Перейти к основному содержанию

MAY-Ukraine здійснила справжній прорив у сфері HoReCa

пт, 01/15/2021 - 12:45
Бізнес PRO

Компанія відкрила новий канал збуту продукції

Компанія MAY-Ukraine-один з найбільших українських виробників чаю. В портфелі компанії такі відомі бренди, як CURTIS, RICHARD, Mayskiy.

Розвиток каналу HoReCa є стратегічно важливим для MAY-Ukraine та спрямований на співпрацю з активно розвиваючимися стабільними мережевими організаціями, які залучають великий регулярний потік споживачів і є найменш схильними до  обмежень в роботі на період пандемії (кава-зони, кафе, АЗС, вікна видачі та доставки ).

Продукція компанії вже продається в таких великих мережах, як МакДональдз, піцерія Mister Cat, в ресторанах гірськолижного курорту Буковель і інших точках харчування. Активна робота в напрямку HoReCa забезпечує перший контакт із споживачем, сприяє зміцненню впізнаванності й підвищенню іміджу MAY-Ukraine , як виробника.

Тож, не дивно, що відома мережа ресторанів швидкого харчування «KFC»  уклала контракт на постачання чаю CURTIS від виробника.

 «Я вже протягом двох років розвиваю в компанії напрямок HoReCa, і домовитися про співпрацю з KFC-є однією з найважливіших цілей. Перемовини з нашою компанією проводилися неодноразово, проте раніше у мережі вже були зобов'язання перед іншим партнером. Проте, ми активно продовжували комунікації з керівництвом мережі. Коли нам повідомили про черговий тендер, ми, звісно ж,  прийняли в ньому участь і обійшли всіх конкурентів!

Це сталося, зокрема, завдяки унікальній і чудовій якості нашої продукції. Спочатку клієнт запросив сашети RICHARD,  які вже представлені в інших мережах. Однак додатково я запропонував розглянути пірамідки CURTIS в індивідуальній упаковці-кубику, адже у конкурентів немає подібного продукту. Ми презентували чай, успішно провели дегустацію та уклали контракт. Уже зробили декілька відвантажень!», - розповів Дмитро Шкаранда, спеціаліст команди, ініціатор даного проекту.

Продукція ТМ CURTIS від компанії MAY-Ukraine буде представлена ​​в Києві, Дніпропетровську, Одесі та прилеглих регіонах - всього в 37 точках. А враховуючи, що щомісяця мережу відкриває 5-7 нових ресторанів, наша представленість також буде збільшуватися.

Відкриття нового каналу продажів сприяє швидкому, стійкому і масштабному зростанню компанії.

Читайте також

Рада НБУ рекомендує перегляд умов довгострокового рефінансування

вт, 03/02/2021 - 12:24
Метою є розширення банківського кредитування економіки

Матеріали для тестів на діабет будуть централізовано доставлені в будь-яку точку України

вт, 03/02/2021 - 11:00
Провідний сервіс з пошуку і доставки лікарських засобів Liki24.com став партнером ГО «Асоціація лідерів сталого розвитку» в проекті «Врятуй собі життя — перевірся на діабет».

PayPal розширює список послуг

вт, 03/02/2021 - 09:09
Платіжна система планує ввести можливість оплати рахунків і послугу переведення в готівку чеків

Мінфін підписав перші угоди з провідними банками про участь в держпрограмі "Доступна іпотека 7%"

пн, 03/01/2021 - 17:34
Головна мета програми – це здешевлення вартості іпотечних кредитів для широкого кола громадян України

У США хочуть створити електронний долар

пн, 03/01/2021 - 16:39
Експерти шукають безпечний шлях створення і впровадження нової валюти

Ціни на нафту зростають напередодні зустрічі ОПЕК+

пн, 03/01/2021 - 15:34
У лютому як Brent, так і WTI подорожчали приблизно на 18%