Кількість інформації, яку люди і компанії самостійно публікують про себе в мережі Інтернет, а також відомості, що потрапляють в мережу — все це ставить під загрозу таємницю листування, приватність життя, збереження комерційних і державних таємниць. Інформація в цифровому вигляді та доступ до неї стають ключовим стратегічним ресурсом, що створює гостру необхідність впровадження адекватних заходів захисту. 

Журнал "БІЗНЕС" обговорив ризики та можливості ініціативи президента України "Держава у смартфоні”, а також прогнози на наступний рік з IT-бізнесменом, власником компанії "Октава Капітал" Олександром Кардаковим.

Напередодні старту змін на ринку електричної енергії до спільноти БІЗНЕС 100 приєднався один з найпотужніших гравців у сегменті відновлюваної енергетики — KNESS Group. Щонайменше, ми вважаємо це символічним. Адже саме приватний бізнес має зрушити з місця цю важку неповоротку систему, існуванню якої ми присвятили липневий номер.

Своїм баченням того, куди рухається і, головне, куди слід прямувати українському енергосектору, з читачами БІЗНЕСа поділився генеральний директор KNESS Group Сергій Шакалов.

«Датагруп» – всеукраїнський оператор зв’язку для бізнесу та дому. Сьогодні оператор є лідером у сегментах передачі даних, міжнародного транзиту трафіка та супутникового зв'язку. У 2018 році доходи компанії «Датагруп» збільшилися на 18 %. Капітальні інвестиції в розвиток мережі склали понад 225 млн грн. Компанія забезпечує підключення до інтернету, надає послуги телефонії, телебачення і відеоспостереження, а також хмарний сервіс від Microsoft та захист від DDos-атак. Ми поспілкувалися із CEO «Датагруп» Михайлом Шелембою про тренди, про 5G у світі та Україні.

До співінвесторів проекту БІЗНЕС 100 долучився Дані Шуфані, власник компанії "Варіант Агро Буд". Цю компанію українські фермери добре знають і поважають як вітчизняного виробника якісного обладнання для елеваторів, зрошення, а також причіпної техніки. Крім того, "Варіант Агро Буд" входить до групи компаній, заснованих батьком Дані — Саідом Шуфані. Група активно експортує свою продукцію в десятки країн, а серед її клієнтів є навіть Mercedes, Porsche та BMW.

БІЗНЕС вирішив відкрити компанію широкому загалу підприємців: розпитати про успіхи та досягнення, про складнощі виходу на закордонні ринки та виклики, з якими зіткнулись українські виробники через відкриття вітчизняного ринку.