Перейти к основному содержанию

Створюючи спогади з 1925 року: Bang & Olufsen відзначає 95-річчя традицій вишуканої майстерності

пт, 11/20/2020 - 18:09
Новини компаній

Відомий данський аудіобренд представляє Golden Collection як знакову вершину своєї майже вікової історії.

Наближається пора року для створення найтепліших спогадів. Коли люди збираються разом за святковим столом, приділяють одне одному дорогоцінний час, діляться сокровенним. Деякі з цих моментів воістину незабутні. Ми їх будемо переживати в своєму серці знову і знову. Ці очі, звуки, емоції. Є речі, які залишаються в людській пам'яті назавжди... Bang & Olufsen: створюючи спогади з 1925 року.

Bang & Olufsen святкує 95-річчя, радуючи своїх клієнтів новими рішеннями для затишного будинку. Відомий данський аудіобренд представляє Golden Collection – розкішний редизайн найпопулярніших продуктів у своїй історії. Від ікони сучасного дизайну для будинку Beoplay A9 до флагманської моделі Beolab 90, – усі продукти в колекції переосмислені з точки зору використовуваних квітів і матеріалів. Золотистий алюміній, текстиль землистий відтінків, натуральна овеча шкіра, масив дубу і каррарський мармур – все це асоціюється з теплом і довговічною цінністю.

Golden Collection віддає належне спогадам, набутим у колі сім'ї та друзів, адже в цьому році ми всі проводимо більше часу вдома. Будь-який з продуктів колекції стане прекрасним різдвяним або новорічним подарунком: щоб порадувати близьких або потішити самого себе. Цей святковий сезон стане незабутнім з Bang & Olufsen!

«Нам подобається, що у наших клієнтів виникає емоційний зв'язок з продукцією Bang & Olufsen як з улюбленими предметами інтер'єру. Ці зв'язки стають міцною основою для спогадів. Таким чином, золотою колекцією ми не тільки підкреслюємо нашу прихильність майстерності та довговічності виробів, а й відзначаємо 95-річчя історії створення спільних спогадів з нашими споживачами», – говорить Гевін Айвестер, віце-президент Bang & Olufsen із дизайну.

Golden Collection: краса на довгі роки

Золото – символ вічного кохання. Золото символізує найзначніші моменти нашого життя. Все це в лімітованій тематичній серії Golden Collection, яка складається з обраних рішень, які стали гордістю продуктового портфеля бренду. У поєднанні з натуральними матеріалами, такими як дерево, мармур та шкіра, новий розкішний фірмовий колір прикрасив лінійку найзнаменитіших продуктів Bang & Olufsen, по-новому підносячи гідність непідвласного часу дизайну.

  • Beoplay H95: «Безшумність – золото»

Флагманські навушники, випущені на честь 95-річчя Bang & Olufsen – це багата спадщина в сфері неперевершеного звуку, дизайну і майстерності. Витончений продукт виготовлений з чуйною увагою до деталей і винятковим комфортом для тривалого прослуховування музики аж до 38 годин.

Beoplay H95 втілюють ідеальний баланс між естетикою і продуктивністю. Навушники оснащені амбушюрами з овечої шкіри пісочного кольору та елементами управління із золотистого алюмінію. Пристрій забезпечує неперевершену якість звуку завдяки пристосованих титанових динаміків і новітньої технології адаптивного активного шумозаглушення.

  •  Beoplay E8 3-го покоління: є речі просто для душі...

Стильні бездротові навушники, які стали справжніми бестселерами колекції Bang & Olufsen, тепер в новому розкішному кольорі!

Beoplay E8 відрізняються прекрасною якістю звуку і високою естетикою. Додайте до цього компактний чохол для бездротової зарядки, сертифікований Qi і можливість підключення по Bluetooth 5.1 – і ви можете бути впевнені в безперешкодному, потужному, персоналізованому прослуховуванні музики на ходу.        

  •   Beosound A1 2-го покоління: на вершині списку бажань

Удостоєна нагород колонка Beosound A1 оснащена перламутровою алюмінієвою решіткою золотистого відтінку, ремінцем з натуральної шкіри і алюмінієвою біркою з логотипом Bang & Olufsen. З технічного боку колонка є водонепроникною, підтримує новітній стандарт Bluetooth 5.1 і готова до 18-ти годин автономної роботи при звичайній гучності прослуховування.

Всеспрямований звук True360, чудова продуктивність динаміка, підтримка голосового помічника Alexa роблять цю колонку №1 в списку заповітних бажань!

  • Beosound 2: оточує відчуттям свята

Акустична система, відома своєю унікальною конічною формою і потужним розсіюванням звуку на 360°. Beosound 2 володіє корпусом з подвійного анодованого алюмінію золотистого кольору, виготовленого на заводі Bang & Olufsen в Струере, Данія.

