Перейти к основному содержанию

Час онлювати HR-стратегії: сильний бренд як головний критерій пошуку роботи

пн, 12/14/2020 - 11:04

Наталія Алюшина, голова Національного агентства України з питань державної служби

Кожен із нас у роботі керується своїми особистими цінностями, принципами та стереотипами. Це впливає на те, яких співробітників ми наймаємо або ж яку роботу шукаємо, як комунікуємо та як приймаємо рішення. Наш життєвий досвід робить нас заручниками минулого, хоча водночас є основою нашого майбутнього. 

Уявимо перед собою випускника, який готовий спробувати свої сили на ринку праці в Україні. Як пройшов його останній рік? Непрогнозовано, дистанційно, з великою кількістю форс-мажорів. І що він очікує від свого майбутнього роботодавця? Чи готовий він до класичного уявлення про робоче місце? Малоймовірно. 

Однозначно ринок праці змінився. Криза може вивести нас на якісно новий рівень управління персоналом і забезпечення умов праці. Але лише у випадку, якщо ми правильно вивчимо уроки та регулярно повторюватимемо пройдений матеріал. У цьому нам може допомогти цифровізація, яка проникла у всі сфери, і державна служба не є виключенням. 

Сучасний ринок праці напряму залежить від розвитку науки, технологій, соціальних змін і потреб, які ми часто не в змозі передбачити. Та чи дійсно і надалі найбільш затребуваними будуть універсальні працівники? Залишу це питання для роздумів. Гнучкі — так, відкриті до нових знань — однозначно. Це додає їм розуміння, на що є попит, та дозволяє вчасно переписувати свої скіли, аби залишатися конкурентоспроможними. 

Це саме стосується і роботодавців. Організації мають відслідковувати тенденції і реагувати на запити шукачів арени для самореалізації або ж місця, де “добре платять”.

Хоча цілком прогнозовано заробітна плата втрачає лідерство серед ключових факторів привабливості роботодавця. На перше місце виходить питання безпеки та комфорту.

Особливу увагу потрібно приділити питанню мотивації співробітників: саме гнучкість, адаптивність і готовність організацій зустріти виклики сучасності, забезпечуючи свій персонал найкращими умовами, визначатимуть пріоритети роботи майбутнього. 

Зараз провідні компанії створюють власні академії, центри підвищення кваліфікації, школи розвитку своїх працівників. При Національному агентстві України з питань державної служби також діє заклад з підвищення кваліфікації — Українська школа урядування. Щороку на її базі проходять курси з підвищення кваліфікації 10-15 тис. держслужбовців з усієї України.

Наявність подібних навчальних закладів є важливим показником, який не лише формує бренд роботодавця як такого, що піклується про своїх спеціалістів, але й є запорукою їхнього успіху. Навряд чи ви можете побудувати успішну компанію, просто постійно “висмикуючи” з ринку кращих спеціалістів. Успішну команду потрібно ростити.

Прийшов час оновити свої HR-стратегії. Проаналізувати передусім свої цінності. Опитування працевлаштованих фахівців Talent Trends, проведене Randstad Sourceright у 2019 р. в 17 країнах, засвідчило, що сильний бренд роботодавця є найважливішим критерієм при пошуку роботи, за ним йде прозорість формування винагороди. Третім у переліку вагомих чинників стала відповідність корпоративної культури власним переконанням і  уподобанням кандидата. 

Ці “м’якіші” ціннісні пропозиції особливо важливі для молодих поколінь, які більш комунікабельні й рішучі у своєму професійному та особистому виборі. Ці знання допоможуть нам правильно сформувати свою стратегію, залежно від того, кого ви хочете залучити на посади у свій державний орган.

Автор: Наталія Алюшина

Читайте також

Вертеп скінчився

вт, 12/15/2020 - 15:50
Хто має вимагати від партій змін?

Особливості національних виборів місцевого масштабу

вт, 12/15/2020 - 14:10
Інтереси підприємців майже не враховані

Час онлювати HR-стратегії: сильний бренд як головний критерій пошуку роботи

пн, 12/14/2020 - 11:04
Наталія Алюшина, голова Національного агентства України з питань державної служби Кожен із нас у роботі керується своїми особистими цінностями, принципами та стереотипами. Це впливає на те, яких співробітників ми наймаємо або ж яку роботу шукаємо, як комунікуємо та як приймаємо рішення. Наш життєвий досвід робить нас заручниками минулого, хоча водночас є основою нашого майбутнього. 

Епоха бездіяльності: Чи розділиться світ на “корисних людей” та “непотрібні маси”?

пн, 12/14/2020 - 09:08
Через пандемію та безпрецедентний розвиток AI тектонічні зсуви на ринку праці відбудуться значно швидше, ніж всі очікували.

Зберегти людей і бізнес: унікальний досвід роботи з персоналом у коронакризу

пн, 12/14/2020 - 08:56
Володимир Чеповий, шеф-редактор журналу БІЗНЕС Готуючи минулий спецвипуск про новітні HR-технології у листопаді 2019 р., ми виставляли акценти великої небезпеки масового виїзду наших фахівців різних професій за кордон. Тоді ми показували ефективні кейси компаній, що у важкій битві за “людський капітал” навчились втримувати персонал цікавими мотиваційними програмами, рейтингували їхні досягнення та друкували фото колективів, де у захисних масках, звичайно, нікого не було. Як швидко змінюється світ…

Помістити в матрицю

ср, 12/09/2020 - 11:35
Світ спостерігає за революцією в технологіях управління людськими ресурсами. HR стає полігоном випробування новітніх IT-розробок