business head ads

Free Time
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Вперше в історії Землі у відкритий Космос відправлять понад 100 000 малюнків-мрій українських дітей, які будуть зашифровані в сигнал.

Подія відбудеться 28 вересня о 20:00 на потужній космічній станції, яка розташована у Золочеві Львівської області. Під час натискання кнопки Пуск на космічній станції і в пункті керування місією будуть присутні діти-мрійники з усіх областей країни.

Організатором та ініціатором заходу виступила команда благодійного проєкту "Здійсни мрію" 1 + 1 медіа у співпраці з Державним космічним агентством, яке організовує кодування і передачу радіосигналу з дитячих малюнків на 41 світловий рік у Всесвіт.

Малюнки протягом року збиралися під час всеукраїнського арт-марафону #моядітячамрія в турі по містах і онлайн, зокрема, на уроках мрій в школах і лікарнях країни.

У Космос полетять малюнки дітей, які мріють про мир, знайти свою сім'ю, повернутися додому, бути здоровими, зіграти у футбол з марсіанами, покатати маму в Космос, стати котом, відростити хвіст русалки, винайти нові джерела енергії, навчитися літати, щоб всі тварини не вмирали, зупиняти час, відкрити портал щастя тощо.

"Ми провели всеукраїнське дослідження, яке показало, що здатність дітей мріяти згасає, а сучасне суспільство не розвиває у них це вміння. Тільки 5% дітей мріють, інші 95% мають переважно матеріальні бажання, а 38% батьків не знають, про що фантазують їх діти. При цьому майже всі діти хочуть мати суперсилу, але мрії — це і є суперсила, що дана нам з народження. Ми покажемо всім надпотужну силу мрії, яка подолає трильйони кілометрів, доторкнеться до зірок і стане Вічністю, покажемо, що наші мрії можуть все і навіть стати частиною Всесвіту", — зазначає куратор проєкту Лідія Таран.

4644784499494944

Дитячі мрії полетять до зірок зі швидкістю майже 3 мільйони метрів на секунду і подолають відстань близько 400 трильйонів кілометрів. Пікселі мрій перебуватимуть у космічному просторі вічність.

"Ми створили спеціальну програму для перетворення мрій у пікселі і їхньої відправки. Провели тестування обладнання і можемо сказати, що раніше відправка такого об'єму даних за один раз ніколи не відбувалася. Наша команда буде працювати впродовж цілого місяця з цією місією під назвою "Промінь мрій". Ми вже знаємо детальний маршрут, яким полетять мрії", — розповідає керівник Національного центру управління та випробувань космічних засобів Володимир Присяжний.

Він припукає, що цей сигнал можуть отримати позаземні цивілізації. "Відслідковувати де знаходиться Промінь Мрій після відправки можна буде завдяки математичним розрахункам. Зображення закодовані простими числами, що дасть змогу іншим цивілізаціям його зрозуміти. Ризиків такої Космічної Місії немає...За одну секунду сигнал буде проходити 300 тис кілометрів. І він буде летіти 41 світловий рік до планетної системи TRAPPIST-1, яка знаходиться у сузір'ї Водолія. Там є чотири екзопланети, які відповідають критеріям наявності життя, ймовірно, там є рідка вода, а значить є і життя. Вони презентовані  NASA і внесені в каталог у 2017 році", — додав Присяжний.

GALAXY MAP eng

Одночасно з радіосигналом мрій у космос 28 вересня о 20:00 на головній вулиці країни за адресою Хрещатик 36 під час Kyiv Lights Festival у небо злетить світловий промінь мрій — це буде художня візуалізація космічної події "Золочів — Київ — Всесвіт — планета TRAPPISTA-1".

Доповнена реальність буде поєднана з 3D мапінг, і на всій будівлі Київської міської державної адміністрації відкриється неймовірна картинка.

Вхід на фестиваль буде вільним, а кожен присутній зможе побачити мрії і увімкнути доповнену реальність, щоб спостерігати, як оживають малюнки мрій, доторкнутися до мрії через свій смартфон, зробити фото та відео. Для цього необхідно встановити спеціальний безкоштовний додаток Promin Mriy (Промінь мрій). Очікується понад 500 тисяч відвідувачів за два дні.

За запуском мрій одночасно з двох точок можна буде спостерігати в прямому ефірі ТСН і на онлайн трансляції.

Довідка: Проєкт "Здійсни мрію стартував 29 квітня 2016 року під Всесвітній день бажань. Його реалізують 1+1 медіа і ТСН спільно з благодійним фондом "Ти не один". Проєкт здійснює мрії дітей зі складними захворюваннями, надихає їх вірити в себе, радіти життю, дарує цілющі емоції. Кожен може стати чарівником і подарувати мрію дитині  на сайті wish1plus1.ua або відправити смс за номером 4400 з будь-якою сумою пожертви. Номер смс дійсний тільки для абонентів Київстар.