Taycan 4S — блакитний тайфун

Free Time
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Олег Диващук, редактор автомобільної рубрики журналу БІЗНЕС

4 cекунди до "сотнi" — i сердце замирає. Тест-драйв Taycan 4S — як подарунок на День народження. Моє. I 135 тис евро за 435-сильний спорткар не є занадто.

У сімействі Porsche — електромобіль Taycan старше, ніж Macan, але молодше Panamera. З великим хетчбеком Taycan ділить платформу, але за розмірами він скромніше: колісна база коротше на 50 мм (2900 мм), а довжина - на 86 мм.

3

Taycan 4S може розганятися до 250, а Turbo-версії - до 260 км / год

Taycan 4S, так само як і Turbo S, зручний і модерновий. І теж ідеально відгукується на будь-яку дію кермом або педалями. Різниця в розгоні до 100 км / ч приблизно секунда - 4,0 с замість 2,8.

Taycan каже "до побачення" кнопкам, козиркам і механічним дефлекторам. З місця водія Porsche не видно важеля трансмісії, а поміняти розподіл потоків обдування можна лише через тачскрін. Кнопки залишаються тільки на кермі і на дверях.

2

Кермо, педалі і горизонталь передньої панелі — це все, що залишилося від традиційного інтер'єру. Замість ручки стартера зліва від керма — кнопка, немов на пилососі. А важіль трансмісії майже такий же як на новому сімействі 911 — сховався від очей водія праворуч під приладами.

Тепер стиль Porsche — це чисті поверхні, жодної кнопки в полі зору і нові кольори панелі приладів: синій і зелений. Ново, стильно і якісно. Але я буду сумувати за вівтарем драйверськіх кнопок навколо важеля трансмісії на тунелі: тепер навіть кнопка відключення ESP — лише сенсорний п'ятачок на панелі приладів.

b P19 0578 a3 rgb

Повністю віртуальна приладова панель позбавлена козирка і виглядає дуже незвично і зухвало. Темному дисплею вистачає контрасту в будь-яку погоду, але до палітри доведеться звикнути — то, що має бути червоним, стало блакитним або зеленим.

Замість тахометра — покажчик інтенсивності розгону і гальмування. Під час прискорення він синіє, при уповільненні — зеленіє. У кожного з трьох циферблатів по кілька варіантів інформаційного контенту. Перемиканням завідує окрема кнопка на правій спиці керма.

05 Interior of the Porsche Taycan 4S

Під переднім бампером Taycan встановлений динамік, який транслює синтезований гул, покликаний сповіщати перехожих. Це обов'язкова вимога для електромобілів, але за бажанням клієнта Taycan можна додатково оснастити системою E-Sound. В цьому випадку під заднім бампером з'являється ще один динамік, а паралельно стереосистема транслюватиме звук розгону і в салон. Причому сам «е-саунд» і зовні, і всередині буде вже трохи іншим — посиленим і доповненим. А найнесподіваніше, що звук наростає хвилями, імітуючи перемикання неіснуючих передач. Втім, навіть замовивши E-Sound, цей саундтрек можна відключити.

1

Запас ходу — не революційний, і він, зрозуміло, сильно залежить від того, чи будете ви робити з "Тайканом" те, заради чого він носить ім'я Turbo і Turbo S. Якщо так, то повної батареї вам вистачить на 250-300 км, а може бути, і менше. Але якщо добре поводитиметеся і постараєтеся не дихати на педаль акселератора, то проїдете 400-450 км або навіть більше.

06 Charge port door of the Taycan 4S

Давайте відверто: хто у нас, купуючи електромобіль, серйозно піклується про пробіг між зарядками? Ні, електромобіль в нашій країні — це не про дальність ходу, а про близькість будинку. І повну незалежність від зарядної інфраструктури.

Taycan – це блакитний електричний тайфун, який несе вас у майбутнє. Як і ваша нова яхта. Це історія про те, як зупиняється серце i дихання після того, як нажимаєш педаль газу.