business head ads

Костянтин Вечір: Сьогодні ми стаємо партнерами бізнесу у вирішенні його робочих задач, а не лише надаємо послуги зв’язку

Фінанси
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Костянтин Вечір, в.о. директора з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар

Світ не стоїть на місці, він трансформується. Відповідно, змінюються і клієнти. Вони стають все вибагливішими, бо мають вільний доступ до будь-якої інформації — буквально “живуть” в інтернеті, користуються багатьма ресурсами, цінують швидкість та доступність товару чи послуги, хочуть знати про них все ще до того, як купують, — і знають. Часто навіть більше за продавця. Тобто продавцю треба встигати за клієнтом. Бути на крок попереду.

Якщо діяти за старими правилами ведення бізнесу, цього не досягти. Слід шукати нові підходи, налаштовувати діджитал-бізнес-процеси, завжди бути онлайн та доступним 24/7. І в цьому сенсі мобільний оператор все частіше стає партнером бізнесу у вирішенні його робочих задач, а не лише надає послуги зв’язку. Для цього ми маємо цілий спектр діджитал-сервісів, які допомагають бізнесу в багатьох питаннях.

По-перше, це інструменти для комунікації з клієнтом, щоб не втратити жодного контакту, зберігати всю історію спілкування з кожним покупцем — від першого дзвінка й до покупки. В цьому допомагають Віртуальна мобільна АТС та СRM-системи. Ці інструменти працюють як окремо, так і в комплексі. До речі, Віртуальна мобільна АТС від Київстар може працювати одразу як з мобільними, так і з фіксованими номерами. А нещодавно в ній стала доступна функція запису дзвінків, що реалізовується на обладнанні оператора: вам не потрібно витрачати зайві кошти на придбання та обслуговування спеціальної техніки.

По-друге, бізнес може заощаджувати, позбувшись зайвих паперів. Для цього в нас є система електронного документообігу Star.Docs. З нею можна створювати, надсилати та отримувати документи за кілька секунд, спільно працювати з ними навіть зі смартфону, коментувати та обговорювати зміст онлайн, зберігати всі файли у безпечному хмарному сховищі або на цифровому носії та мати доступ до них 24/7. При цьому підписувати документи можна також онлайн за допомогою Mobile ID — підпису, що зберігається прямо на захищеній sim-картці телефону. Ще за допомогою Mobile ID можна отримувати електронні послуги від держ­установ без їх відвідування. Наприклад, замовити довідку про несудимість. Або відстежувати та сплачувати штрафи певного авто в Кабінеті водія — це зручно для логістичних компаній.

Доречно ще сказати про групову та віддалену роботу в звичних офісних програмах разом із хмарними сервісами Office 365. І згадати про хмарну платформу Azure Stack with Kyivstar — бізнес може використовувати її шаблони для створення аналітики, розробки програмного забезпечення чи мобільних додатків, зберігання та обробки даних тощо. При цьому можна зберігати інформацію в Data-центрі в Україні й одночасно мати доступ до усіх можливостей глобальної світової платформи Azure.

По-третє, дуже корисний сучасний інструмент, який допомагає краще зрозуміти своїх клієнтів та взаємодіяти з ними, — BigData. Можна дізнатися більше про портрет клієнта, його уподобання та інтереси, з’ясувати, де краще розташувати зручні для нього точки продажу, надавати унікальні пропозиції таргетованими розсилками.

І по-четверте, усі ці можливості бізнес отримує за дуже зручними та зваженими тарифами. Включаючи дзвінки за кордон на більшість популярних напрямків, Mobile ID та Office 365 — усе вже в тарифі без додаткових витрат та оплат. І “вишенька на торті” — ви можете отримати півроку послуг за обраним тарифним планом, сплачуючи лише 50% абонплати. Це акційна пропозиція для нових бізнес-підключень. Тобто якщо підприємець має бажання зростати — в нас для нього є багато цікавих інструментів та пропозицій. Варто лише спробувати!