business head ads

Топ найефективніших рішень для агробізнесу

Економіка
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Жнива на фініші. Поки аграрії підбивають підсумки кампанії-2019, підраховуючи урожайність та потенційні прибутки, компанії — постачальники ресурсів та сервісів готують для них цікаві пропозиції для сезону-2020.

БІЗНЕС відібрав найефективніші рішення для сільгоспвиробників, враховуючи різноманітні потреби вітчизняних землеробів. Тут є все, починаючи від прямих продажів високоякісного насіння і завершуючи агротрейдингом готової продукції, що працює в режимі експорту. Є також форвардні програми, страхування посівів, інноваційні технології аналізу даних та інші сервіси, що дозволять наступного року зробити урожайність вищою, а надої — густішими.

corveta

Продажі без посередників

Для посівного сезону-2020 компанія Corteva Agriscience підготувала нову пропозицію: з жовтня поточного року продажі насіння бренда Pioneer здійснюватимуться напряму сільгоспвиробникам без посередників, як це було раніше. Пропозиція поширюватиметься виключно на тих клієнтів, які купують насіння з метою вирощування на власних площах, а не для перепродажу. Новий підхід є частиною глобальної стратегії компанії та має на меті укріплення взаємовідносин з українськими виробниками для кращого задоволення їхніх потреб у преміальній генетиці. Проаналізувавши в історичній перспективі зміни, що відбувалися на українському ринку впродовж останніх трьох-п’яти років, у компанії дійшли висновку, що саме така модель для бренда Pioneer може надати Corteva суттєві конкурентні переваги, які дозволять отримати стабільне зростання на ринку насіння кукурудзи, соняшнику та інших культур у наступні 5-10 років.

prodaji bez posЩо ж стосується моделі продажів насіння бренда Brevant, інокулянтів та засобів захисту рослин компанії Corteva, то вона не зазнає змін.

“Вихід на прямі продажі дійсно є революцією на насіннєвому ринку України, і цей крок — непростий. До цього рішення ми підійшли дуже обґрунтовано та зважили всі переваги з точки зору сільгоспвиробників, для яких ми працюємо. Наша команда Pioneer готова забезпечувати українських сільгоспвиробників повним сервісом — починаючи від вибору гібриду до його реалізації, постачання та закінчуючи подальшим супроводом”, — розповідає Сергій Харін, керівник бізнесу Corteva Agriscience у Східній Європі.

Зокрема, для переходу на нову модель продажів компанія провела відповідні структурні зміни — інвестувала (і має намір продовжити) в навчання та перепрофілювання існуючої команди, а також розширила логістичну складову.

“Основна перевага для аграріїв полягає в тому, що вони матимуть безпосередній контакт саме з командою бренда Pioneer, а не з посередниками. Підписання контракту та постачання насіння відтепер буде відбуватися між господарством і нами, виробником насіння”, — запевняє пан Харін. Він також зазначив, що саме така модель стане гарантією постачання високоякісного насіння без ризиків заміни його на альтернативи чи підробки. “Підробки, до речі, є суттєвим негативним фактором для українського ринку, і це також було однією з причин, яку ми враховували, переходячи на прямі продажі. Наша команда торгових агентів і агротехнологічна команда в кожному з регіонів готова надавати кваліфіковані консультації у найкоротші терміни всім сільгоспвиробникам, які обирають насіння бренда Pioneer”, — говорить пан Харін.

Що стосується цінової політики, то Corteva Agriscience, як і будь-яка інша компанія, орієнтується на ринок. У компанії не очікують кардинальних змін цін, які вже склалися на рівні кінцевого споживача. “Безумовно, деякі зміни відбудуться, але вони стосуватимуться новинок, які зазвичай дорожчі, — каже пан Харін. — Водночас гібриди, які вже відпрацювали і які заплановано виводити з ринку впродовж одного-двох сезонів, можуть бути дешевші”.

 zeppelin

Зручні умови фінансування

Компанія “Цеппелін Україна”, що займається постачанням високотехнологічних моделей сільськогосподарської техніки та їхнім обслуговуванням, також пропонує аграріям індивідуальні умови фінансування. А саме — лізинг або кредитування від фінансових партнерів в іноземній валюті та гривні.

