Перейти к основному содержанию

Нове дослідження SAP: ініціативи зі сталого розвитку − виклик для бізнесу

чт, 05/27/2021 - 13:26

SAP SE провела дослідження «Improving the Environment at Planetary Scale: A Survey of Business Drivers and Actions», у якому взяли участь 7400 керівників компаній із 19 країн і 16 галузей промисловості.

У процесі підготовки був проведений аналіз дій у напрямку збереження навколишнього середовища, а також проблем, з якими cтикається бізнес.

Ключові висновки:

  • Основними напрямками для інвестицій є ініціативи, пов'язані зі зміною клімату, відходами, ресурсами та контролем за використанням матеріалів. Однак, як з'ясували експерти, досі виникають певні труднощі в реалізації дій і їхнього масштабування
  • Найбільший відсоток респондентів (29%) відзначили, що галузеве регулювання є основною причиною інвестицій у вирішення екологічних проблем. Однак 27% опитаних назвали схвалення громадськістю однією з вагомих причин для таких інвестицій, а ще 26% — ризики для репутації компанії
  • Ставлення до екологічних проблем генерального директора і ради директорів є ще одним важливим мотивом, нарівні з вимогами регулятора. Зростання доходів і прибутку посіли друге місце — це свідчить про те, що на заходи з охорони навколишнього середовища впливають як внутрішні, так і зовнішні чинники
  • 35% керівників назвали невизначеність головною перешкодою для реалізації планів щодо захисту екології. Багатьом досі не зрозуміло, як саме можна впровадити стійкість у бізнес-процеси та ІТ-ландшафт. Ще 34% вважають, що основна складність полягає в узгодженні передбачуваних дій із загальною стратегією. А 33% опитаних відзначили, що у випадку з такими ініціативами вкрай складно довести окупність інвестицій
  • Лише 21% респондентів повністю задоволені якістю даних із проблемних екологічних напрямків, та водночас вони не впевнені в тому, що ця інформація є в необхідному обсязі

«Результати цього дослідження показують, що 83% компаній зараз не вірять у те, що вплив на навколишнє середовище має істотне значення для їхнього бізнесу. Але ми бачимо, що споживачів, які приділяють велику увагу темі етичності, стає дедалі більше. Ось чому важливо допомогти підприємствам зрозуміти, яким чином питання екології впливають на їхній бізнес, подолати бар'єри, згадані в дослідженні, і прискорити темпи боротьби зі зміною клімату», — прокоментував Даніель Шмід, директор зі сталого розвитку SAP.

Читайте також

Кооперація національних лідерів: WOG та YASKRAVA надають фіксовані знижки водіям UBER

ср, 06/09/2021 - 10:07
Днями відбулась знакова подія на ринку пасажирських перевезень України. Найкращі представники галузі об’єднались для створення комфортних і вигідних умов для спільноти водіїв в Україні.

«Датагруп» завершила підписання угоди щодо придбання 100 % групи компаній Volia

вт, 06/08/2021 - 11:47
7 червня 2021 р., Київ, Україна – «Датагруп», яка є одним із провідних провайдерів волоконно-оптичної інфраструктури та цифрових послуг в Україні, оголосила сьогодні, що завершила підписання угоди щодо придбання компанії Volia – провідного українського провайдера послуг платного телебачення та кабельного швидкісного інтернет-доступу.

Медичний онлайн-хаб Doc.ua і сервіс кур'єрської доставки Glovo почали співпрацю

вт, 06/01/2021 - 13:45
Медичний онлайн-хаб Doc.ua, який включає понад 2 тис. аптек по всій Україні, почав співпрацю з сервісом швидкої кур'єрської доставки Glovo. Тепер медицина стала ще доступнішою! Уже зараз товари Аптеки Doc.ua доступні в додатку Glovo для замовлення.

Нове дослідження SAP: ініціативи зі сталого розвитку − виклик для бізнесу

чт, 05/27/2021 - 13:26
SAP SE провела дослідження «Improving the Environment at Planetary Scale: A Survey of Business Drivers and Actions», у якому взяли участь 7400 керівників компаній із 19 країн і 16 галузей промисловості.

FuckUp Night by EASE: Роман Кирилович, Ілля Рейніш і Олексій Костилєв про свої провали

ср, 05/26/2021 - 16:31
Усі люблять розповідати про свої досягнення. А от про невдачі говорити набагато складніше. Але без поразок не буває перемог і будь-який провал можна обернути в плюс.

Випередив Apple і YouTube: Microsoft став найбільш свідомим брендом 2020 року

пн, 05/24/2021 - 10:39
Microsoft очолив перший рейтинг свідомих брендів Conscious Brands 100. Його сформували Консалтингова компанія Wolff Olins і агентство Hall&Partners.