Перейти к основному содержанию

CES 2021: L'oreal представила останні б’юті технології на всесвітній конференції споживчої електроніки

ср, 02/10/2021 - 15:21

WATER SAVER для відповідального споживання води під час професійного та домашнього догляду за волоссям, розроблену спільно з GJOSA 

На онлайн конференції споживчої електроніки CES 2021 компанія L'Oréal представила  свою нову б'юті-технологію L’Oréal Water Saver — систему для професійного та домашнього догляду за волоссям  розроблену спільно з Gjosa — компанією, що працює в галузі екологічних інновацій.  

Для багатьох поколінь миття волосся в салоні залишається приємним ритуалом, який, з появою L'Oréal Water Saver, ще  є став і безпечним задля збереження ресурсів нашої планети. L'Oréal Water Saver знижує споживання води до 80%. Він  трансформує традиційну процедуру миття, поєднавши потужну технологію оптимізації водоспоживання із  використанням спеціально розроблених засобів для догляду за волоссям від L'Oréal Professionnel і Kerastase, що  надходять безпосередньо до потоку води, якою миють волосся. Краплі води рівномірно розподіляються у потоці та  наштовхуються одна на одну у заданому напрямку. Це зменшує їхній розмір і прискорює швидкість, гарантуючи  використання кожної краплини води протягом миття й ополіскування волосся, водночас полегшуючи змивання  шампунів і бальзамів-ополіскувачів та оптимізуючи інші процедури. 

"Ми відповідальні за збереження природних ресурсів Землі. Кожна крапля води безцінна, і наша нова технологія дає  можливість раціонально її використовувати ", — каже Ніколя Ієронімус, заступник Генерального директора  Групи L'Oréal.  

Конкурентними властивостями L'Oréal Water Saver є: 

Висока швидкість постачання води і зменшення на 80% споживання води у порівнянні зі стандартним  миттям волосся: платформа L'Oréal Water Saver використовує два літри за хвилину проти стандартних  восьми літрів у домашньому побуті , зі збереженням такого самого тиску. 

Принципово новий підхід до догляду за волоссям: постачаючи спеціально розроблені мікронізовані  формули засобів для догляду за волоссям, L'Oréal Water Saver створює краплі, які вдесятеро менші за  звичайні, для кращого абсорбції та швидшого ополіскування. 

Панель управління даними та звітування: дані щодо економії води відстежуються на панелі приладу, яка  зберігає для власників перукарень історію застосування, а також відстежує витрати споживання води,  електроенергії. 

"Протягом останнього десятиліття наша робота в технологічному інкубаторі L'Oréal була спрямована на  застосування високих технологій у створенні косметичних продуктів. За L'Oréal Water Saver стоять передові  технології, але ще важливіше те, що ця система поліпшує клієнтський досвід б'юті-процедур у догляді за волоссям",  — наголошує Гів Балуш, Голова технологічного інкубатора L'Oréal

L'Oréal Water Saver був створений у межах партнерства технологічного інкубатора L'Oréal зі швейцарською компанією  Gjosa, яка опікується екологічними інноваціями. 

Пристроєм Water Saver для догляду за волоссям від L'Oréal відтепер можуть скористатись відвідувачі деяких салонів  L'Oréal у Нью-Йорку, з лютого 2021 року — і клієнти окремих закладів у Парижі, а з 2022 року – в салонах краси в  Україні. 

У найближчі декілька років, за очікуванням, L'Oréal Water Saver з'явиться в тисячах салонів краси, що потенційно  забезпечить значну економію води — до чотирьох з половиною мільярдів літрів води на рік. Зручний душовий  пристрій для використання вдома буде запропонований на ринку дещо пізніше.

Rouge Sur Mesure від YSL Beauty – інноваційни пристрій для створення персоналізованого макіяжу в домашніх  умовах на основі технології Perso 

На минулорічній виставці споживчої електроніки CES 2020 L’Oréal представила Perso – новий технологічний  пристрій, який ознаменував майбутнє краси. Рік по тому на онлайн конференції CES 2021 L’Oréal оголосила про  перший розумний пристрій для домашнього використання, який дає можливість споживачам створювати власні  персоналізовані відтінки помади - Rouge Sur Mesure від Yves Saint Laurent на основі технології Perso. 

За допомогою цього розумного пристрою споживачі можуть створювати власні версії культової помади Velvet Cream  Matte Finish від YSL у себе вдома. 

