Ринок житлової нерухомості у 2019 році зазнав одразу кілька "ударів". Через подвійні вибори відбулося різке падіння попиту на нове житло, що призвело до зупинки будівельних майданчиків. Далі "посилилася" гривня і почалися проблеми в одного з лідерів ринку — "Укрбуду".

БІЗНЕС поговорив із президентом "Київміськбуду" Ігором Кушніром про те, як компанія почувається в такій ситуації і які очікування має на наступний рік.

"Салтівський м’ясокомбінат" є одним з найбільших підприємств України, що працюють у сфері м'ясопереробки і виробництва ковбас та м'ясних делікатесів. За роки існування компанії вдалося завоювати симпатії широкого кола споживачів і створити розгалужену торговельну мережу, яка налічує понад півсотні точок у різних регіонах країни.

Як комбінат завершує поточний рік, з якими планами входить у 2020-й та як бачить себе через 10 років — про це БІЗНЕС поговорив із власником "Салтівського м’ясокомбінату" Денисом Парамоновим. 

Немає сумніву, що технології і надалі формуватимуть майбутнє креативної індустрії. Ми вже спостерігаємо кардинальні зрушення завдяки таким технологіям, як 3D, штучний інтелект, розширена та віртуальна реальність. Оскільки пейзаж продовжує змінюватись, рекламодавці, які не дотримуються відповідних вимог, ризикують залишитись далеко позаду.

Тож якою буде креативна індустрія за 10 років — БІЗНЕСу розповів голова правління Асоціації креативних індустрій (CIAU), офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів креативності в Україні Костянтин Кузнєцов.

Продавати лише ті іграшки, які дали би в руки власним дітям, — філософія компанії KIDDISVIT, яка вже 22 роки працює на українському ринку іграшок і товарів для дітей. БІЗНЕС розпитав Павла Овчиннікова, співзасновника та СEO компанїї, очільника Української асоціації індустрії іграшок та співінвестора БІЗНЕС 100, про сімейний бізнес, підробки іграшок та про конкуренцію за дитячу увагу у 2020 році