“Я постійно шукаю натхнення в книжках, читаю переважно бізнес-літературу. В цій категорії особливо хочу виділити книгу “Бізнес в стилі фанк назавжди” К’єлла Нордстрема та Йонаса Ріддерстрале”

Business book
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Андрій Худо, ресторатор, один із засновників Холдингу емоцій “!FEST” — мережі креативних ресторанів та проектів з оригінальними концепціями

З 2007 р. разом з командою відкрив майже 20 концептуальних ресторанів, які стали новітніми символами старого Львова.

“Криївка”, “Гасова лямпа”, “Львівська майстерня шоколаду”, “Театр пива “Правда” наразі є не лише популярними туристичними локаціями чи якісними ресторанами, це й є Львів у його найкращих проявах.

Я постійно шукаю натхнення в книжках, читаю переважно бізнес-літературу. В цій категорії особливо хочу виділити книгу “Бізнес в стилі фанк назавжди” К’єлла Нордстрема та Йонаса Ріддерстрале. Вона про те, що треба творити нову економіку, де панують креативність, свобода творчості та відкритість. Хоча це бізнес-література, читається вона дуже легко і цікаво. Автори написали її “смачно”. І фанк — надзвичайно вдалий стиль для творення сучасного бізнесу. Так ми і робимо!

Друга книжка, що варта уваги, — це “Фінансист”, роман видатного американського письменника Теодора Драйзера. Твір художній, але його можна назвати вченням про бізнес і гроші. Також я надихався книжкою Ешлі Венса “Ілон Маск: Tesla, SpaceX і шлях у фантастичне майбутнє”. Дуже цікаво читати про людину, яка змінює світ просто зараз. Бере і створює неймовірні проекти за межами того, що ми уявляли можливим. Цікаво розуміти, як він опинився там, де є зараз. Які рішення він приймав, коли і на чому вони базувались.

Натхнення з книжок трансформується в ідеї. Але ми рідко беремо готові кейси з книжок (чи деінде) і втілюємо в проектах. Це завше адаптація та переосмислення. Візьміть, наприклад, фестиваль крафту і вінілу. Цього року ми зробили Craft Beer and Vinyl Music Festival навіть візуально стилістично у фанковій тематиці. Ми саме пишемо книжку про Холдинг емоцій “!FEST”. За півроку мали б видати. Чекайте. А поки можна почитати Бертрана Гобена “За лаштунками імперії Мюльє” про заможну родину Мюльє з Франції, яка володіє гіпермаркетами “Ашан” та іншими компаніями. Дуже пізнавально.

“Натхнення з книжок трансформується в ідеї. Але ми рідко беремо готові кейси з книжок і втілюємо в проектах. Це завше адаптація та переосмислення”

І наостанок, “Прорив” Адріана Сливоцького. Автор —американський економіст українського походження, який входить до рейтингу Топ-50 бізнес-мислителів світу. “Прорив” може допомогти зіграти по-дорослому, масштабувати свій бізнес.

q9

Андрій Худо