Топ-продажів на День закоханих очолили матраци

Free Time
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

У День закоханих продажі у галереї «Деко» збільшились на 10%, а флора-центр «Букет» продав на 20% більше зрізаних квітів, аніж торік, інформує БІЗНЕС із посиланням на пресслужбу «Епіцентру».

«Завдяки старанням маркетологів та активному промо цього свята, українці стали витрачати більше коштів на подарунки до Дня закоханих. Протягом двох останніх років ми бачимо значне пожвавлення попиту саме у цей день», - зазначає директор напрямку «Деко» мережі «Епіцентр» Анна Бондарєва.

Цікаво, що у цей день в багатьох українських споживачів практичність несподівано переважила імпульсивність. Доказом є те, що лідером з продажів серед подарунків на 14 лютого в мережі ТЦ «Епіцентр» стали матраци. Найчастіше в цей день купували ортопедичні матраци розміром 160х200 см. Натомість більш традиційні подарунки – набори скляних бокалів та сувенірні чашки, що протягом останніх років займали перші сходинки у топ-продажів, у 2020 році особливого попиту не мали.

До п’ятірки найпопулярніших товарів у цей день, окрім матраців, також увійшли: брелоки у вигляді серця, листівки-валентинки, вази для квітів та кухонні пательні.

«Для подарунків економ-сегменту досить добре спрацьовують спеціально оформлені тематичні зони. Споживачі цілеспрямовано приходять на ці зони за недорогими подаруночками: листівками,
свічками, фоторамками, аромодифузорами, пледами тощо», - зауважує Анна Бондарєва.

Збільшився на День закоханих і попит на квіти – лідерами серед зрізаних квітів у флора-центрі «Букет» ТЦ «Епіцентр» стали тюльпани та троянди. На третьому місці у рейтингу продажів – орхідеї
у горщиках.

Топ-5 товарів, які купували на День святого Валентина у галереях у «Деко» ТЦ «Епіцентр»:

  • Ортопедичні матраци
  • Брелоки у вигляді серця
  • Листівки-валентинки
  • Вази
  • Пательні