business head ads

Інвестиції у майбутнє

Business HReformation 2017
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Краща соціальна програма

Соціальна відповідальність — це must have для сучасних компаній. Причому це не просто разові благочинні акції, це — постійна робота, спрямована на покращення суспільства та реалізацію довгострокових гуманітарних проектів.

Складна економічна ситуація в Україні вивела корпоративну соціальну відповідальність на новий рівень. Найчастіше компанії практикують комплексний багатовекторний підхід, одночасно впроваджуючи внутрішні соціальні стандарти, релізуючи благочинні програми та освітні ініціативи.

p 16Таким чином створюється позитивний імідж бренда, підвищується його привабливість на ринку праці та покращується загальна культура ведення бізнесу. І поступово КСО стає невід’ємною частиною успішної бізнес-стратегії.

Високі внутрішні соціальні стандарти не лише покращують позиції бренда роботодавця. Наявність страхування, корпоративних заохочень, програм стажування, розвитку та навчання підвищують лояльність співробітників та стримують відтік кадрів.

Важливою складовою КСО є працевлаштування представників соціально незахищених верств населення та людей з особливими потребами. “Кока-Кола Беверіджис” підтримує національну програму освіти дітей-сиріт.

Ритейлор “Ашан” — один з лідерів по роботі з людьми з особливими потребами, а компанія “L’Oréal Україна” через програму “Краса для всіх” підтримує жінок, які постраждали від домашнього насильства.

Компанії, що диктують тенденції КСО, останніми роками реалізують системні благочинні програми, спрямовані на підтримку дітей, внутрішньо переміщених осіб, учасників та ветеранів АТО тощо. Один з прикладів — спец­проект “Прийомні онуки”, реалізований компанією “Фармак” для літніх людей.