Розроблений технологічним інкубатором L’Oréal, пристрій використовує набори кольорових картриджів із  культових палітр YSL – червоної, нюдової, помаранчевої та кольору фуксії. Завдяки цій інновації користувачі  можуть створювати у себе вдома тисячі індивідуальних відтінків помади в один дотик. Ковпачок пристрою може  використовуватись як компактний розкішний флакон, тому персоналізований продукт можна використовувати будь-де  та будь-коли. 

Використання технології штучного інтелекту для створення ультраперсоналізованої краси 

Застосовуючи додаток, який можна встановити на телефоні або планшеті, і використовуючи нескінченний потенціал  технології штучного інтелекту, користувачі можуть створювати та приміряти на собі різні образи. Для отримання  бажаного результату, необхідно видавити обраний відтінок, нанести його за допомогою пензлика, що входить до  комплекту. Пристрій ідеально відміряє кількість помади для легкого, охайного нанесення та разового використання.  Rouge Sur Mesure від Yves Saint Laurent на базі технології Perso – це інновація, яка знаменує собою початок нової ери,  коли красу можна ідеально підбирати відповідно до очікувань, кольору обличчя або одягу людини.  

Призначений для всіх поціновувачів краси, які цікавляться розкішним та високоперсоналізованим досвідом у сфері  краси, Rouge Sur Mesure від Yves Saint Laurent на базі технології Perso наразі доступний для попереднього продажу в  обмеженій кількості на ринку США, а продаж по всьому світу стартуює у вересні 2021 року. 

Про компанію L'Oréal 

L’Oréal понад 100 років присвячує себе красі. В унікальному портфоліо компанії — 35 взаємодоповнюючих  міжнародних брендів. Обсяг продажів Групи у 2019 році сягнув 29,87 млрд євро, а в її штаті по всьому світові працює  88 000 осіб. Як світовий лідер в галузі краси компанія L’Oréal представлена в усіх каналах дистриб'юції: на ринку  товарів масового попиту, в універмагах, аптеках, салонах краси, точках безмитної торгівлі та електронній комерції.  Дослідження та інновації, яким присвячують себе 4100 відданих своїй справі наукових дослідників, згуртувавшись  задля задоволення потреб у красі по всьому світу, — ключовий елемент стратегії L’Oréal. Зобов'язання L'Oréal в  охоплюють амбітні цілі в галузі сталого розвитку до 2030 року та мають на меті залучити усю її екосистему заради  створення більш інклюзивного та сталого суспільства. 

Читайте також

21 квітня 2021 відбудеться масштабна бізнес-подія — онлайн-конференція Svidomo Made

пн, 04/19/2021 - 16:10
Made in Ukraine за підтримки Агентства ООН з питань міграції IOM Ukraine та USAID Ukraine - USAID Україна провадить великий проект Svidomo Made.

Незалежний аудит підтвердив достовірність річної звітності Укргідроенерго

пн, 04/19/2021 - 09:02
13 квітня відбулось чергове засідання Наглядової ради ПрАТ "Укргідроенерго", на якому розглянуто звіт та висновки зовнішнього незалежного аудитора – ТОВ "Грант Торнтон Легіс" – про результати аудиторської перевірки річної фінансової звітності ПрАТ "Укргідроенерго" за 2020 рік.

Українські вина 46 Parallel отримали рекордні 7 нагород у Лондоні

пн, 04/19/2021 - 08:53
Вина української компанії 46 Parallel Wine Group - Grand Admiral та El Capitan – відзначені 7 медалями на Міжнародному дегустаційному конкурсі London Wine Competition 2021.

Odessa Wine Week

вт, 04/13/2021 - 12:41
З 18 по 23 травня 2021 року в Одесі вперше відбудеться міжнародний проєкт Odessa Wine Week

Стартувала найпрестижніша національна премія для вчителів Global Teacher Prize Ukraine 2021

пт, 03/26/2021 - 12:13
Переможець отримає 250 тисяч гривень, поїздку на Global Education and Skills Forum, а також професійний розвиток

Збірна України з паратриатлону вперше отримала спонсорську підтримку

пт, 03/19/2021 - 10:30
Вже 24 серпня українська збірна з паратриатлону відправиться в Токіо, щоб взяти участь у боротьбі за призові місця та здобути для країни медалі за підтримки «Віннер Груп Україна».