Тренди цифровізації та “віддаленки”, які створила криза, можуть надалі закріпитись

Туристичну галузь в Україні обслуговують близько мільйона людей. Чи очікувати їм цьогоріч на заробіток, розбирався БІЗНЕС

Створити Coursera в домашніх умовах і перетворити її на успішний проект? Легко!

Як “підкорегував” посівну-2020 COVID-19? Суттєво. Принаймні, оновити парк сiльгосптехнiки встигли не всі

У ТРЦ «Французький бульвар» — другі в цьому році обшуки. Власники говорять про рейдерську атаку 

Тетяна Сахарук, СЕО Мережі Глобального договору ООН в Україні

Новини Компаній

Grid List

Коронакриза оминула аграрний ринок, але глобальні виклики нікуди не зникли

Коронавірусна криза кардинально змінює споживчі вподобання киян. Наприклад, простежується наростаючий попит на житлову “вторинку”. Чітко тенденція, швидше за все, окреслиться у другому півріччі

Уряд КНР звітує про  повернення економіки у нормальний режим роботи. Але відновленню китайської економіки заважає той самий фактор, який сприяв її зростанню, — тісний взаємозв’язок із глобальною економікою

БІЗНЕС розпитав практикуючого юриста, власника і керівника ТОВ “Правова група “Домінанта” Артема Шамрая про юридичний бік кредитних відносин, які ускладнені дефолтом або невиконанням зобов’язань

Відомий ресторатор — про те, чому він не звільнив 600 чоловік, які існують рецепти виходу з карантину та чому ресторани виживають навіть у кризу

Співзасновник та СЕО компанії KIDDISVIT — про те, як захопився іграшками, про небезпечні підробки та дитячі тренди

Як фінансові установи шукають вихід з кризи, намагаючись при цьому не втратити репутацію бренда

Лікарі й урядовці шукають оптимального балансу карантинних заходів, за яких стає можливим відновлення економічної діяльності. БІЗНЕС взявся описати різні моделі виходу з карантину

Щоб в умовах кризи не втратити клієнтів, бізнес повинен бути добре організованим і системним. Тільки за цих умов реально рвонути в кризу і домінувати після неї

Журнал БІЗНЕС та інтернет-книгарня Yakaboo підготували добірку книжок про трансформації компаній-гігантів та особистий досвід керівників, що змогли пережити кризу і розгледіли нові можливості.

Jaguar та Canon зняли перший відеоролик про авто Jaguar F-PACE на нову камеру EOS C500 Mark II з роздільною здатністю 5,9К.

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

Маленький кросовер в 2018 році приніс шведській марці перший в історії титул "Автомобіль року" 

Конференція з Євгеном Чічваркіним

Тип події: Партнерський івент

26 листопада в Mercure Congress Centre відбудеться Конференція з Євгеном Чічваркіним

 Геній нестандартних слоганів, гедоніст 80-го рівня, який прославився своєю прямотою та підходом до мотивації. Талановитий підприємець своє бажання "щось продавати" реалізував з феноменальним успіхом. Зліт прийшовся на 1997 рік, коли йому вдалось виростити з маленької компанії "Евросеть" мережу міжнародного рівня.

Що привело Євгена до успіху: талант, знання, невпинна праця чи все разом? Що надихає бізнесмена рухатись вперед, навіть крізь розруху, не дивлячись на факапи? Як досягати мети, не втрачаючи себе? Всі ці та багато інших питань можна буде задати особисто!

Учасники конференції отримають море натхнення, корисну інформацію про те як з маленької компанії створити бізнес-імперію, як продовжити створювати неймовірні проекти, попри перешкоди. Крім того, учасники зможуть особисто задати власні питання безпосередньо Євгену Чічваркіну та отримати відповідь "просто тут і зараз"!

Під час конференції Ви дізнаєтесь про те, які рішення приводять до успіху, а які знищуть бізнес, як пережити невдачу, та чому не варто боятись факапів. Також Євген Чічваркін поділиться порадами про те, як у всьому цьому вирію грошей та бізнесу не втрачати себе та насолоджуватись кожною секундою свого життя.

 Організатор: Освітня компанія PRIZMA організатор наймасштабніших форумів "Бізнес Концентрат" (2 роки поспіль, 17 000 + учасників), "Перша Чоловіча Конференція" (1000 + учасників) та засновник "Клубу підприємців PRIZMA".

Запрошуємо представників ЗМІ до співпраці.

Попередня акредитація ОБОВ'ЯЗКОВА, до 17:00, 22 листопада включно.

Контактна особа для акредитації та з питань інформаційного партнерства: +38 063 953 44 03 (Анастасія) або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальна інформація на сайті: https://chichvarkin.prizma-company.com/