Перейти к основному содержанию

Українські е-комерс-платформи націлилися на фінансовий ринок

пт, 07/05/2019 - 12:23

Група компаній EVO, в яку входять Rozetka і Prom.ua, вивчають можливість виходу на український ринок фінансових послуг.

Про це повідомив CEO і співзасновник групи компаній EVO Микола Палієнко, інформує БІЗНЕС з посиланням на "НВ Бізнес".

"Ми розглядаємо різні варіанти виходу, або співпрацювати з банками, або стати банком. Amazon у США вже виходить на фінансовий ринок», – сказав Палієнко. Зазначається, що якщо EVO запустить свій банк, то його аудиторія буде найбільшою в Україні. За даними компанії Kantar, сайти rozetka.com.ua і prom.ua входять у ТОП-10 найбільш відвідуваних сайтів України. У травні ці маркетплейси відвідали 10,88 млн і 10,4 млн осіб відповідно. Для порівняння, за аналогічний період сайт найбільшого банку в Україні, з часткою ринку 35%, "ПриватБанку" — відвідали 11,24 млн користувачів.

Крім того, група компаній розглядає можливість надання страхових послуг та реєстрації своєї платіжної системи. "Зокрема, так, поки що ми робимо внутрішні рішення для транзакцій на Prom і Rozetka та інших маркетплейсах. Наше завдання забезпечити максимальний доступ платежів між покупцями і продавцями, це рішення з’явиться в цьому році. Ми хочемо забезпечити більшу безпеку, вирішити проблему довіри між продавцями і покупцями. В основному це пов’язано з юзабіліті", – зазначив Палієнко.

Довідка: EVO — українська продуктова IT-компанія. Її проєкти – найбільші маркетплейси для онлайн-шопінгу, сервіс електронного документообігу, майданчик для проведення державних і комерційних торгів. Щомісяця на маркетплейсах EVO люди роблять понад 2 млн замовлень.

Весною 2016 року електронну платформу Prom.ua реорганізували в групу компаній EVO, в яку входять найбільші в своїх категоріях інтернет-ресурси: Prom.ua, Satu. kz, Deal. by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, "Вчасно", Shafa.ua, Evo. business.

Восени 2018 році АМКУ дозволив онлайн-супермаркету Rozetka Владислава Чечоткіна об'єднатися з маркетплейсами EVO.

 

Читайте також

«Датагруп» побудувала корпоративну мережу для мережі АЗС SUNOIL

ср, 07/07/2021 - 16:35
«Датагруп» реалізувала проєкт із побудови єдиної корпоративної мережі для національної мережі АЗС SUNOIL.

Спільне підприємство Bosch та BASF зі smart-землеробства починає свою роботу

ср, 07/07/2021 - 15:17
Органи по контролю за злиттям надали свій офіційний дозвіл Досвідчена команда керівників та нова компанія, яка готується до зростання Розумне розпилення препаратів забезпечує точну ідентифікацію та управління ризиками, які с

Кооперація національних лідерів: WOG та YASKRAVA надають фіксовані знижки водіям UBER

ср, 06/09/2021 - 10:07
Днями відбулась знакова подія на ринку пасажирських перевезень України. Найкращі представники галузі об’єднались для створення комфортних і вигідних умов для спільноти водіїв в Україні.

«Датагруп» завершила підписання угоди щодо придбання 100 % групи компаній Volia

вт, 06/08/2021 - 11:47
7 червня 2021 р., Київ, Україна – «Датагруп», яка є одним із провідних провайдерів волоконно-оптичної інфраструктури та цифрових послуг в Україні, оголосила сьогодні, що завершила підписання угоди щодо придбання компанії Volia – провідного українського провайдера послуг платного телебачення та кабельного швидкісного інтернет-доступу.

Медичний онлайн-хаб Doc.ua і сервіс кур'єрської доставки Glovo почали співпрацю

вт, 06/01/2021 - 13:45
Медичний онлайн-хаб Doc.ua, який включає понад 2 тис. аптек по всій Україні, почав співпрацю з сервісом швидкої кур'єрської доставки Glovo. Тепер медицина стала ще доступнішою! Уже зараз товари Аптеки Doc.ua доступні в додатку Glovo для замовлення.

Нове дослідження SAP: ініціативи зі сталого розвитку − виклик для бізнесу

чт, 05/27/2021 - 13:26
SAP SE провела дослідження «Improving the Environment at Planetary Scale: A Survey of Business Drivers and Actions», у якому взяли участь 7400 керівників компаній із 19 країн і 16 галузей промисловості.