Віцепрезидент з персоналу Carlsberg Ukraine увійшла в ТОП-20 найкращих лідерів HR України

Free Time
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

"Мені пощастило працювати в команді, яка готова до змін і постійного вдосконалення", — саме так вважає Марина Харрісон, віцепрезидент з персоналу Carlsberg Ukraine.

І це не просто слова, адже завдяки своїй роботі вона увійшла в ТОП-20 найкращих лідерів HR галузі за версією читачів журналу БІЗНЕС.

Серед головних HR-проєктів компанії Carlsberg Ukraine, що були реалізовані під керівництвом Марини та принесли їй звання найкращого HR лідера можна виділити:

Бренд роботодавця (Employer Value Proposition)

Carlsberg Ukraine, як і багато інших компаній, стикається з дедалі напруженішою боротьбою за таланти. І якщо те, чим займається компанія і що вона виробляє, більш-менш зрозуміло, то з відповіддю на запитання "Хто Carlsberg Ukraine як роботодавець?" все не так очевидно. Глобально оновлений бренд роботодавця має на меті показати Carlsberg Ukraine як соціально-відповідальну організацію та більш детально транслювати про матеріальні та нематеріальні блага компанії. В рамках проєкту Employer Value Proposition (EVP) планується підвищувати ефективність рекрутингу, піклуючись про позитивний досвід кандидатів та керівників. Команда працює над створенням відео та історій про працівників, які збудували кар’єру в компанії аби й надалі надихати та утримувати таланти.

Частиною популяризації бренду роботодавця є також різні програми залученості для студентів. Наприклад, компанія продовжує реалізацію освітніх програм "Львіварня для студентів" та "Бізнес-посли". Їх мета — ознайомити українських студентів з особливостями роботи глобальних корпорацій, сучасними бізнес-ризиками, лідерством в складних умовах і тонкощами управління в міжнародних компаніях. У рамках цих програм топ-менеджмент та спеціалісти компанії виступають з лекціями для студентів та дають поради щодо подальшого працевлаштування. Окрім цього, постійна участь у ярмарках вакансій, програма стажування Carlsbergship, Facebook сторінка для розміщення актуальних пропозицій допомагають Carlsberg Ukraine формувати свій імідж на ринку праці та залишатись у рейтингу ТОП-10 роботодавців України.

Щастя на робочому місці (Happiness at work)

Ідея проєкту "Щастя на робочому місці" з'явилася ще у 2014 році, коли в Україну прийшла економічна і політична криза. Це був, та є, непростий період для країни, який спричинив зниження рівня життя і емоційну пригніченість більшості громадян. У Carlsberg Ukraine зрозуміли, що наслідки цього так чи інакше будуть позначатися і на співробітниках, тому вирішили діяти. Метою "Happiness at work" є створення інструментів, за допомогою яких кожного дня працівники компанії можуть відчувати себе щасливішим. Такими інструментами стали куточки відпочинку на заводах, ігрові зони, можливість двічі на місяць працювати поза офісом, а також постійне покращення умов праці. В рамках цього проєкту, Марина з командою навіть визначили індекс щастя Carlsberg Ukraine. Формула поєднує в собі декілька світових підходів до визначення рівня щастя.

В розрахунок було взято 7 позитивних факторів такі як: вплив, майстерність, керівництво, колеги, важливість, кар’єрні можливості та визнання, а також — показники стресостійкості (дані взяті з внутрішнього опитування залученості працівників) та показник залишку, що розраховується, як співвідношення середньої заробітної платні співробітників до вартості життя. Компоненти формули й надалі допомагають аналізувати ситуацію і планувати правильні ініціативи всередині компанії.

"Бути в ТОП 20 найкращих — це означає постійно розвиватися, надихати свою команду та слідувати трендам, які стрімко змінюються на ринку праці. Звичайно, неймовірно приємно потрапити до рейтингу кращих HR лідерів, це підтверджує, що ми і наші проєкти рухаємося у вірному напрямку", — каже віцепрезидент з персоналу Carlsberg Ukraine Марина Харрісон.