Перейти к основному содержанию

PMI планує до 2023 року обладнати 100% електронних бездимних пристроїв технологією перевірки віку – Інтегрований звіт

ср, 05/26/2021 - 08:41
Новини компаній

Philip Morris International (PMI) опублікувала другий Інтегрований звіт, що містить комплексний аналіз ефективності у соціальній сфері, охороні навколишнього середовища та корпоративному управлінні (за принципами ESG). У 2020 році компанія досягла значного прогресу на шляху до досягнення стратегічної мети – створення майбутнього без тютюнового диму. Пандемія COVID-19 стала викликом для всього світу і компанії зокрема. Саме тому в Інтегрованому звіті основний фокус зроблений на тому, які зусилля PMI спрямувала на захист своїх співробітників, підтримку проєктів зі сталого розвитку та подолання економічних викликів, спричинених пандемією.

У рамках трансформації бізнесу PMI представила дві нові цілі до 2025 року: бездимна продукція має бути доступною у 100 країнах, а чистий річний дохід від її реалізації має становити не менше 1 мільярда доларів США.

«Я з гордістю представляю звіт з нашими досягненнями за останні п'ять років. У 2020 році на бездимну продукцію припадала майже чверть чистого доходу компанії, тоді як у 2015 році цей показник був практично нульовим. Наші нові амбітні цілі свідчать про впевненість кардинально змінити довгострокове стійке майбутнє компанії, яке принесе користь акціонерам, споживачам та суспільству», – зазначив генеральний директор PMI Яцек Ольчак.

За його словами, інновації та інклюзивність є ключовими для вирішення завдань компанії, пов’язаних зі зменшенням шкоди від використання тютюнових виробів, впливу на навколишнє середовище та суспільство.

Попри те, що переважну більшість продажів компанії становлять сигарети, PMI прагне повністю замінити їх продуктами, які виключають горіння, а саме такими, що нагрівають тютюн та випаровують аерозоль з нікотином. Така продукція є кращою альтернативою для здоров'я повнолітніх курців, ніж продовження куріння сигарет.

Компанія прагне, щоб до 2025 року понад 40 мільйонів повнолітніх курців, які не готові відмовитися від цієї звички, перейшли на бездимні продукти PMI. При цьому частка такої продукції, за прогнозом, становитиме 50% чистого річного доходу компанії.

Ключові показники бізнес-ефективності PMI:

  • Станом на 31 грудня 2020 року IQOS доступний для продажу у 64 країнах. Кількість користувачів уже перевищила 17,5 млн, з них 12,7 млн – колишні курці, які повністю перейшли на IQOS, відмовившись від сигарет.
  • У 2020 році компанія інвестувала 495 мільйонів доларів США в інноваційні дослідження та розробки (R&D), 99% яких були спрямовані на дослідження бездимної продукції.
  • У 2020 році чистий дохід PMI від продажу бездимної продукції становив 23,8% порівняно з 0,2% у 2015 році.
  • У 2020 році обсяг поставок бездимної продукції PMI склав понад 10% порівняно з 0,1% у 2015 році.

Ключові показники принципів ESG:

  • В умовах пандемії 100% виробників тютюну та працівників фермерських господарств – постачальників PMI – були забезпечені засобами індивідуального захисту.
  • У 2020 році компанія скоротила викиди CO2 на 26% у власній діяльності та на 18% у ланцюзі постачання. Такі результати стали наслідком пандемії COVID-19 та зусиль компанії на шляху до досягнення вуглецевої нейтральності.
  • У серпні 2020 року PMI запустила в Новій Зеландії IQOS VEEV – перший електронний пристрій, оснащений технологією перевірки віку. PMI прагне, щоб до 2023 року 100% електронних бездимних пристроїв були оснащені цією технологією.
  • У 2020 році компанія забезпечила 100% закупівель без ризику вирубки реліктових лісів. PMI продовжить докладати зусилля для збереження біорізноманіття та зниження впливу на навколишнє середовище.
  • PMI продовжила реалізацію програми CIRCLE з переробки бездимних електронних пристроїв та досягла показника 84% в утилізації пристроїв IQOS, повернутих до центрів CIRCLE (відсоток від ваги кожного пристрою).
  • Станом на грудень 2020 року 37,2% керівних посад у PMI обіймають жінки порівняно з 36,1% у 2019 році. Компанія знаходиться на шляху до досягнення гендерного балансу на всіх рівнях: до 2022 року жінки мають займати 40% керівних посад.

Читайте також

Bosch в Україні продовжила зростання в 2020 році

пт, 06/11/2021 - 11:24
У 2020 році компанія Bosch, провідний світовий постачальник технологій та послуг, досягла в Україні продажів на рівні майже 130 мільйонів євро, таким чином перевершивши минулорічний результат на 7%.

Більшість учасників акції виміряли рівень цукру в крові вперше або після багаторічної перерви - дані дослідження

пн, 06/07/2021 - 14:51
Асоціація лідерів сталого розвитку разом із партнерами розширила географію проекту "Врятуй собі життя - перевірся на діабет" ще на 5 міст України. До Києва та Одеси приєдналися Миколаїв, Полтава, Суми, Харків і Черкаси.

Стало відомо, коли оновлений JAC JS2 з’явиться в Україні

ср, 06/02/2021 - 14:11
Компанія JAC Motors активно розширює та оновлює свій модельний ряд в Україні. Так, влітку поточного року на українському ринку поруч з довгоочікуваною прем’єрою JAC J7, з’явиться також оновлений автомобіль — кросовер JS2.

Європейський прОРиВ – в Україні вперше створюється організація розширеної відповідальності виробників

вт, 06/01/2021 - 15:51
Одинадцять всесвітньо відомих компаній, розпочинають створення організації розширеної відповідальності виробників у галузі упаковки.

ПРАВЕКС БАНК повідомляє про призначення нового Голови Правління

вт, 06/01/2021 - 13:52
Київ, 31 травня, 2021 – Наглядова Рада ПРАВЕКС БАНКу прийняла рішення щодо призначення пана Стефано Бурані Головою Правління ПРАВЕКС БАНКу з 11 червня.

Спільнота пацієнтів із розсіяним склерозом (РС) в Україні долучилася до проведення Всесвітнього дня РС

пт, 05/28/2021 - 16:31
30 травня в усьому світі відзначають  День розсіяного склерозу з метою об’єднання медичної спільноти, регуляторних органів у сфері охорони здоров’я та пацієнтів у багатьох країнах для привернення уваги до проблем, з якими стикаються люди, які страждають на це захворювання, та їх родичі. Пацієнти з України приєдналися до міжнародного онлайн-заходу.