Gulfood 2020 – 5 днів відкритих дверей на ринок MENA

Free Time
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Український Бізнес Хаб в Арабському світі (Ukrainian Business Hub in GCC – UBH in GCC) провів зустріч з українськими виробниками, які бажають освоювати нові перспективні ринки, або хочуть дізнатися, як це робити грамотно і мінімізувати витрати.

Захід "Gulfood 2020: 5 днів відкритих дверей на ринок MENA" провели напередодні світової продуктової виставки Gulfood-2020 в ОАЕ.

Тимчасовий Повірений у справах ОАЕ в Україні Абдулла Аль-Сувейді закликав українські компанії ознайомитись із комерційними та інвестиційними можливостями ОАЕ та зауважив, що участь у виставках ОАЕ, включно з Gulfood – це крок у правильному напрямку до освоєння ринку.

443 a660a

"Стратегічне партнерство між ОАЕ та Україною засновані на принципах співробітництва та взаємоповаги. Двосторонні економічні відносини зазнали значного розвитку. Двостороння співпраця між нашими країнами впевнено рухається у напрямку інвестиційного розвитку, особливо після впровадження безвізового режиму. Рішення України брати участь в EXPO 2020 у м. Дубай стане вагомим внеском у процвітання економічних та торговельних відносин з іншими країнами світу".

43211 63d4b

Олексій Грушецький, експерт з виставкової діяльності, фахівець відділу сприяння бізнес можливостей Офісу з Просування Експорту, поділився своїм досвідом участі у Gulfood з 2014 р. Компаніям, які ще не брали участі у даній виставці, Олексій порадив приїхати як відвідувачі, зрозуміти аудиторію, проаналізувати конкурентів, їхню цінову політику, вивчити особливості маркування, тренди, оцінити, наскільки ця виставка релевантна для конкретного товару тощо. Наступним кроком може бути презентація компанії на колективному стенді. Така участь, зазвичай, більш доступна та значно економить ресурси у порівнянні з представленням продукції на індивідуальному стенді. Це дасть можливість отримати від потенційних покупців фідбек про компанію, товар, ціноутворення, зібрати повну інформацію для аналітики, чи варто надалі витрачати час та ресурси на вихід на даний ринок, чи виробництво підходить для того, щоб виробляти товари, які релевантні цьому ринку.

Як зауважила Ірина Зеленіна, директорка Центру підтримки експорту КТПП (Export Promotion Center KCCI), Gulfood – це харчовий оазис виставкового світу.

1UcdywDY 942e8

"За 7 років регулярного представлення компанії на національному стенді ми еволюціонуємо разом з українськими експортерами. Україна на Gulfood виступає великим брендом. Чимало компаній, звісно, хотіли б представлятися окремо. Але, як на мене, то впізнаваність України як експортного бренду з національним продуктом – це важливо. Нас не чекають на ринках, ми за них маємо боротися. І чим більше ми себе виділяємо, об’єднуємося, тим кращу справу ми робимо і для країни, і для самих себе", – переконана Ірина.

Про підготовчу роботу, яку потрібно провести для розвитку експортного потенціалу України, розповів Святослав Дубина, засновник проєкту UBH in GCC, директор компанії UBH General Trading у (Дубай, ОАЕ). Експерт умовно поділив необхідну діяльність на 8 напрямків: освіта, інфраструктура, логістика, фінансові інструменти, безпека, податки, законодавство, торговельне представництво.У контексті потенціалу GCC-регіону Святослав зауважив, що на сьогодні – це 6 країн з населенням зараз вже 55 млн людей та ВВП в 1,911 трлн дол.

U2tyN3yU f504b

UBH in GCC вдруге презентуватиме українських виробників на виставці Gulfood під вивіскою "Ukrainian Business Hub". А цього року – як місцева компанія UBH General Trading з офісом, складом, торговою командою та товаром, адаптованим та розташованим безпосередньо в м. Дубай. Це дає можливість не просто представляти продукцію, а безпосередньо під час виставки домовлятись та укладати угоди купівлі-продажу.

"Минулого року ми запустили таку опцію, як заочна участь у виставках регіону. Компанії мають змогу передати нам продукт для презентації без особистої присутності. Наші менеджери презентують продукт та передадуть аналітику. Також ми маємо журнал "Ukrainian Business Hub" з українськими експортерами, які презентуємо на усіх виставках регіону, бізнес-зустрічах, переговорах", – поділився директор UBH General Trading.