Зокрема, в компанії діє програма Retail, яка передбачає фінансування за підтримки партнерів AGCO в Україні (OTP Leasing, “Райффайзен Банк Аваль” та “Кредобанк”). Також доступні фінансові продукти за підтримки “ПроКредит Банку”, “Агропросперіс Банку” та фінансові послуги від Caterpillar Financial.

Як зазначили в компанії, співпраця “Цеппелін Україна” з банками та лізинговими організаціями дає змогу знижувати стандартні відсот­кові ставки на фінансування, і це є вигідним доповненням до тих переваг, які надає нова техніка.

Основні фінансові переваги програми: термін повернення коштів за техніку — до 60 місяців, перший внесок — від 10%, стислі терміни прийняття рішень та оптимальний пакет необхідних документів. А також зрозумілий та прозорий графік погашення позики, що адаптований до бізнесу клієнта. Окрім того, є можливість профінансувати не лише техніку, а й причіпне обладнання.

 okko

Надшвидкісний форвард

Українські аграрії все частіше користуються новим фінансовим інструментом на ринку запозичень — форвардною програмою. Торік загальний обсяг форвардних закупівель зерна в Україні склав 2,4 млрд грн. З них на аграрний підрозділ холдингу ОККО Group — “ОККО Агротрейд” — припав приблизно 1 млрд грн. Як повідомили в компанії, минулого року вони отримали близько 200 заявок від аграріїв на участь у форвардній програмі, а в першому півріччі цього року потік заявок зріс удвічі.

Одна з головних переваг такого співробітництва — відсутність тяганини. Фахівці компанії максимально оперативно вивчають кредитну історію та поданий пакет документів, і попередній висновок аграрій може отримати вже за день-два. А впродовж тижня — укласти форвардну угоду.

“Ми вивчили багато пропозицій від інших компаній і зупинилися на співробітництві з “ОККО”. Умови для нас були вдвічі вигіднішими, ніж ті, що пропонували інші фінансові структури, — розповідає Олександр Миколаєць, фермер з Львівської області. — В “ОККО Агротрейд” оперативно розглянули нашу заявку, і це дозволило нам своєчасно забезпечити господарство паливом, добривами та фінансуванням”.

Наразі “ОККО Агротрейд” готовий забезпечити фермерів паливом, мінеральними добривами, електроенергією, природним газом і безпосередньо фінансовими ресурсами. До того ж фінансування можна отримати дешевше, ніж в банку, з гнучкими умовами повернення, що обговорюється з кожним позичальником індивідуально.

Генеральний директор “ОККО Агротрейд” Олександр Ніколенко запевняє, що завдяки форвардним програмам фермер вирішує одразу кілька проблем. По-перше, він увесь рік стабільно забезпечений матеріально-технічними ресурсами. По-друге, отримує гарантований збут своєї продукції. І, по-третє, в нього зникає необхідність “заморожувати” значний обсяг коштів перед посівною та збиранням врожаю. На ці піки припадає понад 70% усіх затрат в аграрному циклі виробництва.

 ALFA Smart

Вигідний взаємозалік

В українських аграріїв збільшується вибір інструментів для реалізації власної продукції. На початку минулого року компанія ALFA Smart Agro створила відділ трейдингу, який досить інтенсивно розвивається й улітку поточного року запровадив новий інструмент — укладання договорів у валюті.

vigidniyЗокрема, за перший рік діяльності нового відділу до компанії звернулися 35 агровиробників, переважно із Західної України, а цьогоріч — ще 115 компаній з інших регіонів України. Загалом, за весь час роботи близько 150 підприємств скористалися цим сервісом. “Приємно, що всі компанії, які працювали з нами з самого початку, укладають угоди повторно, — говорить Андрій Риженко, керівник департаменту трейдингу сільськогосподарською продукцією ALFA Smart Agro. — Ми ставимо собі за мету найближчим часом подвоїти кількість клієнтів”.

Механізм агротрейдингу простий: аграрій звертається до відповідального менеджера для розрахунку закупівельної ціни на сільгосппродукцію і паралельно визначає потребу в препаратах для захисту рослин. Якщо ціна задовольняє виробника, укладається договір поставки. Як пояснює пан Риженко, розрахунки можуть відбуватися як у грошовому вигляді, так і шляхом підписання договору взаємозаліку зустрічних вимог. “Кожен аграрій самостійно обирає, як він хоче отримати розрахунок”, — зазначає він.

