Перейти к основному содержанию

Руслана Міхневич - “Одна з наших ключових цілей — потрапити до топ-5 страхових компаній на ринку”

пт, 03/26/2021 - 15:52

Голова правління НАСК “Оранта”

— Які складнощі вам, як керівнику великої компанії, довелося долати під час пандемії?

— Я постійно задавала собі питання: чи зможемо ми втримати компанію своїми силами, не звертаючись за допомогою до акціонерів. І в нас це вийшло. “Оранта” не тільки пережила пандемію, але й посилила свої позиції на ринку. Щороку наш бізнес демонструє зростання. За підсумками 2020 р. ми увійшли в десятку найбільших страхових компаній України як за обсягами страхових премій, так і страхових виплат. Крім того, наша діяльність стабільно прибуткова. Тому пандемія стала для нас такою собі “лайт-версією” минулих випробувань.

— Як ви вважаєте, що є головним фактором успішної роботи на ринку?

— Коли у тебе за спиною професійна команда однодумців, які вірять в компанію і готові боротися за неї, немає нічого неможливого. До речі, у 2021 р. “Оранті” виповнює­ться 100 років. Це ще один доказ того, що незважаючи на потрясіння в економіці й ті складнощі, з  якими зіткнулася компанія в попередні роки, ми вистояли і продовжуємо рости та розвиватися.

— Як ви забезпечували стабільну роботу регіональної мережі компанії минулого року?

— Нам вдалося повністю зберегти нашу мережу офісів. В тому числі завдяки злагодженій роботі колективу і швидкому реагуванню на запити клієнтів. Ми збільшили число ліній контакт-центру, щоб клієнти могли отримати відповіді на свої питання, а також розширили можливості онлайн-підтримки при настанні страхового випадку, це дозволило зняти з відділень частину навантаження.

— Чи були якісь зміни в роботі відділень?

— Через карантинні обмеження нам довелося призупинити роботу деяких офісів. Але зараз вони функціо­нують у стандартному режимі. Ми зробили акцент на онлайн-продажах, для того щоб у клієнтів залишався доступ до наших продуктів під час карантину.

— Чи плануєте оптимізовувати регіональну мережу в зв’язку з діджиталізацією бізнес-процесів?

— Я вважаю, що регіональна мережа вкрай важлива. Онлайн-продажі зростають і це нормально. Цей канал ми розвиваємо з 2018 р., його частка вже досягла 24%. Частину продуктів дійсно можна успішно продавати дистанційно — “автоцивілку”, туристичне страхування тощо. Водночас в деяких випадках все ж таки необхідна особиста зустріч з агентом. Наприклад, при страхуванні автотранспорту або нерухомості. До того ж левова частка нашого бізнесу — це ритейл, де величезну роль відіграє живе спілкування з клієнтом. Тому регіональна мережа, як і раніше, залишається для нас пріоритетною.

— Які фінансові результати продемонструвала “Оранта” в 2020 р. і яка структура вашого портфеля?

— Незважаючи на пандемію, зростання нашого бізнесу за 2020 р. склало близько 5%. Добровільні види страхування в нашому портфелі займають 46%, обов’язкові види страхування — 54%. Щодня на обслуговуванні в компанії знаходиться майже 2 млн договорів, з них 980 тис. — це договори ОСЦВП.

— Розкажіть про плани “Оранти” на цей рік.

— Я прогнозую, що обсяги нашого бізнесу 2021-го зростуть до 20%. Крім того, в компанії сформована нова наглядова рада, спільно з якою ми розробляємо нову стратегію. Одна з ключових цілей на найближчу перспективу — увійти до топ-5 найбільших страхових компаній на ринку. Серед інших пріоритетних завдань — вдосконалення якості клієнтського сервісу та посилення ролі цифрових сервісів. Ми заздалегідь підготувалися до впровадження норм закону про “спліт” і чітко виконуємо всі нормативи, які від нас вимагає Національний банк. Також ми увійшли до складу нового об’єднання — Національної асоціації страховиків України, і маємо намір активно брати участь у розвитку українського страхового ринку.

Читайте також

«Оплата частинами» від Привату: збільшуємо обсяг продажів на 30% протягом кварталу

пн, 05/24/2021 - 09:00
У сучасному світі реклама вже давно не єдиний інструмент збільшення продажів.

Як оформити терміновий онлайн кредит без відмови?

пт, 04/23/2021 - 09:57
Вам потрібна термінова грошова позика без відмови, але у вас немає часу звернутися до банку? Мікрофінансових організація або МФО - це миттєве розв’язання ваших проблем.

Договір за новими умовами

ср, 04/07/2021 - 18:20
Як інвестиції у сталий розвиток стають елементом фінансової стратегії та роботи з ризиками

Життя переможе

вт, 04/06/2021 - 15:50
Сегмент страхування життя не уникнув трансформацій через пандемію, але багато у чому знайшов для себе користь

Антикризове убезпечення

вт, 04/06/2021 - 15:16
Цифра, медицина, транспорт та подорожі — чим жив страховий ринок у 2020 р. та які прогнози на 2021-й

Янко Ніколов - “Сьогодні ми активно працюємо над цифровими рішеннями для добровільного медичного страхування ”

пн, 04/05/2021 - 15:25
Голова правління страхової компанії Євроінс Україна