Перейти к основному содержанию

Головна зустріч рітейлу країни RAU Expo 2021 відбудеться 16-17 червня

16-17 червня у НСК «Олімпійський» відбудеться ювілейна – V найбільша спеціалізована виставка індустрії рітейлу й девелопменту в Україні – RAU Expo 2021. 

У цьому році захід буде присвячений викликам, які постали перед рітейлом у зв’язку з обмеженнями та локдауном. Серед спікерів ділової програми представники компаній: АТБ, Брокард-Україна, INTERTOP Ukraine, Епіцентр К, КОЛО, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ Dream Town, ТРЦ River Mall, Сільпо, Фокстрот, Антошка, Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова та інших. Організатор – Асоціація рітейлерів України. Захід пройде з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Для кого RAU Expo 2021

Цьогорічна зустріч на RAU Expo 2021 для тих, хто вже зрозумів, що чекати на краще немає часу – треба діяти вже зараз. Тому захід пройде під слоганом «Давайте не після карантину!» Тут учасники знайдуть все, що допоможе підняти бізнес вже зараз.

RAU Expo 2021 – це:

  • 2 дні насиченої програми й нетворкінгу;
  • 3 конференц-зали;
  • 80+топ-спікерів – власники й топ-менеджмент сфери рітейлу й девелопменту, торговельної нерухомості й компаній B2B;
  • 90+ компаній-експонентів у виставковій зоні;
  • 500+ компаній-учасників;
  • презентації кейсів та панельні дискусії;
  • зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними рітейлерами.

Серед перших спікерів заходу:

  • Борис Марков, генеральний директор корпорації АТБ;
  • Дмитро Борисов, власник Сімї ресторанів Дмитра Борисова;
  • Сергій Войцеховський, співзасновник мережі КОЛО, член ради директорів BGV Group;
  • Катерина Гуленок, голова PR-департаменту Брокард-Україна;
  • Вячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот;
  • Марія Самплавська, директор з маркетингу INTERTOP Ukraine;
  • Рената Якубченієне, генеральний директор БЦ і ТРЦ Retroville;
  • Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group;
  • Дмитро Бушмакін, chief marketing officer Budhouse Group;
  • Наталія Кравець, комерційний директор Dragon Capital Property Management;
  • Валерій Бондарь, директор з маркетингу АТБ-маркет;
  • Роман Ємець, керуючий директор ТРЦ Dream Town;
  • Павло Щербаков, засновник і СЕО Consulting for Retail;
  • Ганна Ільчук, генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь;
  • Тетяна Карлова, СЕО Invogue Fashion Group;
  • Вадим Орлов, СЕО Антошка;
  • Олена Соловйова, директор напрямку ексклюзивних концептів та розвитку ТОВ Епіцентр К;
  • Анна Чуботіна, генеральний директор Arricano Real Estate;
  • Михайло Нечипорчук, виконавчий директор ТРЦ River Mall;
  • Ольга Насонова, директор Ресторанний консалтинг;
  • Ольга Янишин, регіональний директор LC Waikiki Ukraine;
  • Артур Перезолов, співвласник Luca Maison;
  • Мирослава Козачук, співвласник компанії Franchise Group, автор проєкту «Перша школа франчайзингу»;
  • Катерина Черних, директор з маркетингу та розвитку бренда Ашан Рітейл Україна;
  • Андрій Жук, співзасновник та голова правління Асоціації рітейлерів України;
  • Юрій Копішинський, CEO Webpromo;
  • Олексій Панасенко, генеральний директор Billa, операційний директор Novus;
  • Олександр Савілов, співвласник і керуючий партнер Salateira;
  • Євген Іваниця, виконавчий директор ТОВ «ЮСК УКРАЇНА»;
  • Олександр Крупка, партнер напрямку street-retail Retail&Development Advisor;

та інші.

Спикеры

Теми цьогорічних сесій формувались на основі актуальних запитів індустрії стосовно ведення бізнесу в умовах обмежень і після локдаунів:

  • Тренди та аналітика ринку рітейлу. Як змінюється поведінка клієнта в онлайні та офлайні.
  • Конкуренція: як залишатися лідером в настільки конкурентному полі.
  • Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень.
  • Інноваційні рішення та технології для рітейлу й комерційної нерухомості.
  • Франчайзинг – можливості для бізнесу. У що варто інвестувати.
  • Активна експансія турецьких брендів. Потенціал українського ринку.
  • Маркетингова стратегія ТРЦ у 2021. На що варто робити акцент у період пандемії.
  • Трансформація HR-процесів в умовах пандемії. Як корпоративна культура впливає на ефективність бізнесу під час кризи.

Партнери заходу: Budhouse group, Linden Luxury Residences, Consulting for Retail, robota.ua, Synergy Construction, «Крайна» та інші.

Детальніше про захід –  https://expo.rau.ua/

Придбати квитки можна за посиланням https://payment.rau.ua/#tickets