Ця колонка, яка елегантно звужується догори забезпечує багате і динамічне звучання на 360°, наповнюючи всеосяжним звуком практично будь-яке приміщення. Завдяки конічній формі і запатентованої технології Acoustic Lens Beosound 2 може робити це навіть незалежно від того, в якій частині кімнати знаходитися.

  • Beoplay A9 4-го покоління: робить свято незабутнім

Бездротова колонка, яку дизайнери розглядають як вишуканий предмет меблювання, візуально примітна золотим алюмінієвим кільцем, світлими дубовими ніжками і тканинною кришкою пісочного кольору від датського виробника текстилю Kvadrat.

Beoplay A9 – це унікальна прикраса для будь-якої кімнати в будь-який час року. Але варто також відзначити її потужний звук, який здатний зробити сезонну урочистість справді незабутньою!

  • Beosound Stage: приносить радість у світ

Потужна звукова панель преміум-класу забезпечує фірмовий звук Bang & Olufsen завдяки 3-канальної акустичної системи і функції Dolby Atmos, при якій звук рухається навколо слухача в тривимірному просторі. Привносячи виразний мінімалізм в будь-який інтер'єр, Beosound Stage працює з будь-яким телевізором, що підтримує HDMI ARC, а також як автономна домашня акустична система. При цьому звукова панель є досить потужною, щоб не потребувати окремий сабвуфер.

Beosound Stage – виключно високопродуктивне та універсальне рішення, яке вигідно відрізняється звуковими характеристиками та мінімалістичним дизайном.

В Україні Golden Collection можна буде придбати у фірмових магазинах Bang & Olufsen, а також у мережах побутової електроніки.

Офіційним дистриб'ютором пристроїв Bang & Olufsen в Україні є компанія АСБІС-Україна.

____________________________________________________________________________________

Bang & Olufsen – це розкішний аудіо бренд, заснований в 1925 році в м. Струер, Данія, Пітером Бангом та Свендом Олуфсеном, відданість та бачення яких залишаються основою для компанії. Протягом майже століття Bang & Olufsen розсуває кордони аудіотехнологій, і компанія продовжує залишатися в авангарді акустичних інновацій. Сьогодні кожен продукт Bang & Olufsen все ще характеризується унікальним поєднанням прекрасного звуку, позачасового дизайну та неперевершеної майстерності. Інноваційні та прогресивні товари компанії продаються по всьому світу в магазинах Bang & Olufsen, на bang-olufsen.com та у деяких роздрібних магазинах. У компанії працює приблизно 700 людей і працює на більш ніж 70 ринках. Акції Bang & Olufsen котируються на NASDAQ Copenhagen A/S.

 

Компанія АСБІС-Україна – один із найбільших на українському ринку дистриб'юторів IT-продуктів, компонентів і рішень; надійний, стабільний та прогресивний партнер, роботодавець із великим спектром можливостей і світовим досвідом. Входить до міжнародного холдингу з 30-річним досвідом в IT-дистрибуції, офісами в 28 країнах, 30000 активних клієнтів та з великою кількістю професійних нагород. У портфелі компанії в Україні – понад 50 брендів і 7000 споживчих та професійних IT-продуктів відповідних світових виробників.

Читайте також

Експорт компанії «Фармак» зріс на 40% за результатами 2020 року

пт, 05/07/2021 - 16:26
За даними консолідованої фінансової звітності компанія «Фармак» у минулому році збільшила експортні поставки на 40%, відвантаживши продукцію у 35 країн світу.

Firefly Aerospace Макса Полякова залучила майже 200 мільйонів доларів інвестицій. Вартість компанії значно перевищила 1 мільярд доларів.

ср, 05/05/2021 - 12:56
Компанія Firefly Aerospace, лідер у сфері економічних і надійних космічних ракет і сервісів, успішно завершила перший раунд венчурного фінансування.

«Фармак» розпочинає стратегічне партнерство з Київською школою економіки

пт, 04/30/2021 - 10:35
Компанія спрямує $500 тисяч на розвиток KSE (Київська школа економіки)задля підвищення рівня освіти в Україні.

ALFA Smart Agro та Банк Кредит Дніпро запровадили партнерську кредитну програму

чт, 04/29/2021 - 11:17
Банк Кредит Дніпро та компанія ALFA Smart Agro розробили доступну партнерську програму для фінансування аграрних підприємств на купівлю засобів захисту рослин та мікродобрив.

«Фармак» на 80% збільшив інвестиції за результатами 2020 року

чт, 04/29/2021 - 10:50
Акціонерне товариство «Фармак» опублікувало фінансові результати 2020 року. Аудитором фінансової звітності виступив ТОВ «Делойт енд Туш ЮСК».

Компанія «Фармак» узяла участь у саміті «Сталий бізнес»

ср, 04/28/2021 - 10:42
22 квітня, у Всесвітній день Землі, за підтримки Глобального договору ООН в Україні пройшов саміт «Сталий бізнес».