Перейти к основному содержанию

Київстар: Цифрові сервіси на службі у аграрія

пн, 03/02/2020 - 12:43

Працювати швидше та ефективніше, мати більше клієнтів та завжди бути з ними на зв’язку, витрачати менше, а заробляти більше — мета будь-якого бізнесу. І аграрії — не виключення.

Про те, як здійсненню цих прагнень можуть сприяти сучасні цифрові сервіси від телеком-оператора, розказав Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку “Київстар”. І навіть навів кілька прикладів з практики клієнтів компанії.

BigData та робота з даними

Коли ми спілкуємось з аграріями, дізнаємось, що зараз вони все більше цінують “розумний” підхід до ведення бізнесу, тобто такий, що базується на аналітиці різноманітних даних. Вони збираються звідусіль — з полів, повітря, транспорту, сховищ, виробництв, тваринних господарств тощо. Чим їх більше і чим за довший період вони накопичені, тим вони цінніші, адже стають основою для прийняття стратегічних рішень. Дехто намагається працювати з даними самостійно, час від часу залучаючи коштовних фахівців. Але більше користі отримують ті, хто звертається до експертів по роботі з даними, яким є “Київстар”. Чому? По-перше, маючи можливості телекому та технологій IoT, ми можемо допомогти збирати потрібну інформацію. По-друге, у нас є власний дата-центр, де можна накопичувати дані клієнта роками. По-третє, “Київстар” — відомий на ринку Big Data експерт із командою професійних дата-аналітиків, що постійно розвиває сервіси на основі великих даних. І, нарешті, для обробки даних та аналітики ми використовуємо можливості хмарної платформи Azure Stack with Kyivstar, яка дає доступ до інструментів глобальної світової платформи Azure. Що це в сукупності дає клієнту? Комплексне рішення “під ключ” та можливість управляти бізнесом на підставі точних аналітичних звітів, а не припущень.

Де ще корисна Big Datа в агро? Наприклад, з нашими сервісами можна покращити якість відвідувачів сільгоспвиставки або ярмарку та запросити туди таргетованою розсилкою саме тих, хто найбільше відповідає характеристикам ідеального клієнта. Або вирахувати, де краще розгорнути торгову точку. Чи запропонувати продукцію тим, хто в ній найбільше зацікавлений, — комунікації мають бути максимально ефективними.

Електронний документообіг та електронний підпис

Тут складно переоцінити користь. Стоси паперів, час на їхню обробку, коригування, погодження, підписання та доставку, часто — повернення на доопрацювання. І все по колу знов. Хто від цього не втомлюється? І скільки коштів іде на це щомісяця? Але сьогодні вже є цифрові рішення і на заміну паперам.

Своїм бізнес-клієнтам “Київстар” пропонує систему електронного документообігу (ЕДО) Star.Docs, створену у партнерстві з Intecracy Deals на базі сервісу Deals. З нею можна створювати, надсилати та отримувати документи за кілька секунд, спільно працювати з ними навіть зі смартфону, коментувати та обговорювати зміст онлайн, зберігати всі файли у безпечному хмарному сховищі або на цифровому носії та мати доступ до них 24/7. При цьому підписувати документи можна також онлайн — за допомогою Mobile ID — особистого електронного підпису, що зберігається прямо на захищеній sim-картці телефону.

Втім, з Mobile ID можна підписувати документи не лише у Star.Docs, а й в інших системах ЕДО. Або використовувати Mobile ID для входу на певні ресурси, де передбачена ідентифікація користувачів за допомогою електронного підпису. Головне — мати при собі телефон.

Роман Горбатенко, власник фермерського господарства

– Ми 10 років вирощуємо та експортуємо соняшник. Співпрацюємо з великими українськими трейдерами. У середньому за день у мене проходить від 10 до 120 рахунків на оплату товару. Така ж кількість видаткових та податкових накладних — це великий стос документів, які треба друкувати, власноруч підписувати та передавати контрагентам. Моє господарство займає 250 га, і я часто маю бути “в полях”, а не сидіти в офісі. Тому радо перейшов на електронний документообіг та електронний підпис, щойно з’явилася така можливість. ЕЦП був спершу від податкової, але для мене він був не дуже зручним — потрібно було носити з собою флешку, шукати, де її під’єднати... Потім підключив у “Київстар” Mobile ID. Тепер маю електронний підпис та повний доступ до всіх документів прямо з телефону. Де б я не був, коли б мені не надіслали документи — дістав смартфон, подивився, підписав, відправив. Займає мінімум часу, все дистанційно, швидко, зручно. При цьому ще й скоротилися витрати на папір, матеріали для принтера, логістику. Для мене, як власника бізнесу, це важливо.

Андрій Піший, директор з IТ компанії Kernel:

— Впровадження системи електронного документообігу в Kernel дозволило трансформувати бізнес-процеси, а не просто автоматизувати їх і перевести в електронний вигляд паперові документи. Зараз електронний документообіг покриває діяльність 68% елеваторів компанії, 28% агропідприємств, 51% заводів і 26% терміналів. З 14 тис. співробітників Kernel більше 2500 вже отримали кваліфіковані електронні підписи. В IV кварталі 2019 р. за допомогою КЕП було підписано понад 100 тис. документів, при цьому швидкість ведення документації скоротилася з 40 годин до 30 хвилин.