Сергій Вовченко, генеральний директор, голова Ради директорів ЗАТ "Молочний Альянс", розповів про те, чому компанія вшосте в цьому році буде презентувати продукцію на Gulfood:

"Ми виставлялися на різних виставках: локальних, міжнародних, у Китаї, Південній Африці й зрозуміли, що всі ті, хто були в Китаї й Африці приїжджають в Дубай на Gulfood. Минулого року з китайцями на Gulfood ми підписали більше контрактів, ніж від виставки в самому Китаї. Ми орендуємо свою площу 9 кв. м за 11 000 дол. Недешево, але ціна себе оправдовує. На минулій виставці ми провели 368 переговорів. У результаті 51 компанія чекає ціну на молоко, 32 компанії – на вершки кулінарні, 57 компаній – на сухе молоко, 64 компанії – суха сироватка, 45 компаній – масло, 119 компаній – сири".

lvwBuB4E e80f4

Щоб презентація компанії на виставці пройшла успішно, Сергій Вовченко порадив наступне: бути присутнім власнику чи топменеджерам особисто, взяти в команду комунікабельних людей з гарним знанням англійської, не пошкодувати продукції для дегустації, подбати про каву-чай, воду на стенді, заздалегідь подумати про власний вай-фай для команди, їхати та перемагати.

Про досвід участі у Gulfood на стенді "Ukrainian Business Hub" розповіла Олена Введенська, директорка з розвитку компанії Phenix Invest Trade:

65656 18b19

"Gulfood – один з основних івентів світового рівня. Для партнерів участь у виставці – це показник вашої присутності на ринку, вашого успіху. 2019 р.нами на стенді були проведені перемовини з партнерами з різних країн. Далі – ми передали контакти вже нашим колегам з офісу UBH General Trading у Дубай, які продовжили комунікацію. Цього року ми повністю доручаємо презентацію продукції команді продажів дубайського офісу. Вони бездоганно вивчили наш продукт та знають особливості ринку".

Компанія Phenix Invest Trade розпочала продажі у сегментах Horeca і Retail ОАЕ наприкінці осені 2019 р. Разом з мережею мінімаркетів F-mart в бізнес-центрах та визначних місцях Дубаю та Абу-Дабі відкрито кавові точки, де продають українську каву.Серед постійних клієнтів – мережа кав’ярень Chekmate café, які розташовані у всіх державних та адміністративних офісах Дубаю. Кава Phenix Invest Trade також представлена у 700 готелях Дубаю, 400 з яких – п’ятизіркові. Директорка з розвитку компанії Phenix Invest Tradeуточнила, що великою перевагою для запуску продажів «з нуля» стала наявність локальної зареєстрованої компанії у Дубай, а також наявність продукції на складі.

Про дослідження "Перспективні харчові продукти українського експорту до ОАЕ та країн Перської затоки" гості заходу дізналися від Марини Хорунжи, директорки Trade+, Центру аналітики зовнішньої торгівлі Kyiv School of Economics. Експерти ідентифікували 135 товарів, перспективних для ринку ОАЕ. Найбільш перспективними за обсягами в грошовому еквіваленті є продукти машинобудування, а на другому місці вже харчові продукти. 31 позиція зі 135 – це харчова продукція.

tsmnGKTU c778f

"Близько 40% всього, що імпортується в ОАЕ, потім реекспортується в інші 5 країн Митного союзу: Іран, Ірак, інші країни Близького Сходу і навіть Африки. Тому дуже важливо дивитися не тільки на те, на що є попит в самому ОАЕ, а й ширше на регіон. Топ-5 товарів, які найбільше реекспортуються з ОАЕ, це ті товари, в яких України за індексом має переваги: горіхи, овочі, молочна продукція, шоколад, кондитерські вироби", – розповіла Марина Хорунжа.

Під модеруванням Софії Кудіної, партнерки DS Group (ОАЕ) та Оксани Старостіної, sales-партнерки компанії АВК Конфекшинері в країнах Близького Сходу, учасники заходу обговорили інструменти маркетингового дослідження міжнародного ринку, грамотне позиціювання української food industry на міжнародній арені, важливість виставкової діяльності, можливості заочної участі у Gulfood – 2020 та правила комунікації з потенційними партнерами після виставки.

Світлана Бовшовська