Перейти к основному содержанию

Створюючи спогади з 1925 року: Bang & Olufsen відзначає 95-річчя традицій вишуканої майстерності

пт, 11/20/2020 - 18:09

Відомий данський аудіобренд представляє Golden Collection як знакову вершину своєї майже вікової історії.

Наближається пора року для створення найтепліших спогадів. Коли люди збираються разом за святковим столом, приділяють одне одному дорогоцінний час, діляться сокровенним. Деякі з цих моментів воістину незабутні. Ми їх будемо переживати в своєму серці знову і знову. Ці очі, звуки, емоції. Є речі, які залишаються в людській пам'яті назавжди... Bang & Olufsen: створюючи спогади з 1925 року.

Bang & Olufsen святкує 95-річчя, радуючи своїх клієнтів новими рішеннями для затишного будинку. Відомий данський аудіобренд представляє Golden Collection – розкішний редизайн найпопулярніших продуктів у своїй історії. Від ікони сучасного дизайну для будинку Beoplay A9 до флагманської моделі Beolab 90, – усі продукти в колекції переосмислені з точки зору використовуваних квітів і матеріалів. Золотистий алюміній, текстиль землистий відтінків, натуральна овеча шкіра, масив дубу і каррарський мармур – все це асоціюється з теплом і довговічною цінністю.

Golden Collection віддає належне спогадам, набутим у колі сім'ї та друзів, адже в цьому році ми всі проводимо більше часу вдома. Будь-який з продуктів колекції стане прекрасним різдвяним або новорічним подарунком: щоб порадувати близьких або потішити самого себе. Цей святковий сезон стане незабутнім з Bang & Olufsen!

«Нам подобається, що у наших клієнтів виникає емоційний зв'язок з продукцією Bang & Olufsen як з улюбленими предметами інтер'єру. Ці зв'язки стають міцною основою для спогадів. Таким чином, золотою колекцією ми не тільки підкреслюємо нашу прихильність майстерності та довговічності виробів, а й відзначаємо 95-річчя історії створення спільних спогадів з нашими споживачами», – говорить Гевін Айвестер, віце-президент Bang & Olufsen із дизайну.

Golden Collection: краса на довгі роки

Золото – символ вічного кохання. Золото символізує найзначніші моменти нашого життя. Все це в лімітованій тематичній серії Golden Collection, яка складається з обраних рішень, які стали гордістю продуктового портфеля бренду. У поєднанні з натуральними матеріалами, такими як дерево, мармур та шкіра, новий розкішний фірмовий колір прикрасив лінійку найзнаменитіших продуктів Bang & Olufsen, по-новому підносячи гідність непідвласного часу дизайну.

  • Beoplay H95: «Безшумність – золото»

Флагманські навушники, випущені на честь 95-річчя Bang & Olufsen – це багата спадщина в сфері неперевершеного звуку, дизайну і майстерності. Витончений продукт виготовлений з чуйною увагою до деталей і винятковим комфортом для тривалого прослуховування музики аж до 38 годин.

Beoplay H95 втілюють ідеальний баланс між естетикою і продуктивністю. Навушники оснащені амбушюрами з овечої шкіри пісочного кольору та елементами управління із золотистого алюмінію. Пристрій забезпечує неперевершену якість звуку завдяки пристосованих титанових динаміків і новітньої технології адаптивного активного шумозаглушення.

  •  Beoplay E8 3-го покоління: є речі просто для душі...

Стильні бездротові навушники, які стали справжніми бестселерами колекції Bang & Olufsen, тепер в новому розкішному кольорі!

Beoplay E8 відрізняються прекрасною якістю звуку і високою естетикою. Додайте до цього компактний чохол для бездротової зарядки, сертифікований Qi і можливість підключення по Bluetooth 5.1 – і ви можете бути впевнені в безперешкодному, потужному, персоналізованому прослуховуванні музики на ходу.        

  •   Beosound A1 2-го покоління: на вершині списку бажань

Удостоєна нагород колонка Beosound A1 оснащена перламутровою алюмінієвою решіткою золотистого відтінку, ремінцем з натуральної шкіри і алюмінієвою біркою з логотипом Bang & Olufsen. З технічного боку колонка є водонепроникною, підтримує новітній стандарт Bluetooth 5.1 і готова до 18-ти годин автономної роботи при звичайній гучності прослуховування.

Всеспрямований звук True360, чудова продуктивність динаміка, підтримка голосового помічника Alexa роблять цю колонку №1 в списку заповітних бажань!

