Перейти к основному содержанию

Анна Мойсєєва - “Використовуючи наш сервіс, клієнт стає частиною надійної сім’ї CCloan”

пн, 03/29/2021 - 13:50

Директор з  маркетингу компанії CCloan

— Завдяки чому компанії вдалося збільшити обсяги кредитування та кількість клієнтів у 2020 р.?

— 2020-й став особливим в історії CCloan, оскільки змінилася загальна стратегія розвитку компанії. Раніше усі зусилля спрямовувалися на утримання постійних клієнтів і своєї частки ринку. А торік ми зосередилися на залученні нових клієнтів і збільшенні обсягу кредитування. У порівнянні з 2019 р. обсяг виданих позик збільшився у два рази. Це сталося завдяки оптимізації маркетинг-процесів та вибору ефективних каналів комунікації. Наприкінці року ми перетнули позначку в 1 млн зареєстрованих клієнтів. Ці досягнення були б неможливі без команди професіоналів.

— Зараз клієнти дуже обережно ставляться до кредитних пропозицій. Як просувати мікрокредитування у таких умовах? 

— Обережне ставлення пов’язано з наступними факторами: по-перше, наявність на ринку компаній, які ведуть незаконну діяльність, по-друге, низька поінформованість клієнтів про фінансові послуги. Проте завдяки спільним діям НБУ і учасників ринку нечесних компаній стає все менше. Що стосується підвищення фінансової грамотності, ми також не стоїмо осторонь. Наприклад, вже рік ведемо освітній блог на порталі minfin.com.ua, де розповідаємо про правила кредитування та ділимось фінансовими порадами.

Також нещодавно долучились до проєкту #ЗнайСвоїПрава під егідою Національного банку. Мета інформаційної кампанії — детально розповісти громадянам, які вони мають права та обов’язки як споживачі фінансових послуг. 

— Ринок МФО дуже висококонкурентний. У чому ваш секрет утримання клієнтів?

— Потрібно якісно працювати, і це дасть бажаний результат — щасливого та задоволеного клієнта. Ми багато вкладаємо у створення якісного зручного продукту та тримаємо руку на пульсі fintech-ринку, саме тому можемо запропонувати своїм користувачам найбільш вигідні умови кредитування. В пріоритеті — створення позитивного клієнтського досвіду, тому минулого року ми запустили відділ контролю якості, який оперативно реагує на всі запити. Загалом це збільшило наш NPS на 47% порівняно з даними 2019 р. 

— Наскільки важливою є якісна комунікація з клієнтами?

— Важливо любити свого клієнта і докладати максимум зусиль, щоб ваш продукт полегшив його життя. Важливі увага і персональний підхід, привітання зі святами, надання індивідуальних знижок. Клієнти будуть прихильні до компанії, якщо відчуватимуть особливе ставлення до себе. Надважливо в комунікації використовувати спільні цінності. Наша мета — бути ближче до своїх клієнтів, тому візуальним образом бренду CCloan стала сім’я. З одного боку, в наших персонажах клієнт може впізнати себе, а з іншого — ми показуємо, що використовуючи наш сервіс, клієнт стає частиною надійної сім’ї CCloan.

— Нещодавно CCloan представили нову рекламну кампанію. Як народилася ідея залучити Олю Полякову для просування бренду?

— У новій рекламній кампанії ми вирішили показати приквел появи нашої сім’ї і те, як змінилося життя героїв після знайомства з феєю-чарівницею CCloan Олею Поляковою. Щоб втілити ідею перетворення із Попелюшки в королеву та з простого хлопця в короля, потрібна була зірка, якій під силу будь-які дива. Тому саме Оля Полякова стала амбасадором бренду, уособлюючи ідею, що всі мрії можуть стати реальними після “дотику” до CCloan.

— Які плани компанії на 2021 р.?

— У планах — співробітництво з кількома страховими компаніями. Ця cross-sell послуга може бути корисною нашим клієнтам.

Загальна стратегія компанії залишається незмінною: завоювання більшої частки ринку шляхом залучення нових клієнтів. Водночас ми продовжуємо покращувати обслуговування постійних користувачів. У перспективі — створення інтерактивної програми лояльності та впровадження IT-рішень для віддаленої ідентифікації. Одне скажу точно: яким би висококонкурентним не ставав ринок, ми залишаємося надійним фінансовим партнером для своїх клієнтів та продовжуємо покращувати сервіс CCloan для їхнього комфорту.
 

Читайте також

Платити податки легко – коли платиш з «Приват24 для бізнесу»

вт, 01/25/2022 - 10:52
ПриватБанк запускає сервіси, що спрощують бізнесу розрахунки з бюджетом

Бізнес готовий виходити з тіні та потребує грошей на розвиток

ср, 12/22/2021 - 09:09
З численних ток-шоу та програм новин ми чуємо про те, що криза не минає, хвилі поширення COVID-19 у світі завдають економікам країн дедалі більшої шкоди, і що в Україні немає стабільності ні у питаннях економіки, ні у питаннях безпеки тощо.

Програма, що мала на меті створення нових робочих місць, стає основним каналом фінансування державою малого та середнього бізнесу

ср, 12/22/2021 - 08:53
Якщо говорити про роль держави у фінансуванні малого та середнього бізнесу, то, мабуть, наймасштабнішою у цьому напрямку можна назвати програму “Доступні кредити 5-7-9%”, участь у якій беруть вже 40 уповноважених банків.

ОТП Банк — універсальний банк, який однаково добре працює з усіма сегментами ринку

вс, 12/19/2021 - 12:50
Ольга Волкова, директорка департаменту продажів середнім та малим корпоративним клієнтам ОТП Банку

Банки активно використовують партнерські програми для покращення умов кредитування аграріїв

вс, 12/19/2021 - 12:46
Нині банки використовують усі наявні можливості у боротьбі за аграрних клієнтів, адже останні лишаються чи не найбажанішими клієнтами. Агровиробники найменше постраждали від коронакризи, а їхня продукція продовжує користуватися попитом.

Банківські продукти та сервіси повинні відповідати очікуванням та запитам клієнтів, — Сергій Магдич

пт, 12/17/2021 - 14:40
БАНКІР РОКУ. Сергій Магдич, заступник голови правління з корпоративного бізнесу ПУМБ