business head ads

"Головне, чого вчить книга Пітера Діамандіса і Стівена Котлера "Сміливий", — не боятися мріяти і діяти масштабно"

Business book
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Віталій Антонов, засновник холдингу OKKO Group, співвласник і голова наглядової ради “Концерну Галнафтогаз”

У 1999 р. відкрив першу автозаправну станцію під брендом ОККО у м.Стрий (Львівська обл.). Наразі у складі цієї мережі працюють понад 400 АЗК у всіх регіонах України. Холдинг OKKO Group окрім автозаправного бізнесу веде діяльність на ринках АПК, страхових послуг, будівництва, енергетики, виробництва тощо. Загальний обсяг інвестицій холдингу в економіку України перевищує $1 млрд.

У 16 років я прочитав трилогію Теодора Драйзера — “Фінансист”, “Титан”, “Стоїк”. Вона мене захопила. І хоча тоді я ще зовсім не планував бути бізнесменом — серйозно займався спортом, альпінізмом, мав намір присвятити себе цьому захопленню, — але десь у підкірці Драйзер все-таки засів. І коли настав час вибирати, я обрав спеціальність “Фінанси і кредит” у Тернопільському  фінансово-економічному інституті.

“На мою думку, читати треба завжди і багато”

Наприкінці 1980-х років мені довелося багато читати, та саме “Капітал” Карла Маркса дав мені розуміння, як працюють ринкові механізми, капіталістичні відносини. Там, звичайно, багато що потрібно опускати. Але водночас ця праця чітко показує, як народжується додаткова вартість, як працює ланцюжок “товар — гроші — товар”, як саме гроші стають мірилом усіх відносин у ринковому світі. І розуміння цих процесів насправді допомагало на початку становлення мого бізнесу.

 “У 16 років я прочитав трилогію Теодора Драйзера — “Фінансист”, “Титан”, “Стоїк”. Вона мене захопила”

На мою думку, читати треба завжди і багато. Якщо ти працюєш у ритейлі, однією з настільних книжок, як на мене, може бути “Доставка щастя” Тоні Шея. Для натхнення, для втілення найамбітніших ідей — Пітер Діамандіс і Стівен Котлер та їхній твір “Сміливий”. Зверніть увагу на підзаголовок книжки. В оригіналі він звучить так: “How to go big, create wealth, and impact the world”. Тобто для авторів недостатньо просто “стати успішним” та “нажити статки”. Вони ставлять для вас глобальнішу мету — “змінити світ”. За версією Діамандіса — Котлера, якщо ви ставите за мету покращити щось у 10 разів, то реальність обов’язково внесе свої корективи. Можливо, ваш результат буде кращим лише вдвічі. Але навіть удвічі — це неймовірно. Натомість якщо ви прагнете до покращення у 2 рази, то можете отримати лише 5%. Кого надихають 5%? Нікого. Головне, чого вчить ця книга, — не боятися мріяти і діяти масштабно.

 

s6

 

 

Віталій Антонов