Перейти к основному содержанию

Укрзалізниця провела наймаштабніше оновлення рухомого складу за 7 років — Кравцов

ср, 12/27/2017 - 12:41

Укрзалізниця заявила, що в цьому році їй вдалось капітально відремонтувати та модернізувати 13 приміських поїздів

Як повідомляє Укрінформ, Укрзалізниця прийняла в експлуатацію останню цього року модернізовану електричку, яка курсуватиме на Львівській залізниці.  Про це повідомив у вівторок в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook.

«Сьогодні приймаємо останню на цей рік модернізовану електричку, яка курсуватиме на Львівській залізниці. Такі електрички вже перевозять пасажирів човниковим рухом у Київській області за маршрутом Святошин — Клавдієве — Святошин», — зазначив він. 

Кравцов нагадав, що загалом впродовж 2017 року Укрзалізниці вдалося капітально відремонтувати та модернізувати 13 приміських поїздів. Модернізацію цього рухомого складу компанія здійснює на власних потужностях — Київському електровагоноремонтному заводі. Оновлення однієї електрички, за словами керівника Укрзалізниці, коштує близько 46 мільйонів гривень, тоді як придбати нову — в 10 разів дорожче.

Кравцов також повідомив, що 27 грудня Укрзалізниця отримає останні 3 з 50 придбаних у цьому році пасажирських вагонів. З них 8 буде включено у склад нічного ескпреса №8/7 Одеса — Харків. 

Наступного року компанія планує придбати ще 60 нових пасажирських вагонів. 

Керівник Укрзалізниці зазначив, що загалом цьогоріч компанія провела безпрецедентне та наймасштабніше за останні 7 років оновлення рухомого складу. Окрім пасажирських вагонів поповнили парк і новими 2550 піввагонами, з яких 2500 побудували на власних заводах. 

12 грудня 2017 року ПАТ «Укрзалізниця» за маршрутом Святошин — Клавдієве — Святошин запровадила «човниковий рух» електропоїздів. За цим напрямок у пікові періоди перевезень вранці та ввечері курсують два додаткові модернізовані електропоїзди. У години пік мешканці Немішаєвого, Клавдієвого, Ворзеля, Бучі та Ірпеня мають змогу дістатися столиці менш як за півгодини. 

За словами Кравцова, це пілотний проект, який на першому етапі планується опрацювати у Києві та області. Завдяки цьому у Києві та області дещо розвантажені автошляхи, а мешканці цих міст зможуть в межах 30 хвилин доїхати до столиці. Найближчим часом планується зменшити інтервал між поїздами до 10-15 хвилин за рахунок збільшення поїздів, і всі вони будуть модернізовані. За кілька місяців можна буде зробити висновки, наскільки ці рейси популярні у пасажирів, яка заповненість цих поїздів. 

Очільник галузі додав, що у перспективі перевезення у форматі «човниковий рух» можуть запрацювати і в інших регіонах України.

Читайте також

Бізнесмени та експерти – владі: Не проїдайте те, що вдається детінізувати

ср, 09/23/2020 - 14:10
Про це та інші актуальні теми говорили на щорічному Форумі "Діалог громадянського суспільства, бізнесу і влади", який відбувся 22 вересня.

Проект бюджету 2021 не сподобається МВФ - CASE Україна

пн, 09/21/2020 - 14:08
Уряду доведеться пояснювати МВФ оптимістичні, ризиковані та недоплановані цифри бюджету-2021, вважають експерти

Лише 21% персоналу українських компаній добре володіють англійською

ср, 09/16/2020 - 16:07
Найбільше уваги корпоративному навчанню з англійської приділяють у галузі важкої промисловості та IT.

Перший об’єкт «Укрспирту» виставили на приватизацію

вт, 09/15/2020 - 17:50
Перший об`єкт державного підприємства «Укрспирт» 15 вересня виставили на приватизацію через електронний майданчик Prozorro.Продажі.

Система Prozorro інтегрувалася з Держказначейством

вт, 09/15/2020 - 17:29
Система електронних публічних закупівель Prozorro інтегрувалася з Державною казначейською службою України.

Дія.Бізнес запускає серію навчальних ефірів для підприємців

вт, 09/15/2020 - 16:10
Національний проєкт із розвитку підприємництва Дія.Бізнес спільно зі школою Ecoma запускають серію ефірів для підприємців «Інтернет-прорив: як зробити свою справу прибутковою».