Глобальні кліматичні зміни, що призводять до скорочення виробництва сільськогосподарської продукції, вимагають серйозної адаптації сільського господарства до нових умов. Вихід в цьому випадку один — підвищувати ефективність та відповідальність агробізнесу там, де це можливо, вважає начальник департаменту корпоративного страхування акціонерної страхової компанії “ІНГО Україна” Сергій Кривошеєв.

Плануємо запустити серію продуктів SMART Food (“Розумна їжа”) — батончики з горіхами та ягодами, тому що для нас важливо, щоб якнайбільше споживачів усвідомили користь вживання органічної продукції, заявляє Світлана Віязловська, генеральний директор групи компаній BIO FARM ORGANIC.

Якщо не можна вплинути на вартість азотних добрив, то чи не варто спробувати керувати доступністю внесеного азоту в ґрунті? Так міркують агрономи розвинених країн, коли йдеться про роботу інгібіторів нітрифікації. Адже застосування таких препаратів підвищує ефективність використання азоту з органічних та мінеральних добрив, а отже, покращує технологію вирощування великих врожаїв.