Молочний бізнес отримав на 40% більше прибутку

Новини
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

За цей рік українські молочники отримали найбільше прибутку за останні три роки 

Український молочний бізнес потроху виходить із кризи. Попри те, що світовий ринок молокопродуктів падає, молочний індекс в Україні продовжує зростати. Прибутки виробників молока збільшуються через брак пропозиції на ринку, повідомляє AgroDay.

«Вони зароблять приблизно на третину більше, ніж рік тому. Ті ж, хто додав в продуктивності та ефективності, а таких дуже багато, зможуть говорити про збільшення прибутку навіть на 40% за рік», — прогнозує Андрій Ярмак, економіст ФАО.

Незалежно від прогнозів аналітиків, листопадовий український молочний індекс зріс більше, аніж у жовтні.

«Зростання склало одразу 5,2%, в той час як в середньому за попередні шість сезонів воно не перевищувало 2,5%. Це було забезпечено, переважно, завдяки підвищенню середніх закупівельних цін на молоко на 4,1% та зниженню цін на кормовий мікс на 1,1% завдяки здешевленню соняшникового шроту», — резюмує Ярмак.

З початку року виробники молока збільшили прибутки на 35,2%. Цей період для них був найприбутковішим за останні три сезони. Прибуток виробників також був на 10% вищим, ніж в середньому за попередні п’ять років.

Тим часом українські підприємства за підсумками поточного року можуть поставити на зовнішні ринки близько 450 000 тонн молока і молочної продукції. Це на 11% перевищує торішній результат.

«По всіх категоріях збільшується експорт продукції. Але цього недостатньо, за 9 місяців ми вийшли на обсяги $368 млн, а експортний потенціал нашої країни значно вище», — зазначив Вадим Чагаровський із Союзу молочних підприємств України

Експорт молочної продукції з України цього року складе близько $450-500 млн.