Чи це світанок мейнстріму прийняття блокчейну?

Новини
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Технологія Blockchain стала приводом до розмови для усьоого світу з моменту зростання метеоритних цін на Bitcoin і початкового захоплення монетами в 2017 році.
Технологія, яка лежить під спекулятивним шумом навколо криптовалют, має потенціал революціонізувати бізнес-процеси та ланцюги поставок. Дані, наприклад, можуть бути більш відповідально і прозоро враховані при зберіганні на блокчейн, розподіленій системі, де корупція або маніпуляція практично неможлива.

 

Великі корпорації готові до прийняття
Згідно з аналізом McKinsey & Company, технологія blockchain оцінюється в три-п'ять років від повномасштабної доцільності та життєздатності. Тим не менш, притаманні ризики незрілих технологій не утримують багато створених корпорацій від експериментів з пілотними випробуваннями та доказовими концепціями (PoCs) для інтеграції рішень blockchain у свої поточні системи або розробки нових програм на базі blockchain.

Walmart, наприклад, досліджує можливості blockchain в реконструкції свого поточного ланцюжка поставок, щоб викликати більшу довіру споживачів. Компанія вважає, що сьогодні споживачі хочуть отримати більшу прозорість у ланцюжку поставок, наприклад, знання того, як їжа їде від ферми до столу.

Прийнявши рішення для блокчейн, Walmart може запровадити більш прозорий ланцюжок постачання продуктів харчування, який потенційно може вирішити серйозну проблему реального світу, як продовольче шахрайство. Неетичні поведінки, такі як фальсифікація та розбавлення, можуть бути визначені та більш ефективно розглянуті за допомогою більш прозорого ланцюжка постачання. Відстежуючи походження продуктів харчування, обробку та дані постачальників у громадській книзі, споживачі можуть бути краще гарантовані, що їжа на їхньому столі відповідає стандартам безпеки.

Компанія Deloitte провела дослідження з компаніями в США, Китаї, Франції та Німеччині з щорічним обсягом продажів у розмірі не менше $ 500 млн. З понад тисячі респондентів, 75 відсотків вказали, що їхні компанії або мають блокчейн-систему у виробництві, або планують запустити застосування блокчейн протягом наступного року.

Починаючи відносини
Кілька публічних протоколів блокшейн знаходяться в гонці для досягнення прийняття підприємства. Тим не менш, для корпорацій, щоб розглянути стратегічну участь і прийняття, ці протоколи повинні забезпечити складні можливості смарт-контракту і досягти масштабованості для обробки великих обсягів операцій і діяльності, зберігаючи безпеку, конфіденційність і економічну ефективність. Зусилля, спрямовані на створення надійної платформи, яка відповідає всім цим технічним вимогам, є великим завданням.

Безпека, з одного боку, є серйозною проблемою. Протягом останніх кількох років Ethereum перебуває в центрі уваги кількох ризиків безпеки. HAK в DAO в 2016 році і Hack гаманця Parity в 2017 році є доказом зростання болю. Технологія вимагає більше часу, щоб виробити її перегини, перш ніж корпорації можуть бути готові перенести цінні активи та дані на загальнодоступні блокчейн.

Тим не менш, це не заважає гравцям blockchain тестувати свої рішення, будуючи докази концепції та прототипи з створеними компаніями в приватних мережах.

Наприклад, Mindshare - це 7-тисячне глобальне медіа-агентство, яке зараз експериментує з тим, як технологія blockchain може протидіяти шахрайству в рекламній індустрії. Обманом оголошень є проблема на суму 16,4 млрд. Доларів. Це відбувається, коли рекламні долари витрачаються на шахрайські місця розташування об'яв через шкідливих роботів, які генерують помилковий веб-трафік на шахрайські сайти в спробах видавати їх як якісних видавців, що призводить до втрати реклами на таких сайтах.

Разом з платформою для закупівлі цифрових носіїв Mediamath і одним з найбільших у світі рекламних обмінів Rubicon Project, Mindshare співпрацює з Zilliqa, масштабованим блокчейн, що реалізує технологію sharding для підтримки високопродуктивних випадків використання, для вивчення того, як рішення blockchain може допомогти створити більш прозору та надійна модель обміну оголошеннями, де рекламодавці сплачуватимуть лише за покази оголошень, які були перевірені як доступні для перегляду, бренд-безпечні та вільні від шахрайства з оголошеннями.

