business head ads

“ОК, Альфа!”

Фінанси
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Онлайн-банкінг для підприємців дозволяє отримати реквізити і відкрити рахунок за дві хвилини з наданням мінімуму інформації та без візиту до відділення

Систему “ОК, Альфа!” “Альфа-Банк Україна” представив у вересні 2018 р. Партнерів для розробки продукту знайшли на спільному з платформою RE:ACTOR конкурсі, де учасників попросили запропонувати концепт цифрового банку майбутнього. Свої ідеї подали близько 30 компаній, у фінал вийшли п’ять. В результаті банк обрав fintech-стартап Finik.Prо, що став частиною спільної команди, яка працювала над створенням сервісу. Сам продукт був розроблений за рекордно короткий час — три з половиною місяці. Переговори після конкурсу та пілотний проект тривали чи не довше, ніж сама розробка продукту, — з перших днів червня 2018 р. розпочали набирати команду, а вже в середині вересня “Альфа-Банк Україна” вийшов на ринок з новим продуктом.

“ОК, Альфа!” — сервіс молодий, але ним вже користуються близько 24 тис. клієнтів. Приплив нових клієнтів щодня складає близько 100 осіб.

Банківських послуг більшає

На старті ключовими клієнтами для “ОК, Альфа!” були обрані фізособи-підприємці, які працюють з гривнею. Адже це найчисельніший сегмент клієнтів банку, який водночас користується мінімальним набором банківських послуг: здійснення платежів, бізнес-картка, отримання виписки тощо. Саме ці базові послуги і зручності були запропоновані клієнтам при запуску продукту.

“ОК, Альфа!” активно розвивається, адже розробка ведеться короткими спринтами по два тижні. Це дозволяє команді розробників щотижня додавати новий функціонал та нові сервіси. Наразі в “ОК, Альфа!” вже є повний набір послуг для підприємців, які працюють з виручкою у валюті, для підприємців, які представляють сегмент IT (під них навіть розроблений спеціальний пакет обслуговування), та стартапів. Ба більше, було розроблено окремий сервіс для довірених осіб, які керують рахунками ФОПів, — “ОК, Бухгалтер!”.

Фішки та бонуси

Але окрім стандартних банківських послуг в “ОК, Альфа!” є чимало цікавих та вигідних “фішок”. Головна особливість сервісу — можливість стати клієнтом банку дистанційно, оминаючи відділення. Реєстрація проста: достатньо ввести номер мобільного телефону та ІПН — і за дві хвилини у вас на руках реквізити рахунку (документи на підпис доставить мобільний банкір). Відкрити рахунок можна на сайті або через чат-бот у месенджерах.

Ще одна “фішка” — знижки та бонуси від партнерів. Це знижки на мобільний зв’язок від “Київстар”, сервіси “Ліга.Закон”,

“Бітрікс24” та SendPulse, безкоштовний юридичний сервіс AxDraft та багато іншого. У банку кажуть, що грошовий еквівалент знижок та бонусів перевищує 27 тис.грн.

Що стосується тарифних планів, то їх наразі п’ять. Відрізняються вони щомісячною вартістю пакета з відповідною кількістю включених до нього послуг, наприклад, платежів по Україні, та тарифами на базові послуги (операції з готівкою, продаж валюти, перерахування на карткові рахунки фізичних осіб). Початковий пакет, Test Drive, коштує лише 1 грн на місяць, у ньому доступні всі послуги, що й в інших пакетах. Проте даний тарифний план можна використовувати обмежену кількість часу, аби клієнт оцінив, чи підходить йому сервіс.

Челендж прийнято

Як і з будь-яким новим продуктом, перед розробниками “ОК, Альфа!” стояла низка викликів. Перший — зробити так, аби клієнт мав змогу відкрити рахунок лише за кілька хвилин та почати роботу з сервісом без відвідування банку. З цим розробники впорались без питань.

Другий — це міграція діючих клієнтів банку зі старої системи в нову. Попри те що на момент відключення клієнта від старої системи в “ОК, Альфа!” вже був реалізований весь необхідний функціонал, все одно був ризик відтоку клієнтів. Але завдяки тому що система дуже зручна та інтуїтивно зрозуміла, міграція клієнтів проходила в light-режимі та без будь-яких втрат.

Функціонал “ОК, Альфа!” постійно розвивають та доповнюють, розширюючи таким чином лінійку доступних опцій та коло потенційних клієнтів.