Договори у валюті дають можливість аграрію здійснювати постачання своєї продукції в режимі експорту. Вся продукція, яку відділ трейдингу ALFA Smart Agro купує у вітчизняних агровиробників, експортується. Тому зерно має відповідати нормам ДСТУ та експортним вимогам. Нещодавно ALFA Smart Agro отримала сертифікат на відповідність вимогам ISCC (Міжнародна система сертифікації сталого виробництва та викидів вуглецю) і відтепер може здійснювати постачання кукурудзи та ріпаку в якості сировини для біопалива до країн ЄС. За потреби спеціалісти компанії допомагають агровиробникам отримати такий сертифікат на їхню продукцію.

Наразі сервіс агротрейдингу працює з широким асортиментом сільгосппродукції — як з основними культурами (пшениця, кукурудза, ріпак, соя), так і з нішевими (горох, просо, гірчиця, льон), а також з цукровим буряком. Окрім цього компанія постійно розширює перелік культур, а також географію постачання. “Цього року ми націлюємося на Китай і вже зробили перші кроки, щоб пройти необхідну сертифікацію”, — зазначає пан Риженко.

Вигоди для аграріїв очевидні: у період жнив, коли ціни на сільгосппродукцію зазвичай знаходяться на низькому рівні, вони мають можливість отримати хорошу ціну за вирощене зерно, щоб частину виручених коштів вкласти в нову посівну кампанію і в придбання засобів захисту рослин для нових посівів.

Власне, для цього і створювався відділ трейдингу ALFA Smart Agro.

“Ми купуємо продукцію за найвищими ринковими цінами на день укладання угоди. Кожного року запроваджуємо акції з преміями до цін, — розповідає пан Риженко. — ALFA Smart Agro є надійним контрагентом з бездоганною репутацією, тому за свою продукцію агровиробник гарантовано отримує гідну оплату чи засоби захисту рослин найкращої якості у встановлені строки”.

 Astarta kyiv

Пов’язані однією метою

Агропромхолдинг “Астарта-Київ” та IT-компанія AgriChain, що працює у структурі холдингу, розробляють програмні рішення для повного апгрейду сучасного аграрного бізнесу.

Завдяки бурхливому розвитку IT-сектору та появі специфічного високотехнологічного обладнання у вітчизняних аграріїв з’явилася можливість збирати, обробляти й аналізувати великі обсяги різноманітних даних про власні сільгосппідприємства. Наприклад, зараз немає ніяких проблем з моніторингом будь-яких процесів, виробничих або природних, що відбуваються буквально на кожному полі чи в машинно-тракторній бригаді. І все це — у режимі реального часу. Отже, “вхідної” інформації іноді буває навіть забагато. Яка з неї є найбільш значущою для аграрного бізнесу? Як насправді збір та аналіз різноманітних даних може вплинути на результат роботи підприємства? Про свій досвід розробки IT-рішень нового покоління розповіли в агропромхолдингу “Астарта-Київ”, в структурі якого вже два роки працює IT-компанія AgriChain.

Земельний банк

Пріоритетним завданням, яке “Астарта-Київ” поставила перед розробниками з AgriChain, стала автоматизація управління земельним банком, який, власне, є основним виробничим активом холдингу. Менеджмент холдингу потребував чітко структурованої та візуалізованої інформації по всіх земельних ділянках, що орендує “Астарта-Київ” більш ніж у 80 тис. землевласників на теренах вісьмох областей України. Було прийнято рішення розробити єдиний інформаційний простір у вигляді web-додатка для роботи земельної служби. Він мав містити консолідовані картографічні та облікові дані про ділянки, поля, договори оренди, пайовиків, виплати та нарахування, пов’язані із землекористуванням, та іншу інформацію. Однією з основних складових системи стали конструктор усіх бізнес-процесів холдингу, потужна система ризик-менеджменту та вичерпні аналітичні звіти з управління земельним банком “Астарти”.

poviazaniЗа проект взялась крос-функціональна команда потужних фахівців: земельна служба, юристи, виробничники, бізнес-аналітики та розробники програмного забезпечення.

