Винахідники краси

Інновації: Вийди за рамки, і зміни світ
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

L’Oral створює технології краси майбутнього за допомогою поєднання продуктів, сервісів, цифрових технологій та штучного інтелекту

Вже понад 100 років L’Oréal утримує лідерство в індустрії краси. Цей успіх досягається завдяки тому, що компанія постійно дивиться у майбутнє, інвестуючи у розробки нових технологій, сервісів та продуктів, поєднуючи інновації у сферах медицини, косметології, IT і навіть штучного інтелекту.

Це вкрай необхідно, адже сучасний споживач стає дедалі вимогливішим. Він очікує все більш персоніфікованого підходу, все більшої зручності, ефективності та якості продуктів. І сучасні технології дозволяють задовольнити потреби найвибагливіших клієнтів. Останні розробки в індустрії краси L’Oréal представила на міжнародній виставці Vivatech 2019, що пройшла у Парижі 16-18 травня і була присвячена технологічним стартапам, цифровій трансформації та інноваціям.

Краса без меж

L’Oréal експонувала цілу низку інновацій у сфері краси, об’єднаних концепцією “Краса без меж”. Якщо ви досі вважаєте, що L’Oréal — це лише косметичні засоби, ви помиляєтесь. В епоху цифрової трансформації L’Oréal лишається стратегічним лідером галузі. Власне, можна відзначити представлені компанією додатки Vichy Skin Consult app для боротьби з ознаками старіння та La Roche-Posay Spotscan для лікування акне. Ба більше, компанія представила технологію Ubiome, що дозволяє провести генеалогічний ДНК-тест та отримати діагноз стану шкіри.

Цифрові технології тепер дозволяють точно прогнозувати власну красу ще до того, як споживач придбає той чи інший продукт. Власне, віртуальне програмне забезпечення, розроблене Modiface, технологічною компанією у складі L’Oréal, дозволило створити вендингову машину, що дає можливість тестувати помади преміального бренда Giorgio Armani Beauty та підбирати їхні відтінки. Водночас технологія Virtual Hair Advisor дозволяє “приміряти” різні кольори волосся, заразом отримати персональні рекомендації з догляду за ним та підібрати потрібну фарбу для досягнення бажаного результату. Сервіс віртуального підбору фарби для волосся було протестовано на американському ринку і найближчим часом буде запущено в Європі. До речі, Vichy Skin Consult app також використовує технологію Modiface, що дозволяє за фото оцінити стан шкіри обличчя за кольором, пігментацією, наявністю зморшок та іншими факторами та надати клієнту рекомендації з догляду.

Персональний підхід

Світ краси стає все більш персоніфікованим, а споживачі завдяки віртуальним технологіям отримують можливість підібрати індивідуальні рішення виходячи безпосередньо з особливостей своєї зовнішності та власних вподобань. У цьому відношенні уваги також заслуговують інші інновації L’Oréal, спрямовані на задоволення індивідуальних потреб. Ідеться про Le Teint Particulier — тональну основу, що виготовляється за індивідуальним замовленням безпосередньо у точці продажів, та My Little FabLab — фабрику майбутнього, яка може виготовляти тональну основу на замовлення. До того ж компанія представила 3D-принтер, який буде роздруковувати ємності для парфумів у обмеженій кількості, які можна буде напов­нити безпосередньо в магазині. Це ще один приклад того, що індивідуальний підхід до споживачів стає вкрай важливим для індустрії краси.

Медичні інновації

Важливо зауважити, що йдеться не лише про інноваційні рішення, що дозволяють споживачам швидко й ефективно обрати продукт з величезного розмаїття варіантів, який до того ж буде їм ідеально пасувати.

L’Oréal бере участь у вирішенні медичних проблем, власне, проблеми акне, від якої страждають 80% підлітків та 40% дорослих у світі. Запуск Effaclar Spotscan — мобільного сервісу персональної діагностики акне на основі штучного інтелекту — має стати вагомим інструментом для вирішення цієї проблеми. Задля створення сервісу дерматологи проаналізували понад 6 тис. фото облич чоловіків та жінок різного віку та національності з різними типами шкіри та вираженістю акне. Цей простий у використанні сервіс аналізує селфі для підрахунку кількості недоліків шкіри обличчя та визначення ступеня вираженості акне. Він інформує користувача у разі необхідності звернення за консультацією до дерматолога. Ба більше, додаток пропонує персоналізовані рекомендації з догляду за шкірою. Інноваційний сервіс допомагає споживачам візуально прогнозувати результати використання спеціальних засобів, а також відстежувати покращення стану шкіри впродовж усього року.

Підтримка стартапів

Не менш важливим напрямком своєї діяльності компанія L’Oréal вважає підтримку стартапів у індустрії краси. Власне, через це ще у жовтні 2017 р. L’Oréal стала першою компанією з виробництва споживчих товарів, яка почала співпрацю зі Station F, найбільшим у світі кампусом стартапів. Station F заснований у Парижі французьким підприємцем Ксав’є Нілем і розроблений для більш ніж 1000 стартапів. Ініційована компанією L’Oréal власна програма beauty-tech-акселератора приймає 10-15 стартапів на ранніх етапах запуску кожні шість місяців. Команда L’Oréal проводить глибокі інтерв’ю з кожним стартапом, щоб визначити його цілі та запропонувати кожному заснов­нику ментора від L’Oréal. Метою наставництва є надання стартапам стратегічних порад впродовж всієї програми, обмін досвідом L’Oréal щодо ринку краси, маркетингу та інновацій. На додачу до наставництва стартапи отримують вільний доступ до Station F, беруть участь у сесіях підвищення кваліфікації та отримують можливість спілкування.

В результаті партнерства L’Oréal та Station F підтримку отримали безліч бізнес-проектів, які працюють у різноманітних напрямках — від створення натуральної косметики та її інгредієнтів до створення мобільних додатків з пошуку та підбору засобів догляду за шкірою.

Комусь може здаватися, що цифрові технології не мають жодного стосунку до сфери краси, проте це помилковий та поверхневий погляд. Якраз навпаки! Для L’Oréal новітні технологічні розробки — це спосіб побудови нової взаємодії зі споживачами, розширення можливостей впровадження інновацій та залучення клієнтів до їхнього створення.