business head ads

Номінація “Цінова пропозиція”

Фінанси
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Банки активно знижують тарифи та скорочують комісійні для ФОПів. Особлива увага — IT-сектору

Ціна — не останній критерій, на який підприємці звертають увагу, обираючи банк для обслуговування. І йдеться не лише про вартість кредитування. У щоденних справах ви, напевно, більшу увагу звернете, наприклад, на вартість обслуговування свого рахунку ФОПа або на тарифи мобільного банкінгу, розмір комісійних за переказ коштів, зняття чи зарахування готівки тощо.

1sgrfhygjuyrsfd34dУ “ціновій” номінації за вибором аудиторії журналу БІЗНЕС цього разу переміг “Альфа-Банк”. Фінустанова справді активно адаптується під потреби малого та середнього бізнесу. Вже зараз “Альфа-Банк” пропонує відкрити рахунок ФОП без відвідування банку — в режимі онлайн. При цьому пропонується внесення готівки без сплати комісійних на будь-яку суму, безкоштовне підключення до інтернет-банкінгу. Спеціалістам IT-галузі банк пропонує безкоштовне відкриття рахунку в будь-якій валюті та підключення системи “клієнт-банк”. При цьому застосовуються мінімальні комісійні за пакетне обслуговування.

Друге місце — за державним Ощадбанком. Журнал БІЗНЕС неодноразово звертав увагу на те, що банк цілеспрямовано підтримує розвиток приватного підприємництва в Україні. Це відображається й у тарифній політиці фінустанови. Зазначимо, що банк активно шукає можливості запропонувати МСБ дешеві кредити і для цього започатковує роботу в багатьох партнерських програмах. При цьому банк бере участь у державних програмах підтримки МСБ, що дозволяє надавати підприємцям кредити з компенсацією ставки від уряду. Проте програми лояльності охоплюють не лише позички. Наприклад, зараз банк проводить акцію, в рамках якої вартість еквайрингу знижено втричі, — всього до 100 грн на місяць! Причому не для всіх, а для конкретних категорій клієнтів: пекарень, кав’ярень, хімчисток та ремонту взуття, спортивних залів, піцерій та служб доставки їжі.

Третє місце посів ПУМБ, який за перше півріччя збільшив кількість клієнтів МСБ на 8% — до 53,6 тис., при цьому за зазначений період портфель кредитів МСБ виріс на 115% — до 1,69 млрд грн. Цікаво, що, як і “Альфа-Банк”, ПУМБ звернув особливу увагу на швидко зростаючу сферу IT. Банк навіть розробив спеціальний тарифний пакет “Coder” — комплексне рішення для ФОПів, які працюють у сфері інформаційних технологій. У рамках цього пакета без сплати комісійних можна: відкривати рахунок у гривні чи валюті, отримувати інформацію про стан рахунку за допомогою SMS, підключатися до системи дистанційного обслуговування, отримувати довідки за експортно-імпортними операціями тощо. Розуміючи, що вітчизняні IT-фрілансери часто працюють на іноземних замовників, банк також встановив мінімальні комісійні за конвертацію валюти.

Взагалі, клієнти малого бізнесу дуже чутливі до тарифної політики банку, тому для цього сегмента ПУМБ передбачив безкоштовне відкриття рахунку для будь-якого тарифного пакета. Створена в банку програма “Легкий вхід” дозволяє клієнту отримати перший місяць обслуговування в ПУМБ безкоштовно. За цей період підприємець може перевірити якість сервісів банку.