business head ads

БІЗНЕС Леді: Номінація "Рітейл"

БІЗНЕС ЛЕДІ: 50 НАЙУСПІШНІШИХ ЖІНОК УКРАЇНИ
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

  Редакція Журналу склала список героїнь українського бізнесу в номінації "Рітейл"

w151Оксана Кавицька, співзасновник та генеральний директор Helen Marlen Group

Helen Marlen Group — провідна українська ритейл-компанія, що спеціалізується на одязі, взутті й аксесуарах premium-сегмента. Історія цього бізнесу почалася 1994 р., коли пані Оксана разом зі своїм чоловіком відкрила в Києві магазин взуття та аксесуарів.
З часом Helen Marlen Group стала першою українською компанією, що співпрацює з європейськими виробниками без посередників і на довгостроковій основі. 2000 р. було відкрито магазин Yves Saint Laurent — першого монобренда французького будинку моди в Східній Європі та першого проекту Helen Marlen Group у люксовому сегменті.
Наразі сімейний бізнес подружжя Кавицьких налічує понад 20 магазинів, в яких представлено майже 200 світових брендів, таких як Loro Piana, Salvatore Ferragamo, Burberry, Gucci та інші. Три роки тому Helen Marlen Group відкрила Men’s area — зону чоловічого одягу, взуття та аксесуарів.

 

w152Галина Герега, голова ТОВ “Епіцентр К”

Перший фестиваль під началом Ганни Луковкіної “Всі. Свої” було проведено в квітні 2015 р. Його метою була підтримка малого бізнесу: українських дизайнерів й ательє, які не можуть собі дозволити орендувати окремі приміщення під магазин.
Згодом вдалося від формату ярмарки перейти до створення повноцінного магазину, який зараз займає чотири поверхи будівлі на Хрещатику. Тут представлені близько 150 кращих українських брендів жіночого та чоловічого одягу, взуття та аксесуарів, а також товари для дітей.
Проект Ганни Луковкіної активно набирає обертів. Вже у вересні 2018 р. у Києві відкрився магазин “Всі. Свої | Дім та декор”. Там зібрана велика кількість брендів з різних міст України, які створюють речі для дому. Загальна площа триповерхового простору становить 1500 кв.м, розміщений магазин також на Хрещатику.

Пані Герега разом з чоловіком 2003 р. заснувала компанію “Епіцентр К”, що спеціалізується на роздрібній торгівлі будматеріалами, меблями, товарами для дому, саду та городу, побутовою хімією тощо. Зараз у компанії понад 31 тис. співробітників. Восени 2013 р. “Епіцентр К” придбала мережу декоративно-будівельних гіпермаркетів “Нова Лінія”, що налічує 14 магазинів. 2016 р. був запущений онлайн-магазин 27.ua, інтегрований з мережами гіпермаркетів “Епіцентр“ і “Нова Лінія”.
Розвиваючи компанію, Галина Герега приділяє увагу й соціальним проблемам. Вона є заснов­ником проекту “Стоп шкільний терор!” з профілактики та протидії булінгу. Також за підтримки фонду “Епіцентр — дітям” засновано першу в Україні соціально-спортивну школу Фонду “Реал Мадрид” для дітей з соціально незахищених сімей.

 

w153Ганна Луковкіна, засновник мультибрендового майданчика для просування вітчизняних брендів одягу та аксесуарів “Всі. Свої”

Перший фестиваль під началом Ганни Луковкіної “Всі. Свої” було проведено в квітні 2015 р. Його метою була підтримка малого бізнесу: українських дизайнерів й ательє, які не можуть собі дозволити орендувати окремі приміщення під магазин.
Згодом вдалося від формату ярмарки перейти до створення повноцінного магазину, який зараз займає чотири поверхи будівлі на Хрещатику. Тут представлені близько 150 кращих українських брендів жіночого та чоловічого одягу, взуття та аксесуарів, а також товари для дітей.
Проект Ганни Луковкіної активно набирає обертів. Вже у вересні 2018 р. у Києві відкрився магазин “Всі. Свої | Дім та декор”. Там зібрана велика кількість брендів з різних міст України, які створюють речі для дому. Загальна площа триповерхового простору становить 1500 кв.м, розміщений магазин також на Хрещатику.

 

w154Наталія Нетовкіна, засновник бренда та ювелірного дому Zarina

Свою діяльність в ювелірному бізнесі пані Нетовкіна розпочала 1994 р. в м.Черкаси. 1998 р. стала власником великого магазину подарунків “Рубін”. Тоді вперше в Україні з’явилися ювелірні вироби європейського дизайну з білого золота з діамантами. Розширивши асортимент прикрас, пані Наталія досягла того рівня в бізнесі, який дозволив їй відкрити нову сторінку життя, яка ознаменувала становлення бренда “Zarina”.
Перший магазин майбутньої ювелірної мережі в Києві був відкритий на вул.Суворова. Називався він “Венеція”. Пізніше був перейменований на честь середньої дочки пані Наталії — Заріни. З 2005 р. ювелірний дім почав розширення мережі за рахунок франчайзингу. Наразі власна та франчайзингова мережі Zarina в Україні налічують сумарно 43 магазини.

 

w155Тетяна Семенченко, співвласник українського бренда одягу “VOVK”

“VOVK” — це один з найпопулярніших вітчизняних брендів одягу категорії мас-маркет, що активно нарощує свою присутність на ринку та вже встиг припасти до душі багатьом українкам. Наразі пані Семенченко може похизуватись тим, що вже торгові центри стають у чергу, щоб відкрити в себе магазини VOVK.
Бренд був заснований 2012 р. В результаті українки мають можливість придбати саме те, що хочуть, тому що основним орієнтиром бренда стали саме переваги жінок в одязі.
Тетяна Семенченко зазначає: “Над розробкою нових моделей у нас працює цілий експериментальний цех… Фанатично ми за модою не стежимо, багато що робиться, спираючись на інтуїцію. Головне для нас — це попит, бажання жінок…”.

 

w156Лілія Різва, бізнес-леді, яка управляє одним з наймасштабніших багатофункціональних комплексів України Gulliver

Пані Різва прийшла у Gulliver майже сім років тому. Впродовж цього часу Gulliver став знаковим об’єктом нашої столиці, який відзначено безліччю нагород. Це і кращий ритейл-проект EEA Forum&Awards (премія в сфері нерухомості країн Східної Європи і Азії), і кращий ТРЦ Києва (за версією програми “Людина року” і за версією “Української народної премії”). Чотири нагороди Gulliver отримав на міжнародному фестивалі “Вибір року”.
Наявність великої кількості інфраструктури робить Gulliver не просто бізнес-центром з торговельно-розважальною складовою, а простором для життя та ефективного проведення часу, де все продумано до дрібниць.