Проблеми ще не вирішені
Великі інвестиції, необхідні для прийняття ранніх блокчейн, можуть бути астрономічними, включаючи придбання талантів, дослідження та розробки

МНК, як правило, будуть більш привабливими, але з можливістю залучення коштів через ICO, стартапи blockchain здатні також компенсувати своїм розробникам. Це призводить до більшого попиту і, отже, до сильного дефіциту якісних розробників блокчейн на світовому ринку. У Сполучених Штатах, зокрема в Бостоні, Нью-Йорку та Силіконовій долині, розробники blockchain мають середньорічний дохід у 158 тисяч доларів США - приблизно на 12% більше, ніж зазвичай робить інженер-програміст. Аналогічно, розробники блокчейн в Швейцарії отримують зарплату до 180 тис. Дол.

Як для МНК, так і для стартапів, виникає інша проблема. З різними рішеннями з блокчейн, що пропонують різні рівні масштабованості, економічності, політики управління та конфіденційності, яким чином компанія повинна вибрати рішення, яке є найбільш придатним для свого бізнесу?

Паралельна історія: AWS в 2006 році
У 2017 році Amazon Web Services виручив $ 17,46 млрд. Як AWS став титаном хмарних обчислень сьогоднішній день простий у ретроспективі - вони вирішили найважливішу точку болю, з якою боролися розробники з усього світу.

Все почалося як проблема, з якою стикаються внутрішні команди Amazon. Управлінська команда зрозуміла, наскільки інтенсивно та дорого коштує людина для кожної команди для створення та підтримки своїх обчислювальних та запам'ятовуючих машин для кожного з своїх проектів. Рішення полягало в тому, щоб розробити і реалізувати набір спільних технологічних інфраструктурних послуг, до яких може звертатися кожна команда, без необхідності будувати з нуля, коли вони починали проект.

Під час зустрічі виконавчої влади в 2003 році команда вирішила взяти участь у розробці бізнес-моделі навколо цієї конкретної послуги - яка пізніше буде відома як перша інфраструктура як послуга (IaaS) на ринку, а решта історія.

Те, що Amazon побудував надав величезну цінність: це дозволило засновникам і розробникам запуску зосередити свій час і увагу виключно на будівельних технологіях. Оскільки технологічні компанії більше не повинні будувати та керувати власною інфраструктурою, вартість запуску та масштабування програми значно зменшилася, що знизило бар'єр для введення програмного продукту. З цієї точки зору, Amazon відіграла важливу роль у розповсюдженні техніки в останні десятиліття.

Історія рідко повторюється, але це робить риму
Ринок почав нагадувати стартап-сцену 2006 року. Де стартапи програмного забезпечення в 2006 році боролися з налаштуванням інфраструктури та витратами на робочу силу, компанії сьогодні мають проблеми з вибором правильного рішення для blockchain та наймання розумних розробників контрактів для побудови продуктів на основі блокчейн.

Наступним рубежем, яке буде досягнуто, буде створення життєздатного рішення: масштабованої наскрізної платформи-як-сервісу для побудови, розгортання та управління мережами blockchain. Це рішення може потенційно принести мільйонам великих і малих підприємств інструменти та послуги, які вони потребують сьогодні, дозволяючи їм скористатися екосистемою blockchain в довгостроковій перспективі.

Я не буду коментувати, коли програми, які стоять перед споживачами, будуть зникати, але я вважаю, що інтеграція блокчейна з існуючими функціями підприємства стане більш вірогідною реальністю; підприємства можуть незабаром зрозуміти, як прийняття рішень, що базуються на блокчейн, можуть мати великий вплив на суть справи, шляхом скорочення витрат на операції та посередників або збільшення прозорості та ефективності.

Я щиро вірю, що стартапи працюватимуть над тим, щоб зменшити бар'єри для входу, створивши рішення для байкальної системи IaaS, допомагаючи розробникам blockchain у всьому світі витрачати більше часу на розробку та створення дійсно корисних продуктів, створюючи ланцюговий ефект, який перетворить основний блокчейн на реальність .