business head ads

Тема майбутнього у цифровому світі хвилює усіх. Головне питання — яка роль у матриці відведена людині?

Залучення талановитих фахівців — одна з головних цілей  не лише провідних компаній, а й усіх прогресивних держав. Як стати бажаним місцем роботи, а не донором у глобальному полюванні за талантами

Показники, що формують репутацію Швеції: привабливе навколишнє середовище, ефективне управління та розвинена економіка

Останніми роками одним з головних репутаційних ризиків для бізнесу стало поширення неправдивої інформації. Читайте, як убезпечитись від фейків і зберегти добре ім’я компанії

Керівництво великих компаній часто вважає, що їхній штат HR-фахівців може впоратися з усіма завданнями, тож у передачі функцій цих спеціалістів на аутсорсинг немає необхідності. Але чи так це насправді?

Різноманітні IT-напрямки бізнесу допомагають GigaGroup масштабувати взаємодію з клієнтами і залучати їх у нові проєкти, переконані співзасновники компанії Назарій Курочко і Антон Хвастунов

Успішне і системне створення привабливого бренда регіону є неодмінною умовою його подальшого розвитку

Чи вливає особистий бренд власника бізнесу на репутацію компанії? Чи потрібно власнику бізнесу розвивати особиcтий бренд? Відомі в Україні люди-бренди кажуть — так!
БІЗНЕС розпитав їх, як саме це зробити