Перейти к основному содержанию

Яцек Адріан Матусяк - “Головний слоган 2020 року — це безпека та мінімізація ризиків”

чт, 04/01/2021 - 09:01

Голова правління страхової компанії “ПЗУ Україна”

— Пандемія змінює світ. Не виняток і фінансовий сектор. Які навички та технології розвинули компанії Групи ПЗУ в Україні? Як змінилися канали продажу продуктів, алгоритми врегулювання страхових випадків?

— Ринок страхування до карантину та сьогодні — це дійсно два різні світи. Порівнюючи, наприк­лад, з банківським сектором, який вже тривалий час запроваджував інновації з використанням діджитал-інструментів і, як результат, спрощував внутрішні процедури й робив кроки назустріч молодій аудиторії, страховий ринок з часом все більше відставав. Але події, вик­ликані пандемією COVID-19, стали погожим вітром для трансформацій ринку страхування. Зміни відбулися як загальні, так і внутрішні, у кожній окремій компанії. Дієвим кроком назустріч очікуваним оновленням стало впровадження можливості електронного підпису документів та перехід на електронні системи документообігу. 

Існує думка, що сервіс компанії має йти на крок позаду від каналу продажів. У випадку страховика це означає, що процес врегулювання також має максимально зміститися у бік діджиталізації. “ПЗУ Україна” тримає курс на оптимізацію, поступове впровадження системи комплексної автоматизації процесів та врегулювання. Всі ці процеси були б неможливі без партнерів, які пропонують ринку діджитал-розробки. Завдяки впровадженню нової системи врегулювання ризиків, наприклад, середній час на розгляд однієї справи скорочено на 14%. Автоматизовано низку процесів, це дозволило прискорити терміни прийняття рішень щодо страхових випадків, зберігаючи всю історію збитків клієнта в одній системі. Крім того, аби відповідати запитам та високим стандартам, заданим Національним Банком України (новим регулятором ринку), всередині компанії автоматизовано багато процесів із забезпечення вимог фінансового моніторингу.

Головний слоган 2020 р. — це безпека та мінімізація ризиків. Туристичне страхування, продукт, за яким “ПЗУ Україна” лідирує на ринку з 2018 р., стало першим продуктом, адаптованим під нову реальність пандемії. Всім клієнтам компанії, що не мали змогу повернутися до України через закриття кордонів, було надано можливість дистанційно подовжити дію договору через онлайн-магазин. Також для всіх діючих клієнтів компанії 24/7 була відкрита інформаційна лінія стосовно COVID-19.

— Не менш важливо зараз підтримувати співробітників. Як вдається зберігати боєздатний колектив?

— Локдаун змінив звичні формати та витіснив традиційні офлайнові підходи до організації робочого процесу. Задля мінімізації ризиків з початку карантину всіх співробітників компаній Групи було переведено на дистанційну роботу, і такий формат зберігався практично рік. Нині ж на період адаптації в компанії діє “гнучкий офіс” — співробітник має можливість працювати без прив’язки до офісу. 

— Які благодійні ініціативи підтримує Група “ПЗУ Україна”?  

— 2020 р. став стресовим для бізнесу, але набагато складніше у турбулентні часи благодійним організаціям та фондам, що підтримують слабо захищені соціальні групи. Багато менших і локальних благодійних організацій відмітили зменшення фінансування. Благодійна підтримка Групи “ПЗУ Україна” за минулий рік склала понад 434 тис.грн. Серед організацій, з якими ми спів­працюємо, Центр комплексної реабілітації осіб з інвалідністю та дитячий будинок міста Чортків (Тернопільська обл.), Львівський благодійний фонд, що опікується важкохворими дітьми, які потребують постійної допомоги (паліативна допомога вдома), та інші. Найтепліша відповідь, яку ми отримуємо після передачі допомоги, це щирі, наповнені радістю погляди дітей та їхніх батьків.

Читайте також

Платити податки легко – коли платиш з «Приват24 для бізнесу»

вт, 01/25/2022 - 10:52
ПриватБанк запускає сервіси, що спрощують бізнесу розрахунки з бюджетом

Бізнес готовий виходити з тіні та потребує грошей на розвиток

ср, 12/22/2021 - 09:09
З численних ток-шоу та програм новин ми чуємо про те, що криза не минає, хвилі поширення COVID-19 у світі завдають економікам країн дедалі більшої шкоди, і що в Україні немає стабільності ні у питаннях економіки, ні у питаннях безпеки тощо.

Програма, що мала на меті створення нових робочих місць, стає основним каналом фінансування державою малого та середнього бізнесу

ср, 12/22/2021 - 08:53
Якщо говорити про роль держави у фінансуванні малого та середнього бізнесу, то, мабуть, наймасштабнішою у цьому напрямку можна назвати програму “Доступні кредити 5-7-9%”, участь у якій беруть вже 40 уповноважених банків.

ОТП Банк — універсальний банк, який однаково добре працює з усіма сегментами ринку

вс, 12/19/2021 - 12:50
Ольга Волкова, директорка департаменту продажів середнім та малим корпоративним клієнтам ОТП Банку

Банки активно використовують партнерські програми для покращення умов кредитування аграріїв

вс, 12/19/2021 - 12:46
Нині банки використовують усі наявні можливості у боротьбі за аграрних клієнтів, адже останні лишаються чи не найбажанішими клієнтами. Агровиробники найменше постраждали від коронакризи, а їхня продукція продовжує користуватися попитом.

Банківські продукти та сервіси повинні відповідати очікуванням та запитам клієнтів, — Сергій Магдич

пт, 12/17/2021 - 14:40
БАНКІР РОКУ. Сергій Магдич, заступник голови правління з корпоративного бізнесу ПУМБ