Перейти к основному содержанию

FuckUp Night by EASE: Роман Кирилович, Ілля Рейніш і Олексій Костилєв про свої провали

ср, 05/26/2021 - 16:31

Усі люблять розповідати про свої досягнення. А от про невдачі говорити набагато складніше. Але без поразок не буває перемог і будь-який провал можна обернути в плюс.

«Формат заходів FuckUp Night дуже популярний у всьому світі. У першу чергу він потрібен для того, щоб підприємці не боялися помилятися. Наша освіта змусила нас думати, що за кожну помилку ти обов'язково отримаєш двійку і це погано. Потрібно все робити правильно з першої спроби. Але в бізнесі так буває не завжди» каже Президент Європейської Асоціації Програмної Інженерії (EASE) Владислав Савченко.

11

EASE зібрала в одному місці топових українських підприємців. Про свої бізнес факапи розповіли Роман Кирилович, засновник компанії "Франч", Олексій Костилєв, підприємець, власник мережі ресторанів доставки Ninja Sushi і Ninja Wok, і Ілля Рейніш, співзасновник онлайн-бізнес-школи LABA. Підприємці чесно розповіли про труднощі, які виникли на їх шляху і про те, що допомогло їм не здатися.

«У всіх брендів бувають факапи. І це нормально, помиляються всі. У McDonalds бувають факапи, і у Subway, і у багатьох інших. Всі ці думки я, звичайно ж, записав і красиво оформив на сайті, який вже не працює мій факап. Крім цього в своєму тексті закликав прагнути до світла, розвиватися і бажано робити це все з нашою компанією. Аналогічний текст одного разу написав і для розсилки: «Заходьте на сайт, залишайте заявки, зробимо цукерку для вас». В темі листа було лаконічне: «Ваша франшиза г#вно».

Олексій Костилєв
Олексій Костилєв

Історія закінчилася тим, що після ранкової масової розсилки листа команда повідомила, що наша гаряча лінія дійсно стала «гарячою» від кількості дзвінків. А телефонували клієнти компанії "Франч". Вони висловлювали глибоке розчарування тим, що отримали такий лист від людини, якій вони довірилися і дозволили створити франшизу.

«Я відмотав вчорашній вечір на три келихи вина назад і згадав, що не відфільтрував аудиторію та відправив листи всій базі клієнтів. Це було жахливо».

Любов Мочалова
Любов Мочалова

На щастя, з тієї кількості отримувачів, лише одна людина не прийняла інформацію і залишилася під негативним враженням.
Свою історію Роман підсумував зухвалим слоганом:

«Будьте самоіронічними, не пишіть листи о 23:30, пийте вино і пам'ятайте: “Ваша франшиза - г#вно”».

Ілля Рейніш
Ілля Рейніш

«Допускати помилки це нормальна історія. Головне   висновки, які ви зробили», заявив Владислав Савченко у своєму виступі, після чого передав слово Іллі Рейнішу, засновнику LABA.

Ілля поділився невдалою історією підкорення спекотної Бразилії, яка закінчилася набутим досвідом і роботою в невеликий мінус.

Про те, як важливо вивчити новий для себе ринок, Ілля розповідав захоплено і весело.

Дешеві ліди, конверсія 15% і дві сім-карти, які повинні були привести команду до успіху, зникнення викладача і система будь-якої покупки за 4 платежі   все те, про що команді LABA хотілося б знати до відкриття філії в Бразилії.

«Мучилися ми з Бразилією місяців 5, так я туди й не поїхав»   заявив Ілля в кінці виступу. Після додав: «Ви можете робити скільки завгодно досліджень, але якщо у вас немає кількох місцевих людей, які можуть розповісти про всі нюанси ведення бізнесу в іншій країні, буде дуже складно».

Роман Кирилович
Роман Кирилович

«Для мене факап   це коли тобі 45 і ти якимось рішенням втрачаєш все. Це можна назвати факапом. Все те, про що ми тут розповідаємо просто шлях, помилки, які кожен робить» сказав на початку свого виступу Олексій Костилєв, власник мережі ресторанів доставки Ninja Sushi і Ninja Wok.

Але є в Олексія історія, яка навчила його продумувати все заздалегідь.

«Я записував підкаст, де розповів про бажання відкрити Ninja Pizza. У нас всі акаунти мережі Ninja в Instagram мають у закінченні “official”. Як тільки вийшло це інтерв'ю, мені надіслали скріншот сторінки в соціальній мережі “Ninja Pizza official” з описом: “Олексій Костилєв, готовий купити акаунт?” Я все продумав наперед   і сайт, і домен, але Інстаграм втратили. Пізніше ми створили сторінку Ninja Hut Pizza, тому що hut - це приміщення, в якому готують їжу. Не важливо, це піца, гамбургери, такос».

2

«Якщо ви впевнені в чомусь, якщо у вас є конкретні цифри, якщо ви грамотно підходите до будь-якої справи, я вам раджу пробувати і шукати хороших фахівців. Цінуйте своїх співробітників, цінуйте свою команду»   підсумував Олексій.

Івент, присвячений факапам, створений, щоб розповісти про неуспішний успіх. Щоб показати бізнес з іншого боку, про який зазвичай замовчують, але без якого він неможливий.

Читайте також

Кооперація національних лідерів: WOG та YASKRAVA надають фіксовані знижки водіям UBER

ср, 06/09/2021 - 10:07
Днями відбулась знакова подія на ринку пасажирських перевезень України. Найкращі представники галузі об’єднались для створення комфортних і вигідних умов для спільноти водіїв в Україні.

«Датагруп» завершила підписання угоди щодо придбання 100 % групи компаній Volia

вт, 06/08/2021 - 11:47
7 червня 2021 р., Київ, Україна – «Датагруп», яка є одним із провідних провайдерів волоконно-оптичної інфраструктури та цифрових послуг в Україні, оголосила сьогодні, що завершила підписання угоди щодо придбання компанії Volia – провідного українського провайдера послуг платного телебачення та кабельного швидкісного інтернет-доступу.

Медичний онлайн-хаб Doc.ua і сервіс кур'єрської доставки Glovo почали співпрацю

вт, 06/01/2021 - 13:45
Медичний онлайн-хаб Doc.ua, який включає понад 2 тис. аптек по всій Україні, почав співпрацю з сервісом швидкої кур'єрської доставки Glovo. Тепер медицина стала ще доступнішою! Уже зараз товари Аптеки Doc.ua доступні в додатку Glovo для замовлення.

Нове дослідження SAP: ініціативи зі сталого розвитку − виклик для бізнесу

чт, 05/27/2021 - 13:26
SAP SE провела дослідження «Improving the Environment at Planetary Scale: A Survey of Business Drivers and Actions», у якому взяли участь 7400 керівників компаній із 19 країн і 16 галузей промисловості.

FuckUp Night by EASE: Роман Кирилович, Ілля Рейніш і Олексій Костилєв про свої провали

ср, 05/26/2021 - 16:31
Усі люблять розповідати про свої досягнення. А от про невдачі говорити набагато складніше. Але без поразок не буває перемог і будь-який провал можна обернути в плюс.

Випередив Apple і YouTube: Microsoft став найбільш свідомим брендом 2020 року

пн, 05/24/2021 - 10:39
Microsoft очолив перший рейтинг свідомих брендів Conscious Brands 100. Його сформували Консалтингова компанія Wolff Olins і агентство Hall&Partners.