Перейти к основному содержанию

Діджитал-трансформація вимагає систематичного оновлення знань на всіх управлінських ланках, — Тетяна Пащенко

вс, 12/19/2021 - 12:06

Тетяна Пащенко, директорка з маркетингу та інновацій компанії MAY-Ukraine

— Яких змін зазнав ринок чаю та кави цього року? Чи змінилися показники споживання цих напоїв глобально по ринку та як це відобразилось на роботі компанії MAY-Ukraine?

— Ринок чаю відносно стабільний у натуральному відношенні, дещо зріс у грошовому еквіваленті. Але всередині нього відбуваються зміни.

Споживач став освіченішим та вибагливішим і все частіше віддає перевагу високоякісному продукту. Збільшується у структурі обсяг преміальних продуктів, зростає попит на індивідуальне пакування, адже воно гарантує безпеку, що так важливо зараз. А ще українцям дуже подобаються різноманітні чаї з фруктово-ягідними домішками. Тож на полицях мереж постійно з’являються нові пропонування — як нових форматів пакування, так і нових смаків. Що ж до ESG-стратегії, то це найактуальніший тренд! Навіть така традиційна категорія, як чай, зазнає змін та активно розвивається.

Ринок кави теж структурно змінюється: збільшується споживання натуральної та меленої кави, натомість розчинної — зменшується, є й регіональні особливості у споживанні продукту. Згідно з численними дослідженнями, українці більше п’ють кави, ніж чаю, тож це дуже перспективна категорія.

Щодо стратегії стійкого розвитку, якої дотримується компанія MAY-Ukraine, маю зазначити: ми звернули особливу увагу на користь продукту. Відтепер, у нинішніх реаліях, споживач радше віддасть перевагу напою, який має цінність для хорошого самопочуття — з екологічної сировини, з корисними речовинами. Сучасне покоління активних покупців не хоче витрачати на “порожні” продукти ані часу, ані грошей. Саме тому більшість виробників створюють унікальні купажі, що містять суперфуди та вітаміни. Ми маємо таку тенденцію і через пандемію: тепер піклуватися про своє здоров’я — це модно.

— Чи змінилася маркетингова стратегія компанії через ці тренди?

— Маркетингова стратегія компанії MAY-Ukraine орієнтована на ринок та на задоволення потреб споживачів. Щороку вона актуалізується, а тактичні дії та нові пропонування розробляються з огляду на сучасні потреби і тренди, причому не тільки у нашій країні, але й у світі.

— Нині дуже помітний масовий тренд на е-commerce. Як вам довелося змінити взаємини з ритейлом з огляду на нього?

— Це дійсно масовий тренд, і без е-commerce майбутнього вже не буде. Наша компанія активно розвиває цей напрямок продажів. Він потребує інших підходів та навичок, ніж у традиційному ритейлі: розвиток свого асортименту на маркетплейсах та онлайн-ресурсах мереж, впровадження комунікації і просування в онлайн + офлайн, контактування методом 360 градусів. Впроваджуємо тестування методик та інструментів, постаналіз яких дає чіткі відповіді, з чим працювати надалі, а що потребує доопрацювання або нових рішень.

— Ви — за постійне навчання та підвищення кваліфікації не лише персоналу, але й топ-менеджменту. Чого варто навчатись керівнику зараз? Яких знань бракує, які потребують систематичного оновлення?

— Як кажуть японці “Не бійся, що не знаєш, бійся, що не вчишся”. Світ настільки швидко змінюється, що не навчатися неможливо, тим більше, якщо є амбіції лідера.

Діджитал-трансформація вимагає систематичного оновлення знань на всіх ланках. Оновлення знань у напрямку нових маркетингових трендів та інструментів — завдання для команд маркетингу та трейд-маркетингу.

Розвиток лідерских компетенцій, прогресивних інструментів управління проєктами та soft skills — у фокусі керівників усіх підрозділів.

Читайте також

Електронні бібліотеки для бізнесу

пт, 12/24/2021 - 10:22
Корпоративні знання + лояльність співробітників та клієнтів

Час робити сміливий крок вперед та будувати екосистемний бізнес, — Юрій Кривошея

пт, 12/24/2021 - 09:15
Юрій Кривошея, президент та керуючий партнер інвестиційно-девелоперської компанії “Торонто-Київ”, співзасновник національної книжкової платформи Yakaboo, переконаний, що організаціям варто розпочинати будувати екосистеми, ставитися до своєї суспільної місії не як до статті витрат, а змінювати ДНК самого бізнесу. І тоді бізнес не тільки отримає прибуток, а й змінить країну.

Finmap: всі бізнес-фінанси на одній мапі

ср, 12/22/2021 - 14:45
Спростити облік грошей допоможе сервіс з фінансового обліку

UCloud: в передчутті великих зрушень

вс, 12/19/2021 - 12:33
Кожен з аспектів розвитку компанії нині напряму залежить від ІТ. А за всіма звершеннями у 2022-му в ІТ-секторі стоятимуть хмарні технології. Gartner прогнозує, що хмарні платформи стануть основою для більш ніж 95% цифрових ініціатив до 2025 р., порівняно з менш ніж 40% у 2021-му.

Трансформація шляхом глибокої диверсифікації. “Октава Капітал”

вс, 12/19/2021 - 12:24
“Октава Капітал” вважає диверсифікований портфель активів найкращим захистом від “чорних лебедів”. Тетяна Андріанова, СЕО “Октава Капітал”.

Особливості національної Tech-індустрії

вс, 12/19/2021 - 12:20
Вітчизняний ринок інформаційних технологій та телекомунікацій набирає обертів завдяки стрімкому зростанню попиту бізнесу