business head ads

Універсальний солдат

Business HReformation 2017
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Краща HR-команда

 Український ринок праці є ринком роботодавця, який знаходиться в позиції “сильного” і від початку до кінця диктує умови найманим працівникам.

Така думка має під собою підґрунтя, але, за словами HR-менеджерів провідних компаній України, насправді існує великий дефіцит фахових кандидатів як на “топові” вакансії, так і на посади середньої ланки і лінійного персоналу. Іншими словами, залучити класного фахівця непросто, і це ставить перед командами HR-менеджерів нові виклики, вимушує їх постійно розширювати свій “функціонал”.

p 20Сучасна HR-команда повинна постійно працювати з маркетинговими інструментами і PR. Вже навіть була сформульована назва професії майбутнього — PHR (HR + PR — human resources + public relations). Прикладом тут може бути компанія Luxoft.

Сторінка з вакансіями компанії побудована таким чином, що кандидат одночасно знайомиться з програмами мотивації персоналу, історією і сучасними напрямами діяльності, топ-менеджментом Luxoft в Україні і на глобальному рівні тощо.

Тобто маркетинг і PR вже стали складовими стратегій управління персоналом. До списку необхідних навичок додається аналітика. Все дорожче будуть коштувати системні, бізнес-інтегровані, технологічні HR-фахівці, які можуть прорахувати економічний ефект для бізнесу, допомагаючи робити подальші інвестиції в персонал ефективнішими.

Це виключно командна робота, і ті компанії, які вже почали інтегрувати нові тенденції в свою практику, зараз посідають перші місця всіх рейтингів з управління людськими ресурсами.

Наприклад, у оператора мобільного зв’язку Vodafone робота HR фактично вбудована в загальну ринкову стратегію компанії — залучення, освіта і практична підготовка нових кадрів розглядається як один з основних напрямів діяльності Vodafone.

До речі, у експрес-досліджені EY Ukraine “Ключові тенденції ринку праці” (перше півріччя 2017 р.) зазначено, що більшість з 170 опитаних великих компаній планують зберегти чисельність персоналу незмінною, а майже чверть компаній або вже збільшили кількість найма­них робітників, або планують це зробити до кінця року.

І тільки 8% опитаних підприємців скоротили персонал протягом року. Це означає, що команди HR будуть вирішувати нові складні завдання та адаптуватися до нових умов.