Перейти к основному содержанию

У США безпрецедентно зріс попит на вогнепальну зброю — виробники

пт, 09/04/2020 - 14:11

Американський виробник зброї Smith & Wesson Brands Inc. в першому кварталі 2021 фінансового року майже в 2,5 рази збільшив виручку від реалізації вогнепальної зброї завдяки стрибку попиту в США.

Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на Financial Times.

«Нинішнє зростання попиту на вогнепальну зброю багато в чому безпрецедентне», — заявив гендиректор компанії Марк Сміт.

За його словами, «більша частина» попиту припадає на людей, які «просто бояться за свій особистий захист і безпеку» у зв'язку з пандемією і заворушеннями в США.

Згідно зі звітом Smith & Wesson, опублікованому в четвер, виручка компанії від продажів вогнепальної зброї за підсумками кварталу, що завершився 31 липня, зросла до $229 млн з $95 млн роком раніше. В цілому виручка компанії також підскочила більш ніж удвічі – до $278 млн – і перевищила прогноз аналітиків, які очікували показник на рівні $195 млн.

Крім цього, Smith & Wesson в минулому кварталі вийшла на чистий прибуток на рівні $48,4 млн, або $0,86 на акцію, у порівнянні зі збитками в $2,1 млн, або $0,04 на акцію, роком раніше. Скоригований прибуток склав $0,97 на акцію при консенсус-прогнозі в $0,48 на акцію.

Smith & Wesson виплатить квартальні дивіденди в розмірі $0,05 на акцію.

Акції компанії з початку року подорожчали на 164%.

Продажі зброї в США історично ростуть в рік президентських виборів, оскільки покупці прагнуть застрахуватися від можливого посилення контролю за обігом зброї, пише Financial Times. Крім цього, влітку попит підскочив через заворушення у великих містах країни, а також через пандемію і викликану нею економічну кризу.

У цьому році кількість проведених ФБР перевірок покупців зброї може перевищити торішній рекорд в 28,4 млн. У серпні було проведено 3,1 млн перевірок, а з початку року – 25,9 млн.

За даними Національного фонду стрілецького спорту (NSSF) США, в цьому році майже 5 млн американців придбали зброю вперше.

Як зазначив Марк Сміт, двома найбільш швидко зростаючими групами серед власників зброї є жінки і афроамериканці.

Конкуруюча Sturm Ruger в липні повідомила, що продажі її продукції дистриб'юторами в першому півріччі подсочілі на 47% в річному вираженні. За словами глави компанії Крістофера Кіллойя, попит почав різко підвищуватися наприкінці першого кварталу.

Читайте також

Кооперація національних лідерів: WOG та YASKRAVA надають фіксовані знижки водіям UBER

ср, 06/09/2021 - 10:07
Днями відбулась знакова подія на ринку пасажирських перевезень України. Найкращі представники галузі об’єднались для створення комфортних і вигідних умов для спільноти водіїв в Україні.

«Датагруп» завершила підписання угоди щодо придбання 100 % групи компаній Volia

вт, 06/08/2021 - 11:47
7 червня 2021 р., Київ, Україна – «Датагруп», яка є одним із провідних провайдерів волоконно-оптичної інфраструктури та цифрових послуг в Україні, оголосила сьогодні, що завершила підписання угоди щодо придбання компанії Volia – провідного українського провайдера послуг платного телебачення та кабельного швидкісного інтернет-доступу.

Медичний онлайн-хаб Doc.ua і сервіс кур'єрської доставки Glovo почали співпрацю

вт, 06/01/2021 - 13:45
Медичний онлайн-хаб Doc.ua, який включає понад 2 тис. аптек по всій Україні, почав співпрацю з сервісом швидкої кур'єрської доставки Glovo. Тепер медицина стала ще доступнішою! Уже зараз товари Аптеки Doc.ua доступні в додатку Glovo для замовлення.

Нове дослідження SAP: ініціативи зі сталого розвитку − виклик для бізнесу

чт, 05/27/2021 - 13:26
SAP SE провела дослідження «Improving the Environment at Planetary Scale: A Survey of Business Drivers and Actions», у якому взяли участь 7400 керівників компаній із 19 країн і 16 галузей промисловості.

FuckUp Night by EASE: Роман Кирилович, Ілля Рейніш і Олексій Костилєв про свої провали

ср, 05/26/2021 - 16:31
Усі люблять розповідати про свої досягнення. А от про невдачі говорити набагато складніше. Але без поразок не буває перемог і будь-який провал можна обернути в плюс.

Випередив Apple і YouTube: Microsoft став найбільш свідомим брендом 2020 року

пн, 05/24/2021 - 10:39
Microsoft очолив перший рейтинг свідомих брендів Conscious Brands 100. Його сформували Консалтингова компанія Wolff Olins і агентство Hall&Partners.