Буремний перевал: література про те, як пережити кризу

Трансформація Бізнесу
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Журнал БІЗНЕС та інтернет-книгарня Yakaboo підготували добірку книжок про трансформації компаній-гігантів та особистий досвід керівників, що змогли пережити кризу і розгледіли нові можливості.

Якокка. Автобіографія

yakoka

Лі Якокка, Вільям Новак

Лі Якокка — професіонал, завдяки якому на світ з’явились легендарні “форди” Mustang і Fiesta і звичні сьогодні засоби безпеки автомобілів. Все життя йому ставлять одні й ті самі питання: як він став успішним, чому Генрі Форд II його звільнив та як йому вдалось витягти з глибокої кризи Chrysler. Відповіді на всі ці питання ви знайдете в книзі. Це одночасно і особистий життєпис, і спогади про рух кар’єрними сходами, і нотатки менеджера. Тут є поради щодо бізнесу, смішні байки та роздуми людини, від рішень якої залежала доля окремих людей і величезних компаній. У книжці детально описані кроки до успіху великих компаній, навіть такі незначні, як, скажімо, зменшення крила автомобіля на два дюйми, завдяки чому в один транспортний вагон вдалося помістити більше авто.

plutanina

Плутанина посередині

Скотт Белскі

Що переважно залишається за лаштунками найяскравіших бізнес-історій? Відверті факапи, розпач, плутанина та довгий шлях від амбітного старту до блискучого фінішу. Скотт Белскі, засновник Behance, головний директор з продуктів Adobe та виконавчий віце-президент Creative Cloud, понад 10 років пропрацював у сфері технологій, дизайну та стартапів як підприємець, венчурний інвестор і виконавчий директор. Тепер він щедро ділиться унікальним досвідом, розповідаючи про дуже різні аспекти підприємництва на серединному етапі: стійкість і цілеспрямованість, відкритість та інтуїцію, ретельність і креативність, бюрократію та корпоративну культуру, ухвалення рішень та їх переосмислення, роботу з командою й орієнтацію на клієнта. Також книжка містить три ґрунтовні розділи з порадами про оптимізацію команди, продукту та, власне, себе.

natisnit onoviti

Натисніть “Оновити”

Сатья Наделла

Книжка про постійні трансформації як в особистому житті головного виконавчого директора Microsoft, так і в компанії. Сатья Наделла маловідомий широкому загалу, на відміну від Білла Гейтса та Стіва Балмера. Але саме він знає, як Microsoft знову віднайшла свою душу. Автор стверджує, що саме постійні зміни сприяють наближенню неймовірної епохи таких могутніх і революційних технологій, як штучний інтелект, змішана реальність та квантові обчислення. Автор дає поради стосовно того, як люди, організації та суспільство загалом повинні трансформуватися, як вони мають натискати умовну кнопку “Оновити” у постійному пошуку нової енергії та цікавих ідей для продовження важливих новітніх розробок.

shlyah

Шлях

Коносуке Мацусiта

Автор — засновник глобальної корпорації Panasonic та всесвітньо відомий гуру менеджменту, один з небагатьох японців, які піднімали економіку повоєнної Японії. Побудувати могутню бізнес-імперію “з нуля” без спеціальної освіти, стартового капіталу та досвіду йому допомогли не лише наполегливість і рішучість, а й життєва мудрість. “Шлях” — це короткі й натхненні історії про філософське сприйняття світу. Мацусіта пише про психологічні та соціологічні закони, універсальні для будь-якого часу і будь-якої країни. Про такі істини часто говорять “так це і так зрозуміло!”, але завжди забувають дотримуватись їх на практиці.

vpered

Вперед за мрією. Відвага, креативність і сила змін

Бет Комсток, Тал Раз

Це практичний посібник, який навчить вас впроваджувати зміни у бізнесі, боротися з викликами, працювати над своїми помилками, справлятись з бюрократією та йти в ногу з часом. Водночас це мемуари однієї з найвпливовіших керівниць у світі, приватна історія про те, як вирости з публіцистки до віцепрезидентки з інновацій General Electric та директорки Nike. Водночас це просто дуже мотивуюча книжка про те, як діяти в умовах, коли у тебе ніхто не вірить. Вона сповнена мудрих думок, робочих інсайтів та розкаже, як досягти успіху у бюрократичній компанії, а потім трансформувати її у “машину інновацій”.