Поки всі вдома: Рішення компанії “Датагруп” для віддаленої роботи
пн, 10/19/2020 - 15:47

Завдяки зручним інструментам і технологіям компанії вдалося швидко та ефективно перейти на віддалену роботу з початком загальнонаціонального карантину.
Коли бізнес вимушений працювати в умовах самоізоляції або взагалі відмовитися від власного офісу з міркувань економії, сучасні телекомунікаційні рішення забезпечать стабільну роботу та надійний зв’язок з колегами, клієнтами та партнерами.
Протягом останніх трьох років співробітники і топ-менеджмент “Датагруп” щодня використовують хмарні сервіси у своїй роботі, зокрема, всі можливості та переваги Microsoft Office 365. Завдяки зручним інструментам і технологіям компанії вдалося швидко та ефективно перейти на віддалену роботу з початком загальнонаціонального карантину. Також “Датагруп” пропонує бізнесу низку рішень для віддаленої роботи.
Microsoft Office 365
Це оптимальне рішення для роботи з колегами та партнерами під час віддаленки. Створюйте, редагуйте, діліться документами в режимі реального часу та користуйтеся усіма перевагами пакету Office. А завдяки комунікаційній платформі Microsoft Teams, що входить до пакету Office 365, збирайте людей на нараду в потрібний час, швидко та зручно обмінюйтеся інформацією, а також долучайте до аудіоконференції учасників, навіть якщо наразі вони не онлайн. Для участі у діалозі їм достатньо лише мобільного телефону, а вам — Teams. Швидко та гнучко змінюйте кількість користувачів, що працюють, а також перелік сервісів, необхідних для ефективної взаємодії.
Microsoft Azure
Віртуальний сервер на базі Microsoft Azure — це швидкість, безпека та надійність обміну даними і роботи усієї компанії у хмарному середовищі. Сервіс буде готовий до роботи вже за дві години. Функціонування усіх необхідних бізнес-програм, доступність і надійність хмарної IT-інфраструктури та її повна незалежність від локації — все це гарантує Microsoft Azure. Подбайте, щоб бізнес працював без перешкод за будь-яких умов.
Віртуальний сервер (IaaS)
Скоротіть капітальні витрати на організацію, обслуговування й оновлення власної ІТ-інфраструктури. Дата-центр, що відповідає вимогам міжнародних стандартів, забезпечує надійний захист вашої інформації, доступність вашої віртуальної інфраструктури (IaaS) гарантується з будь-якої точки світу, де є інтернет. “Датагруп” пропонує виділений канал зв’язку зі своєю хмарою і гарантує вашій інфраструктурі забезпечення відмовостійкістю. В залежності від потреб ми можемо запропонувати кілька варіантів географічного розміщення віртуального сервера. Це може бути Україна (на базі власного дата-центру), Microsoft Azure, який доступний зі 140 країн, або розміщення у нашого партнера DEAC в Європі.
Переваги для бізнес-клієнтів “Датагруп”
- багаторівнева Угода про якість обслуговування SLA;
- усі послуги зв’язку у будь-яких комбінаціях від одного підрядника;
- технічна підтримка та моніторинг мережі 24/7/365;
- індивідуальний підхід до вирішення задач бізнесу будь-якого масштабу.
ІР-телефонія
Підключайте SIP-телефонію та спілкуйтеся з партнерами і замовниками прямо з дому — необхідний лише інтернет та ПК, смартфон чи ноутбук. Необмежена кількість голосових ліній та номерів, а також доступні тарифні плани дозволять продовжити спілкування з клієнтами в умовах дистанційної роботи.
Віртуальна АТС об’єднає віддалених працівників, наші фахівці допоможуть налаштувати багатоканальність ліній. Єдине, що потрібно для роботи послуги, — доступ до мережі інтернет. Організація включення — лише один день.
Зв’язок з клієнтом
Наразі особливо важливо бути лояльними і корисними для своєї аудиторії, аби не втратити її довіри. Всеукраїнська гаряча лінія за номером 0800 забезпечить ваших клієнтів безкоштовним зв’язком з вами незалежно від тарифів їхнього оператора зв’язку. Оберіть номер, що легко запам’ятовується, та не втрачайте зв’язку з вашими клієнтами.
Аутсорсинговий кол-центр
Організуйте повноцінну гарячу лінію, відділ продажу або службу підтримки свого бізнесу на час дистанційної роботи. Понад 400 наших досвідчених операторів, а також тренери та фахівці з контролю якості забезпечать належний рівень комунікації та обробки звернень ваших клієнтів.