business head ads

Анна Захараш: Впродовж 2015-2018 років “Київстар” інвестував у розвиток та вдосконалення мережі 22,5 млрд грн

Інновації: Вийди за рамки, і зміни світ
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Анна Захараш, директор з корпоративних комунікацій “Київстар”

Чи важко створити та ефективно підтримувати імідж інноваційної компанії?

— Шлях інновацій потребує часу та змін (часто переломних), а відтак, терпіння та системності. Впроваджувати інновації у бізнесі доволі важко, адже до змін ставляться досить скептично. Це трудомісткий процес не лише для компанії, а й для інших його учасників. Візьмемо, наприклад, таку довгоочікувану технологію, як 4G. Це великий індустріальний проект. Для його запуску були необхідні регуляторні, технологічні, галузеві зміни. Та навіть у сприйнятті пересічних громадян відбулись зрушення.

У результаті держава отримала понад 8 млрд грн у бюджет від аукціонів на частоти, оператори — очищений спектр, абоненти — швидкість 4G та покращену ємність мережі.

За рік “Київстар” зробив 4G доступним для 58% населення, і ось результат, який приголомшує: за один місяць 2019 р. наші абоненти використали більше трафіку, ніж за весь 2016 р.

І все одно необхідно створювати попит на інновації, особливо якщо вони для масового споживача. Наша послуга “Мобільні гроші” — одна з таких. Ми дали змогу абонентам використовувати гроші з їхнього мобільного рахунку на різні потреби: розраховуватись за послуги та навіть переводити кошти в готівку.

З точки зору розвитку бізнесу для нас важливо також діджиталізувати наших B2B-клієнтів. Для них ми пропонуємо комплексні рішення, що полегшують повсякденну роботу та прискорюють бізнес-процеси. Це — М2М та ІоТ, Mobile ID та хмарні рішення, робота з великими даними та сервіси для роботи з клієнтами через СRM та АТС.

Чому телеком-оператори воліють декларувати свої інноваційність та динамічний розвиток, а не, скажімо, надійність та стабільність?

— Інноваційність та динамічність не мають сенсу без надійності та стабільності. Ці поняття не суперечать одне одному. Ми постійно моніторимо наші репутаційні та іміджеві показники і бачимо, що “Київстар” сприймають насамперед як надійну компанію. Це база, без якої неможливо побудувати інноваційність.

Як у великої компанії, в нас є простір для маневру: ми експериментуємо з новими продуктами та послугами. Головне, щоб це не були інновації заради інновацій. Ми прагнемо підтримувати суспільство та тих, хто хоче розвиватися та створювати свій бізнес: наприклад, стартапи, яким ми даємо змогу співпрацювати з нами, розвивати свою справу та компетенції; учнів та вчителів, яким ми надаємо підтримку та ділимось знаннями завдяки таким освітнім ініціативам, як GoCamp та Make Your Mark.

Спільно з Національною поліцією ми допомагаємо у розшуку дітей, розсилаючи sms абонентам, які потенційно могли бачити дитину, що розшукується.

Наскільки важливо для телеком-оператора підтримувати високий технологічний та якісний рівень взаємодії з клієнтами?

— Оскільки ми обслуговуємо понад 26 млн абонентів, то прагнемо диверсифікувати канали взаємодії з ними, враховуючи навантаження на такі канали зв’язку та зручність їхнього використання для клієнтів. Ми використовуємо різні способи спілкування: від традиційного прямого зв’язку з оператором call-центру та консультантом у магазині до діджитал-технологій. Понад 26 тис. абонентів поспілкувались з нами через месенджери впродовж року. Ми одними з перших почали використовувати чат-бот для відповіді на базові запитання абонентів. У нас також є віртуальна спільнота “Київстар” — це майже 24 тис. користувачів, які спілкуються та допомагають один одному у вирішенні різних питань.

Наскільки важливими для “Київстар” є інвестиції в нові технології?

— Щоб відповідати потребам часу, нам постійно треба вдосконалювати та збільшувати технічні можливості мережі. Впродовж 2015-2018 рр. ми інвестували в процес 22,5 млрд грн. Більше половини цих кош­тів витрачено на розвиток інфраструктури зв’язку.