Керівник проектів AgriChain Наталія Богачева згадує про перші тогочасні “відкриття”: “Ми розробили модуль AgriChain Land та відразу почали аналізувати консолідовані атрибутивні дані, геометрію ділянок та полів, які формує система. Також вона дозволяє виконати повний аудит історичних даних облікової системи, що модерують агрофірми. Він виявив чимало помилок, невідповідностей, “пробілів”, які накопичувались роками. Наприклад, виявилось, що іноді ми обробляли не те, що орендували, й орендували те, що не обробляли, адже обміни з іншими учасниками ринку не фіксувались належним чином. Також ми мали масштабні технічні втрати орендованої землі. Все це в сукупності створює суттєві юридичні ризики, які будь-якому агровиробнику потрібно швидко усувати”. На щастя, зараз, напередодні відкриття ринку землі в Україні, “земельний” модуль впроваджено на всіх підприємствах агропромхолдингу “Астарта-Київ”.

Виробничі процеси

Зазначимо, що IT-рішення з управління земельним банком дозволило компанії набагато ефективніше розпоряджатися не лише земельними ресурсами. “Що відбувалося раніше? Наприклад, є агрофірма з 30 тис.га землі — ми туди купляємо насіння на 30 тис.га, засоби захисту рослин і добрива на 30 тис.га, а насправді там 29,2 тис.га. Увага, питання: куди поділися насіння, добрива та ЗЗР з неіснуючих 800 га?” — зазначає Вадим Скрипник, в.о. операційного директора “Астарта-Київ”.

Надалі AgriChain Land послужив основою для розробки наступного IT-модуля з управління операційними процесами — AgriChain Farm. Перед AgriChain постало завдання розробити єдину мобільну систему у вигляді web- та мобільного додатків для роботи та комунікації усіх виробничих служб: інженерної, диспетчерської, агрономічної, складської та облікової. По-перше, система мала консолідувати всі етапи та процеси виробничої програми: планування, виконання та відображення в обліку. По-друге, об’єднати інформацію щодо руху та використання основних ресурсів (матеріали, техніка). По-третє, надати різноманітні інструменти для зручної та ефективної роботи спеціалістів (карти полів та посівів, історія сівозміни та технологій, теле­метричні дані роботи техніки). І, нарешті, була необхідна потужна система аналітичних звітів з управління виробництвом.

Зараз рішення впроваджується на всіх підприємствах холдингу. За словами Вадима Скрип­ника, сукупне викорис­тання AgriChain Land та AgriChain Farm змінило систему менеджменту в “Астарті”: “За два роки ми зробили величезний крок в управлінні польовими операціями”, — сказав він.

Що важливо тримати в полі зору сучасному агроменеджеру? Виконання виробничої програми згідно з планом, доцільність тих чи інших операцій при відхиленні від плану, оптимальне планування роботи техніки (бо це окупність інвестицій), витрати пального, дотримання технології при виконанні польових операцій, онлайн-відображення обсягу виконаних робіт та використаних матеріалів, формування витрат виробництва та їх співвідношення з ціновою кон’юнктурою ринку. Із запуском AgriChain Farm стало зрозуміло, що необхідні низка змін в організації роботи виробничих служб та розподілення обов’язків між ними, оптимізація підходів до деталізації технологічних операцій, зміна підходів до роботи диспетчерської та складської служби, оптимізація документообігу на виробництві. Дана система продукує 27% первинних бухгалтерських документів, пов’язаних з виробництвом, автоматично, а це вивільнення людського ресурсу, зокрема, у диспетчерській, агрономічній та обліковій службах.

Моніторинг посівів

Наступний крок — створення IT-рішення з моніторингу стану посівів, за допомогою якого в “Астарті” хотіли мінімізувати ризики, пов’язані з обсягами виробництва основних культур. Головне завдання — вибудувати процес системного огляду посівів агрономічною службою з фотофіксацією фенологічного та фітосанітарного стану посівів. Не менш важливою задачею була інтеграція нової програми з рішеннями, які “Астарта” використовувала раніше (метеостанції, дані лабораторій з аналізу ґрунтів та дані ортофото­зйомки). “На виході” холдинг отримав єдину інформаційну систему AgriChain Scout, що об’єднала моніторинг стану посівів, агрохімічні паспорти полів, метеорологічні дані, стан вегетації рослин (NDVI), системний моніторинг посівів через виконання оглядів, систему прогнозування урожайності та оцінки стану посівів, систему інформаційних повідомлень про критичні події на полях та систему аналітичних звітів про стан посівів.

