business head ads

Mission: Possible

Стратегії
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Як перетворити нематеріальний актив на цілком матеріальні цінності, знають у компанії “Фармак”

Репутація — один з найважливіших активів будь-якого бізнесу. Її правильна побудова має бути одним з пріоритетів кожної компанії. “Для виробників ліків репутація — це довіра насамперед споживачів, адже йдеться про здоров’я людини. Тут основ­ний фактор — якість. Це головне питання для більшості стейкхолдерів — наших клієнтів, партнерів, конт­ролюючих органів. Наприклад, “Фармак” випускає лікарські препарати для України та на експорт, в тому числі в країни ЄС, на одних виробничих лініях”,  — підкреслює керівник департаменту корпоративних комунікацій та сталого розвитку АТ “Фармак” Олена Зубарєва. “Фармак” виготовляє якісні лікарські засоби для України та ще понад 20 країн. І всі ці лікарські засоби випускаються на одних і тих самих виробничих лініях, котрі мають сертифікати GMP як від українських, так і від європейських контролюючих органів. Чесна робота, прозора звітність, хороші умови праці, гідна зарплата — ми будуємо бізнес за суспільними правилами, зазначають у компанії.

Всі проекти АТ “Фармак” впливають на якість життя людей і відповідають Глобальним цілям сталого розвитку ООН. Це внесок компанії в розвиток суспільства. Це той випадок, коли репутація формується органічно, тобто слова підкріплюються справами.

Глобальна мета компанії — наростити експортний потенціал. Збільшити частку зовнішніх поставок до 40%. Для цього їй доведеться вийти за рамки підприємства і країни. Адже іноземних партнерів все більше цікавить, яку роль грає конкретний бізнес у сталому розвитку планети. І український бізнес повинен знати, що відповісти. Власне, компанії “Фармак” є що сказати.

“Одна з основних цілей сталого розвитку — міцне здоров’я населення світу. Діяльність АТ “Фармак” спрямована на її досягнення. Ми робимо доступним лікування сучасними ефективними лікарськими засобами, впровад­жуючи європейські стандарти якості, інновації, постійний розвиток, завдяки професіоналізму та сталій репутації відповідального бізнесу та надійного партнера, — зазначає Олена Зубарєва.  — Ми реалізуємо низку проектів, спрямованих на підвищення рівня кваліфікації українських лікарів. У межах проекту “Рівень” за вісім років більш ніж 10 тис. лікарів відвідали наші тренінги й навчальні заходи”.

Нещодавно “Фармак” почав співпрацю з громадським об’єднанням “Українська медична місія” та підписав меморандум про співпрацю задля збереження здоров’я населення України. В рамках цього проекту освітня допомога надаватиметься лікарям Луганської та Донецької областей вздовж лінії розме­жування.