Перейти к основному содержанию

Андрій Артюхов: Якщо компанія планує розвиватися, вона неминуче прийде до рішення страхувати своїх співробітників

пт, 11/01/2019 - 13:13

Андрій Артюхов, голова правління ПрАТ “Страхова компанія VUSO”

— Хто зараз є основними споживачами ДМС в Україні?

— Основними споживачами ДМС залишаються підприємства, які страхують здоров’я своїх співробітників у рамках програм соціального захисту, підвищення соціа­льних стандартів та корпоративної культури компаній.

У фізичних осіб цей вид страхування поки не такий популярний. Цьому є кілька причин. Перша — зараз  готові страхуватися ті, хто планує від цього отримати вигоду: проаналізувавши свої витрати на лікування, розуміючи їхній розмір в майбутньому, люди хочуть перекласти їх на страхові компанії. Але класичне страхування так не працює. Друга — таких людей небагато, відтак, маємо невеликий попит на цю послугу, і, як наслідок, страхові компанії не мають можливості оцінити аналітичні дані щодо цієї групи страхувальників.

— Чи актуальне твердження, що ДМС для співробітників сплачують здебільшого міжнародні компанії?

— Це було актуально три-чотири роки тому. Все частіше ми співпрацюємо з українськими підприємствами, які в рамках корпоративного пакета розглядають страхування співробітників. Форми можуть бути різні — від спільної оплати (частину вартості платить співробітник, частину — підприємство) до повного покриття витрат підприємством. Слід зазначити, що Україна вже вступила в глобальну конкуренцію на ринку робочих ресурсів. Й одним з елементів стало страхування як інструмент захисту від відтоку кадрів.

Цей тренд зберігатиметься, гадаю, це логічно: якщо компанія планує розвиватися, отримувати прибуток і утримувати цінні кадри, вона неминуче прийде до рішення страхувати своїх співробітників.

— Чи зростають вимоги до продукту у клієнтів чи, навпаки, вони йдуть в економ-сегмент?

— Все залежить від бюджету, який може виділити підприємство. Але є одна важлива тенденція: підприємства дуже рідко йдуть на зниження якості бажаних медичних послуг. Зазвичай при укладанні договору на майбутній період підприємство готове збільшувати набір опцій в договорі. Частина підприємств зупиняється на тих же умовах, що говорить про те, що цей інструмент корпоративної культури себе добре зарекомендував. Треба відзначити, що останніми роками ціни на медичні послуги, клініки, ліки й обстеження збільшуються, але клієнти, як і раніше, залишаються з нами.

— Завдяки чому конкурують страховики, як вдається виділятися?

— Ми спостерігаємо і розуміємо, що компанії розділилися на дві групи. Перша — це ті, хто, використовуючи такий інструмент, як демпінг, забирають частку ринку корпоративних клієнтів. Тут ключовим критерієм є ціна поліса. Частина страхових компаній йде на відвертий демпінг, і це видно з росту співвідношення фактичних виплат і зборів страхових платежів. Ці компанії ставлять перед собою мету збільшення своєї частки на страховому ринку.

Друга група компаній, яка орієнтується на прибуток, зупиняє свій вибір на інших інструментах: якісному обслуговуванні, зменшенні строків врегулювання, оптимізації бізнес-процесів, впровадженні елементів телемедицини.

Наша компанія подбала про якість зворотного зв’язку та його швидкість. Для цього ми створили свій call-центр, готовий технічно працювати у форматі 24/7. В його роботі використовуються швидкі та зручні технології зв’язку з клієнтом. Зокрема, в найпопулярніших месенджерах ми створили чат-боти, а зараз тестуємо деякі елементи для впровадження телемедицини при повторних зверненнях. Водночас скоротили час очікування клієнта під час телефонного звернення до 10 секунд.

Наша задача — вивести якість врегулювання на той рівень, який дозволить нам довгі роки залишатися страховим партнером компаній.

Читайте також

Ключ до успішного бізнесу

пн, 03/22/2021 - 11:33
Переваги карток «Ключ до рахунку» для ФОП від ПриватБанку, про які варто пам’ятати

Як Meest перетворює коронавірусні виклики на інноваційні рішення: інтерв’ю Ростислава Кісіля

пн, 02/22/2021 - 16:45
Ми поговорили про те як пандемія прискорила розвиток логістичної галузі і які інноваційні рішення були представлені на ринку

Марина Харрісон: “Основні пріоритети для нас — різноманітність та інклюзивність”

пт, 12/04/2020 - 15:33
Віце-президентка з персоналу Carlsberg Ukraine Марина Харрісон — про шанси для молодих талантів, ДНК компанії та “Управління з турботою”.

Великий малий: відновлення економіки світ покладає на МСБ

чт, 10/29/2020 - 14:00
Попри руйнівні наслідки коронакризи малий та середній бізнес продовжує тримати економіку країн у всьому світі. Україна — не виключення

Код доступності: 5-7-9

пн, 10/26/2020 - 14:38
Запустивши програму доступного кредитування мікро- та малого бізнесу, влада зазнала критики і була змушена змінювати її формат.

Тримай кишеню ширше: де МСБ взяти кредит, якщо банки відмовили

пн, 10/26/2020 - 14:28
Рішення на будь-який смак пропонують фінансові компанії. В Україні бум небанківського кредитування бізнесу.