Руслана Міхневич: Наша мета — це 100% задоволених клієнтів

Фінанси
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Національна акціонерна страхова компанія “Оранта” входить до Топ-10 страхових компаній України, займаючи лідируючі позиції у багатьох сегментах ринку. В цьогорічному “Фінансовому Оскарі” компанія стала переможцем у номінації “Вибір бізнесу”. Ми поговорили з фінансовим директором НАСК “Оранта” Русланою Міхневич про роботу в умовах пандемії, досягнення компанії й електронні сервіси для клієнтів

— Ви вже перелаштувалися на роботу в умовах карантину, враховуючи, що в “Оранти” понад 500 відділень по всій країні?

— Наша компанія від самого початку запровадила максимальні заходи захисту для співробітників і клієнтів. Дійсно, ми маємо найбільшу мережу відділень, тому питання безпеки людей для нас — пріоритет номер один. Зараз максимально використовуємо дистанційні сервіси — починаючи з оформлення страхових послуг і закінчуючи врегулюванням страхових подій.

— Багато компаній розглядали онлайн-продажі як щось другорядне і зараз втрачають через це клієнтів. Коли ви зрозуміли, що за цим майбутнє?

— Ми вже давно активно розвиваємо напрямок онлайн-продажів, він для нас пріоритетний. Це дуже зручно для клієнтів, бо позбавляє необхідності відвідувати офіс компанії та економить час — страховий поліс можна придбати буквально за кілька хвилин, не виходячи з дому. Ми запустили оновлений сайт з цифровими сервісами 2018 р., а вже 2019 р. зростання тут склало майже 200%. Також запустили мобільну версію сайту, продажі через який становлять 40%. Крім того, розробили додаток для мережі, за допомогою якого всі наші агенти можуть продавати поліси онлайн.

— Наскільки зросли в компанії продажі через інтернет з початку пандемії?

— Наразі ми бачимо двократне збільшення продажів страхових продуктів онлайн.

— У вас 2 мільйони клієнтів. Які переваги вони отримали від запровадження цифрових сервісів?

— Нам вдалося зменшити строки врегулювання, покращити якість роботи контакт-центру, завдяки чому абсолютна більшість дзвінків обробляється протягом 10 секунд, а основна маса питань вирішується одразу. Заяви та документи для відкриття справ приймаємо від клієнтів онлайн. Щодня виплачуємо понад 1 млн грн відшкодувань.

— Після початку ізоляції скоротилися продажі туристичних полісів. Які зараз види страхування залишаються найбільш актуальними для фізичних осіб?

— “Оранта” залишається лідером на ринку “автоцивілки” за кількістю укладених договорів. Ми також пропонуємо конкурентні продукти страхування майна, здоров’я та відповідальності. Тут у нас великий досвід.

— У вашої компанії були великі плани розвитку на цей рік. Коронавірус їх змінив?

— Практично ні, продовжуємо працювати над збільшенням кількості та якості страхових послуг. Наше завдання — зберегти лідерські позиції на страховому ринку.

— “Оранта” має гарні фінансові показники. Цю кризу теж пройдете спокійно?

— Звичайно. Наша фінансова стійкість підтверджена міжнародним рейтинговим агентством “IBI-Рейтинг”.

— Наскільки клієнти залишаються задоволеними співпрацею з вашою страховою компанією?

— Ми регулярно проводимо відповідні дослідження. Рівень лояльності клієнтів “Оранти” зріс до 87%. Але наша мета — це 100% задоволених клієнтів, і ми до цього прагнемо.