Перейти к основному содержанию

Банківські продукти та сервіси повинні відповідати очікуванням та запитам клієнтів, — Сергій Магдич

пт, 12/17/2021 - 14:40

БАНКІР РОКУ. Сергій Магдич, заступник голови правління з корпоративного бізнесу ПУМБ

Час — це гроші. Підтвердити це може кожен власник бізнесу. Тому представники МСБ усі рішення прагнуть приймати швидко. Банківські продукти та сервіси повинні відповідати очікуванням та запитам клієнтів, економити їм час, дозволяючи підприємцям більше концентруватися на своїй справі та заробляти.

Впродовж двох останніх років ми фіксуємо значний попит на дистанційні канали обслуговування. Клієнти все більше переконуються, що безліч операцій можна легко проводити віддалено. І ми намагаємося їм у цьому сприяти, тому протягом останніх п’яти років одне із пріоритетних місць у стратегії ПУМБ відводимо саме розвитку діджитал-напряму.

Нам вже вдалося чимало

Цьогорічна осінь видалася для банку особливо насиченою. За пів року ПУМБ розробив та запустив новий додаток Digital Business Mobile для IOS та Android з усім необхідним базовим функціоналом. Ми вже спостерігаємо позитивну статистику: за два місяці з початку виходу додатку ним вже активно користуються майже 4 тис. клієнтів.

Наприкінці жовтня стартували також з іншим важливим для банку і ринку пілотним проєктом — кредитуванням ФОПів з річним оборотом до 15 млн грн. Поки що ця опція доступна лише клієнтам ПУМБ, але вже навесні наступного року плануємо повномасштабний запуск мікрокредитування для бізнесу на зовнішньому ринку. Лише за два дні ми видали мікрокредитів на суму 1 млн грн, а через місяць пілота цей обсяг уже перевищив 20 млн грн.

Сам процес повністю автоматизований — можливий кредитний ліміт автоматично розраховується та відображається в особистому кабінеті інтернет-банкінгу клієнта. Оформити кредитний договір та одразу скористатися сумою ліміту можна онлайн без зайвих зусиль зі збору документів та відвідування відділення.

Приємно дивувати підприємців та полегшувати їм ведення бізнесу плануємо й надалі. Простота та легкість проведення платіжних та виконання кредитних операцій через дистанційні канали обслуговування — це те, на чому ми сфокусовані сьогодні та точно будемо зосереджені найближчими роками.

 

Читайте також

Платити податки легко – коли платиш з «Приват24 для бізнесу»

вт, 01/25/2022 - 10:52
ПриватБанк запускає сервіси, що спрощують бізнесу розрахунки з бюджетом

Бізнес готовий виходити з тіні та потребує грошей на розвиток

ср, 12/22/2021 - 09:09
З численних ток-шоу та програм новин ми чуємо про те, що криза не минає, хвилі поширення COVID-19 у світі завдають економікам країн дедалі більшої шкоди, і що в Україні немає стабільності ні у питаннях економіки, ні у питаннях безпеки тощо.

Програма, що мала на меті створення нових робочих місць, стає основним каналом фінансування державою малого та середнього бізнесу

ср, 12/22/2021 - 08:53
Якщо говорити про роль держави у фінансуванні малого та середнього бізнесу, то, мабуть, наймасштабнішою у цьому напрямку можна назвати програму “Доступні кредити 5-7-9%”, участь у якій беруть вже 40 уповноважених банків.

ОТП Банк — універсальний банк, який однаково добре працює з усіма сегментами ринку

вс, 12/19/2021 - 12:50
Ольга Волкова, директорка департаменту продажів середнім та малим корпоративним клієнтам ОТП Банку

Банки активно використовують партнерські програми для покращення умов кредитування аграріїв

вс, 12/19/2021 - 12:46
Нині банки використовують усі наявні можливості у боротьбі за аграрних клієнтів, адже останні лишаються чи не найбажанішими клієнтами. Агровиробники найменше постраждали від коронакризи, а їхня продукція продовжує користуватися попитом.

Банківські продукти та сервіси повинні відповідати очікуванням та запитам клієнтів, — Сергій Магдич

пт, 12/17/2021 - 14:40
БАНКІР РОКУ. Сергій Магдич, заступник голови правління з корпоративного бізнесу ПУМБ