Плани

Зараз компанія AgriChain паралельно розробляє три функціональних модулі, що з часом теж стануть складовими єдиного інформаційного порталу з управління агробізнесом “Астарта-Київ”. Ідеться про AgriChain Kit — конструктор бізнес-процесів у вигляді web-додатка, який дозволить гнучко конфігурувати різноманітні процеси під актуальні потреби бізнесу. Другий модуль — це AgriChain Barn, IT-рішення з управління складським господарством підприємства у вигляді мобільного додатка. Третій — AgriChain Budget, модуль з планування, виконання та контролю внесення змін до виробничої програми підприємства (технологічної карти в розрізі культур і полів) також у вигляді web-додатка. Зазначимо, що невдовзі в AgriChain планують провести презентацію сім’ї IT-рішень для партнерів-агровиробників та експертів галузі. Подія відбудеться 24 жовтня у БЦ ASTARTA.

 singenta

Польові експерти

Український підрозділ компанії “Сингента” розширяє сервіси, що надають її лабораторії. Як повідомив Костянтин Іванюк, директор відділу маркетингу компанії “Сингента Україна”, “ми працюємо над кількістю та якістю сервісів, а також над швидкістю виконання замовлень, адже сервіси — це одна з наших головних стратегій”.

Щоб відповідати стратегічним цілям, цього року компанія втричі збільшила кількість польових техекспертів. Кожен з них має арсенал польового обладнання: польові мікроскопи, мобільні агрохімічні лабораторії, дрони зі спеціальними мультиспектральними камерами, програмне забезпечення. “У нас є партнери, з якими ми працюємо вже не перший рік, і нам вдалося доопрацювати програмне забезпечення таким чином, що зараз дані, які знімаються з дрона, завантажуються прямо з поля,— ділиться досягненнями пан Іванюк. — Ця інформація відразу надходить до особистого кабінету технічного експерта, щоб він міг показати її фермеру”. Проблемні ділянки поля відразу відображаються на карті.

Фахівці компанії почали працювати з тепловізорами і аналізувати, наскільки земля забезпечена вологою. Ця опція надзвичайно затребувана клієнтами, у яких встановлена система іригації. Також значно розширився сервіс із застосування засобів для захисту — аналізується все, що стосується калібрування обприскувачів, роботи форсунок. “Цього року ми пробували з різними компаніями запускати калібрування сівалок”,— розповідає пан Іванюк, додаючи, що це дуже важливий показник, адже мова йде про відсоток ефективності посівів.

 newholand

Ще розумніша техніка

Компанія New Holland постійно вдосконалює свою техніку інноваційними рішеннями, що дозволяє сільгоспвиробнику знижувати собівартість робіт та підвищувати рентабельність виробництва. Для нового сезону компанія виводить на ринок новий модельний ряд тракторів Т8 — New Holland T8 GENESIS з інтегрованою системою PLM Intelligence.

Це трактори нового покоління зі зрозумілою для користувача платформою точного землеробства New Holland. Вона може якнайкраще пристосовуватись до будь-яких потреб господарства завдяки широкому арсеналу функцій та високій ергономічності — починаючи від розширених можливостей обміну даними для підвищення продуктивності роботи та скорочення часу простоїв і закінчуючи налаштованими органами управління та покращеною оглядовістю.

“Простіше кажучи, ми робимо можливим цілодобовий, 24/7, доступ клієнта до інформаційно-технічної підтримки, щоб допомогти йому використовувати свою техніку максимально ефективно, попереджуючи та уникаючи можливих поломок”, — говорить Олександр Суханов, начальник відділу маркетингу New Holland Agriculture в Україні та Молдові.

За допомогою простого інтерфейсу сільгоспвиробники можуть здійснювати обмін даними та аналізувати їх, а також користуватись розширеною підтримкою, що надається дилерами New Holland.

Система New Holland IntelliView Connect дозволяє менеджеру господарства (або спеціалісту дилерського центру) у віддаленому режимі переглядати, що відбувається на моніторі IntelliView та відстежувати роботу трактора у режимі реального часу. Це дає змогу заздалегідь діагностувати парк техніки, призначати необхідні роботи з техобслуговування, враховуючи оптимальні міжсервісні інтервали та зводячи до мінімуму витрати часу на переміщення техніки.

 ingo

 Коли і зима не страшна

Аграрії все більше використовують страхування задля зниження ризиків на період зимівлі посівів.

