Перейти к основному содержанию

TikTok вирішив конкурувати з Facebook на ринку електронної торгівлі США

пт, 03/12/2021 - 14:04

Конкурувати з Facebook в цій сфері соціальна мережа має намір за допомогою нових функцій для онлайн-покупок

Відеосервіс TikTok, що належить китайській ByteDance, починає експансію на ринок електронної комерції в США, де буде конкурувати з Facebook. Про це повідомляє Financial Times.

Соцмережа поінформувала рекламодавців про намір запустити в 2021 році нові функції, в тому числі ті, що дозволяють найпопулярнішим користувачам ділитися посиланнями на товари і автоматично отримувати комісію за продаж.

"Це олдскульний афілійований маркетинг", - зазначив один з топ-менеджерів компанії з реклами, додавши, що творці відео зможуть посилатися на будь-які вподобані ними продукти, навіть якщо бренд їх офіційно не спонсорує.

TikTok також надасть брендам можливість представляти на платформі каталоги своєї продукції. А також запустить "прямі трансляції" покупок - версію телеканалів для смартфонів, де користувачі можуть купувати товари в кілька кліків після того, як побачать їх у поданні зірок TikTok.

Крім того, TikTok планує продовжити розвиток своєї рекламної "платформи самообслуговування", яка дозволяє брендам без посередників розміщувати свої оголошення. Два співрозмовники розповіли виданню, що соцмережа також намагатиметься поліпшити свої інструменти для таргетингу реклами, включаючи відстеження користувачів.

Наразі, прес-служба TikTok від коментарів з приводу нових функцій відмовилася.

Нагадаємо, що Facebook в 2020 році вже представив в Instagram в низці країн інструменти, що спрощують покупку товарів, і ввів цифровий канал покупок на своєму сайті. Instagram, крім того, запустив в минулому році відеододаток Reels, аналогічний TikTok.


 

Читайте також

Верховна Рада ухвалила головний кошторис на 2022

чт, 12/09/2021 - 14:02
У 2022 році доходи державного бюджету передбачаються у сумі 1 322 млрд грн, видатки – у сумі 1 497 млрд грн.

YouTube платитиме за відео у Shorts

ср, 12/08/2021 - 17:02
Відеохостинг YouTube запускає в Україні програму YouTube Shorts Fund - компанія, починаючи з грудня, заохочуватиме за їхній внесок авторів та артистів, які створюють креативні та унікальні короткі відео.

Минулого року креативні індустрії згенерували понад 4% доданої вартості економіки

ср, 12/08/2021 - 16:02
Загалом у 2020 році креативні індустрії згенерували 4,2% доданої вартості української економіки. Це 132,4 млрд грн, і такий показник перевищує індикатори 2019 року - 3,9%.

ФДМУ внесе зміни в сервісі автоматичної оцінки землі

ср, 12/08/2021 - 15:32
Це дасть змогу уникнути завищення оцінної вартості земельних ділянок.

Бенефіціарний власник "1+1" Коломойський вийшов зі складу НР каналу

ср, 12/08/2021 - 14:53
8 грудня Нацрада з питань телебачення та радіомовлення переоформила 5 ліцензій ТОВ "ТРК "Студія 1+1".

Україна скасувала спецмито на імпорт автомобілів із Білорусі

ср, 12/08/2021 - 13:15
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (МКМТ) скасувала своє рішення від 16 квітня 2021 року, згідно з яким імпорт з Білорусі автобусів, вантажних і спеціальних автомобілів було обкладено захисним митом у 35%.