ТОП-5 кросоверiв

Економіка
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

БІЗНЕС відібрав п'ятірку найпопулярніших серед українців позашляховиків

Toyota LC Prado 150

prado 150 

Prado — це більше, ніж позашляховик. Принаймні, для України. Безкомпромісна трансмісія з блокуванням двох диференціалів, перевірена підвіска, потужний мотор, плавний і безшумний хід, японська якість складання, шкіряні сидіння, електрика, досконала система управління мікрокліматом — що ще треба підкорювачеві бездоріжжя? Після рестайлінгу авто стало стрімкішим. I залишилось символом статусу.

Mercedes-Benz GLE

mercedes gle

Не такий моторний на грубому ландшафті, як представники G-класу, але краще пристосований до подолання бездоріжжя, ніж його одвіч­ний конкурент BMW X5. Проте на твердих покриттях стихія GLE — прямі дороги. Салон авто став комфортніший.

Volvo XC90

volvo xc90

Шведи розробили власний “всюдихід” з чисто шведським підходом до безпеки водія і пасажирів. XC90 може бути 7-місним, при цьому третій ряд сидінь непомітно зникає під підлогою об’ємного багажника. Завдяки кліренсу в 22 см і великій кількості електронних систем управління повним приводом XC90 відмінно пристосований для подолання легкого бездоріжжя.

BMW X5

bmw x5

Чи можна на позашляховику їздити майже так само, як на суперкарi? BMW стверджує, що так. Доказ — його X5, який переконує найвищою якістю збирання й еталонною керованістю. Двотонна машина на в’язкій і вибоїстій поверхні показує середні бійцівські якості, зате на звичайних дорогах — поза конкуренцією.

Porsche Cayenne

porsche cayenne turbo

Це справжній продукт маркетологів — коктейль з позашляховика та суперкара. Автомобіль побудований на одній платформі з VW Touareg. Для любителів позашляхових пригод у прайс-листі є off-road-пакет. Але брудний Porsche? Це нонсенс! За динамікою продажів Cayenne Turbo успішно конкурує з X5М від BMW.