  • Beosound 2: оточує відчуттям свята

Акустична система, відома своєю унікальною конічною формою і потужним розсіюванням звуку на 360°. Beosound 2 володіє корпусом з подвійного анодованого алюмінію золотистого кольору, виготовленого на заводі Bang & Olufsen в Струере, Данія.

Ця колонка, яка елегантно звужується догори забезпечує багате і динамічне звучання на 360°, наповнюючи всеосяжним звуком практично будь-яке приміщення. Завдяки конічній формі і запатентованої технології Acoustic Lens Beosound 2 може робити це навіть незалежно від того, в якій частині кімнати знаходитися.

  • Beoplay A9 4-го покоління: робить свято незабутнім

Бездротова колонка, яку дизайнери розглядають як вишуканий предмет меблювання, візуально примітна золотим алюмінієвим кільцем, світлими дубовими ніжками і тканинною кришкою пісочного кольору від датського виробника текстилю Kvadrat.

Beoplay A9 – це унікальна прикраса для будь-якої кімнати в будь-який час року. Але варто також відзначити її потужний звук, який здатний зробити сезонну урочистість справді незабутньою!

  • Beosound Stage: приносить радість у світ

Потужна звукова панель преміум-класу забезпечує фірмовий звук Bang & Olufsen завдяки 3-канальної акустичної системи і функції Dolby Atmos, при якій звук рухається навколо слухача в тривимірному просторі. Привносячи виразний мінімалізм в будь-який інтер'єр, Beosound Stage працює з будь-яким телевізором, що підтримує HDMI ARC, а також як автономна домашня акустична система. При цьому звукова панель є досить потужною, щоб не потребувати окремий сабвуфер.

Beosound Stage – виключно високопродуктивне та універсальне рішення, яке вигідно відрізняється звуковими характеристиками та мінімалістичним дизайном.

В Україні Golden Collection можна буде придбати у фірмових магазинах Bang & Olufsen, а також у мережах побутової електроніки.

Офіційним дистриб'ютором пристроїв Bang & Olufsen в Україні є компанія АСБІС-Україна.

____________________________________________________________________________________

Bang & Olufsen – це розкішний аудіо бренд, заснований в 1925 році в м. Струер, Данія, Пітером Бангом та Свендом Олуфсеном, відданість та бачення яких залишаються основою для компанії. Протягом майже століття Bang & Olufsen розсуває кордони аудіотехнологій, і компанія продовжує залишатися в авангарді акустичних інновацій. Сьогодні кожен продукт Bang & Olufsen все ще характеризується унікальним поєднанням прекрасного звуку, позачасового дизайну та неперевершеної майстерності. Інноваційні та прогресивні товари компанії продаються по всьому світу в магазинах Bang & Olufsen, на bang-olufsen.com та у деяких роздрібних магазинах. У компанії працює приблизно 700 людей і працює на більш ніж 70 ринках. Акції Bang & Olufsen котируються на NASDAQ Copenhagen A/S.

 

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 30-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами в 28 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород. У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів і 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Читайте також

Де гроші для бізнесу ветеранів: FinStream провела семінар для підприємців-АТОшників

вт, 11/24/2020 - 15:18
Слухачі семінару розглянули техніку продажу по SPIN та обговорили дієві способи фінансування на прикладі конкретних пропозицій банків, інвестиційних та фінансових компаній. 

Створюючи спогади з 1925 року: Bang & Olufsen відзначає 95-річчя традицій вишуканої майстерності

пт, 11/20/2020 - 18:09
Відомий данський аудіобренд представляє Golden Collection як знакову вершину своєї майже вікової історії.

L’Oréal Україна оголосила імена переможниць III сезону української премії L’Oréal-UNESCO “Для жінок у науці”

ср, 11/18/2020 - 10:00
Мета премії - підтримати та відзначити талановитих жінок-науковиць та заохотити молодих жінок обирати наукові професії та допомагати їм у їхній кар’єрі.

Фонд EEGF II HorizonCapital збільшує свою частку до 96% в «Датагруп»

чт, 11/12/2020 - 13:03
У результаті цієї угоди засновник компанії Олександр Кардаков та інші міноритарні інвестори повністю вийшли зі складу акціонерів.

ERC передала київскій лікарні №8 обладнання на 5,3 млн грн

ср, 11/11/2020 - 11:57
Загальна сума безкоштовної допомоги компанії лікарням за час пандемії перевищила 25 млн грн.

«Фармак» запустив краудфандинговий майданчик на платформі «Екошкола»

пт, 11/06/2020 - 10:26
Тепер екосвідомій бізнес может долучитися до «Екошколи» та підтримати школярів, профінансувавши реалізацію їхніх проєктів.