Перейти к основному содержанию

Українські фармацевти вивчали креативний досвід іноземних компаній на конференції Pharma Digital Day

ср, 11/24/2021 - 14:21

Фармацевтична компанія "Дарниця" долучилася до обговорення сучасних тенденцій цифрового маркетингу під час онлайн-заходу, що об’єднав найбільших гравців фармацевтичного ринку.

Про це повідомляється на сайті компанії.

"У межах конференції були розглянуті такі важливі теми: як інтегрувати digital-просування в загальну маркетингову стратегію, як донести важливу інформацію до аудиторії, які ефективні digital-інструменти використовувати під час та після пандемії", - розповіли в компанії.

Щоб охопити якомога ширшу аудиторію та донести важливу інформацію, фармацевтичній галузі доводиться дедалі частіше відступати від звичних засобів промоції.  Прикладом вдалого використання інфлюенсер-маркетингу став один з кейсів-переможців міжнародного фестивалю творчості "Каннські Леви 2021". Так, бренд  контрацептивів Annovera провів кампанію Vagina Appreciation Day із залученням стендаперки, яка записувала промо-відео та робила тематичні публікації в соцмережах.

Учасники Pharma Digital Day також акцентували на ролі, яку в комунікації з цільовою аудиторією відіграє унікальний контент. Компанія Pfizer, розробник вакцини від COVID-19 Pfizer/BioNTech, отримала премію "Каннських Левів" за проєкт, покликаний популяризувати вакцинацію в цілому. З допомогою нейромереж у Pfizer створили декілька музичних композицій на основі творчості Моцарта, які він міг би написати сам, якби в його часи існували препарати проти ревматичної лихоманки й мистець дожив би до 80 років.

Подібні приклади є й в Україні. Зокрема "Дарниця" реалізує проєкти з цифрового просування. Роботу з цільовою аудиторією через інфлюенсерів українська компанія продемонструвала на прикладі проєкту -"Жінки та біль", що покликаний розвіяти стереотипи про поширені проблеми зі здоров’ям у жінок. Участь у проєкті взяли блогерки Саба Мусіна, Катя Бльостка, Лада Холі та Катерина Гольцберг.  

Крім того, обговорили під час конференції й український приклад унікального контенту у сфері фармацевтики - а саме, створений "Дарницею" ресурс postcovid.darnitsa.ua. Фахівці компанії зібрали на платформі інформацію про так званий "постковідний синдром" від спеціалістів з усього світу, проаналізували її та розмістили у відкритому доступі для ознайомлення. Завдяки цьому кожен користувач, який стикнувся з цією проблемою, може ознайомитися з актуальними даними та порадами, які допоможуть покращити його стан.

Читайте також

Верховна Рада ухвалила головний кошторис на 2022

чт, 12/09/2021 - 14:02
У 2022 році доходи державного бюджету передбачаються у сумі 1 322 млрд грн, видатки – у сумі 1 497 млрд грн.

YouTube платитиме за відео у Shorts

ср, 12/08/2021 - 17:02
Відеохостинг YouTube запускає в Україні програму YouTube Shorts Fund - компанія, починаючи з грудня, заохочуватиме за їхній внесок авторів та артистів, які створюють креативні та унікальні короткі відео.

Минулого року креативні індустрії згенерували понад 4% доданої вартості економіки

ср, 12/08/2021 - 16:02
Загалом у 2020 році креативні індустрії згенерували 4,2% доданої вартості української економіки. Це 132,4 млрд грн, і такий показник перевищує індикатори 2019 року - 3,9%.

ФДМУ внесе зміни в сервісі автоматичної оцінки землі

ср, 12/08/2021 - 15:32
Це дасть змогу уникнути завищення оцінної вартості земельних ділянок.

Бенефіціарний власник "1+1" Коломойський вийшов зі складу НР каналу

ср, 12/08/2021 - 14:53
8 грудня Нацрада з питань телебачення та радіомовлення переоформила 5 ліцензій ТОВ "ТРК "Студія 1+1".

Україна скасувала спецмито на імпорт автомобілів із Білорусі

ср, 12/08/2021 - 13:15
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (МКМТ) скасувала своє рішення від 16 квітня 2021 року, згідно з яким імпорт з Білорусі автобусів, вантажних і спеціальних автомобілів було обкладено захисним митом у 35%.