Наступним етапом після оптимізації внутрішнього документообігу стало скорочення витрат партнерів-фермерів у рамках програми Open Agribusiness і витрат компанії на укладання договорів. Тут нашим флагманом є “Портал фермера”, користуватися яким можна за допомогою електронного підпису, зокрема Mobile ID від “Київстар”. Час укладання договорів скоротився з тижня до 1-2 днів, а процес став більш прозорим, оскільки фермер бачить інформацію на цьому порталі і через нього ж може надавати документи. Переваги ЕДО вже оцінили понад 1800 сільгоспвиробників, які регулярно підписують документи за допомогою ґаджетів.

Віртуальна мобільна АТС та СRM

Як кожен окремо, так і в комплексі, ці інструменти у будь-якій галузі працюють на наближення вас до клієнта. Один контактний номер та розподіл дзвінків, запис розмов, збір усієї інформації за зверненнями клієнтів, робота як з мобільними, так і з фіксованими номерами та інші корисні функції допомагають організувати роботу відділів продажу та обслуговування.

Дмитро Бородій, генеральний директор ТОВ “АМАКО Україна”

— Наша компанія — один з найбільших в Україні дилерів з продажу сільськогосподарської техніки та комерційного транспорту. Це 16 представництв по всій країні, багато клієнтів і нам важливо залишатися в контакті з ними — виконувати якісне післяпродажне обслуговування техніки та допомагати у вирішенні технологічних питань. Раніше у нас була АТС, яка працювала із дзвінками зі стаціонарних номерів. Ми інтегрували її із СRM. Проте це не дозволило охопити всі процеси та задачі, побачити картину в цілому, адже зараз менеджери з продажів здебільшого спілкуються з клієнтами по мобільному. Ми зрозуміли, що потрібна платформа, що об’єднає мобільний зв’язок та фіксовану телефонію в одну екосистему. Але це додаткові витрати на обладнання, налаштування, підтримку. І тут ми отримали пропозицію від “Київстар”: увесь потрібний функціонал надає Віртуальна мобільна АТС від їхньої компанії. Притому все відбувається в системах оператора без додаткового обладнання. Це була та сама гнучкість рішення та співпраці з постачальником, яку ми шукали. Що маємо в результаті? Ми трансформували свій підрозділ IT та систему отримання заявок у Help Desk. Налаштували єдиний номер для отримання заявок, а наші співробітники рівномірно отримують дзвінки в залежності від навантаження — маршрутизацію викликів забезпечує Віртуальна мобільна АТС. Усі етапи спілкування і роботи з клієнтами контролюємо в CRM. Зараз за допомогою “Київстар” плануємо ще організувати роботу call-центру. Я вважаю, що такі комплексні партнерські рішення несуть додаткову цінність нам і нашим клієнтам, допомагають нашій компанії працювати ефективніше і отримувати лояльність клієнтів. Ми завжди на зв’язку, не пропускаємо жодного дзвінка, зав­жди можемо вчасно відреагувати на запит клієнта та допомогти йому. Саме такими і мають бути сучасні комунікації.

Запорука успіху — співпраця

Можна навести ще багато прикладів цифрових сервісів, які “Київстар” пропонує аграріям: хмарні рішення, інструменти для віддаленої роботи фахівців онлайн, скоринги для кредитування, мережі для роботи великої кількості датчиків та інші. Але головне у кожній співпраці — спільне бажання отримати найкращий результат. Ми зацікавлені в тому, щоб завдяки цим сервісам наш клієнт розвивався і його аграрний бізнес зростав, приносив прибуток. Тоді будуть з’являтися нові виклики і цікаві задачі, які ми будемо вирішувати разом.


Читайте також

Цифровізація проти корупції: Виклики для нового керівника Держгеокадастру

чт, 07/16/2020 - 11:55
Призначення Романа Лещенка головою Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру — вже друга заміна за часів перемоги “Слуг народу”.

Локальна помилка: висновок КШЕ щодо втрат України від локалізації може бути невірним

вт, 07/14/2020 - 14:25
Дослідження КШЕ щодо можливих втрат економіки через законо про локалізацію у машинобудуванні містить ряд помилок, узагальнень і спрощень.

АнтраЦИД: найбільша галузь ризикує згоріти дотла

чт, 07/09/2020 - 15:00
Вітчизняна вугільна галузь увійшла в черговий штопор. І цей “політ” може стати останнім для українських шахтарів.

Життя та гаманець: Економічні сценарії порятунку країн від COVID-19

вт, 07/07/2020 - 14:41
Ніхто не знає, які методи боротьби з пандемією та її економічним впливом є більш дієвими. Ця невизначеність нагадує військовий термін “туман війни”.

L’Oréal оголосила про нові цілі десятиріччя

чт, 07/02/2020 - 15:27
Компанія працюватиме у напрямку сталого розвитку та інклюзивності.

Синьо-зелені та як з ними боротись. Досвід Укргідроенерго

ср, 06/24/2020 - 11:20
З кожним роком водойми України та навіть Чорне море "зеленіють" все більше через масове використання фосфатних мийних засобів та мінеральних добрив.