Обсяг застрахованої площі сільськогосподарських культур значно зріс. Про це свідчать результати дослідження Міністерства аграрної політики та продовольства України, що проводилося 2018 р. Зростання відбулося значною мірою завдяки страхуванню посіві пшениці, ріпаку, соняшнику та цукрового буряку. Власне, застрахована площа зросла на 47% і досягла 974 тис.га. Зазначимо, що 21% (203,6 тис.га) загального обсягу застрахованих посівів сільгоспкультур за підсумками минулого року забезпечила компанія “ІНГО Україна”.

koli i zimaАналіз показників поперед­ніх років свідчить, що беззаперечним лідером з точки зору популярності в агропідприємств лишаються договори страхування посівів від повної загибелі на період перезимівлі. Торік найбільш розповсюд­женими на ринку страхування аграрних ризиків стали договори страхування врожаю від повної загибелі, а також страхування ризиків весняних заморозків — 40% загальної кількості страхових договорів.

Кліматичний аргумент

Страхування озимих посівів може стати для аграріїв практичним та дієвим фінансовим інструментом захисту власних підприємств. Адже за його допомогою мінімізуються можливі збитки від неконтрольованих природних явищ. Клімат планети змінюється, розбалансування погодних умов сильно відчувається й в Україні. Саме тому кількість запитів на агрострахування з боку сільгоспвиробників поступово збільшується.

Найбільшим ризиком для посівів в осінньо-зимовий період є зниження температури нижче критичних показників. Але його вплив на стан озимих культур помітний лише після відновлення вегетації навесні. Точніше, лише навесні можна буде помітити, що вегетація не відновилася. І це не єдина небезпека, що загрожує посівам. Весною також поширені пізні заморозки, вимокання та розвиток хвороб рослин.

Фінансове рішення

Умови страхування в “ІНГО Україна” сформовані з урахуванням 25-річного досвіду компанії. Спеціалісти радять не оцінювати загальні витрати на страхування, а розподіляти витрати з розрахунку на застраховану площу. Таким чином, виходить, що на період перезимівлі страхування посівів озимих пшениці, ячменю, жита коштуватиме орієнтовно 125-210 грн за 1 га, озимого ріпаку — 210-350 грн за 1 га. Фактична вартість страхового захисту залежить від багатьох складових: розміру страхової суми, франшизи, територіального місцезнаходження посівів та виду сільгоспкультури.

Комплексний підхід

До того ж вигіднші умови можна отримати, якщо укладати зі страховою компанією договір не окремого виду страхування, а комплексного страхування аграрних ризиків. Наприклад, у комплекс послуг може входити захист виробничих об’єктів, товарних запасів на складах та елеваторах, а також страхування сільськогосподарської техніки. Для сільгосптехніки страхові тарифи визначаються на один рік з урахування того, що вона внаслідок своєї специфіки експлуатується не весь рік, а лише в період польових робіт. Це позитивно позначається на вартості полісу. При цьому техніка навіть у період, коли вона законсервована, є застрахованою, адже актуальними лишаються ризики пожежі, стихійних лих, протиправних дій третіх осіб та інших подій.

 LNZ

Пакетом вигідніше

Група компаній LNZ у червні запустила новий проект — дистрибуцію мінеральних добрив. Наразі компанія сконцентрувалася на азотній групі добрив (аміачна селітра, карбамід і КАС) українського виробництва. “Восени й навесні очікуються пікові сезони споживання даної продукції. Багато клієнтів уже укладають контракти, щоб своєчасно закупити продукцію за оптимальними цінами”, — пояснює Роман Кравець, керівник напрямку LNZ Energo компанії LNZ Group. Він також зазначає, що компанія поставила перед собою амбітні цілі — увійти до п’ятірки найбільших трейдерів України. Тому наступного року LNZ планує розширювати асортимент міндобрив завдяки фосфорній групі. “Максимальне споживання цих добрив спостерігається влітку та на початку осені. Саме на цей період ми плануємо сформувати оптимальну пропозицію”, — розповідає пан Кравець.

Власне, дистрибуція міндобрив стала логічним продовженнями розвитку LNZ, адже за період роботи на ринку компанія сформувала потужну мережу дистрибуції, напрацювала високий рівень довіри клієнтів.

Головний акцент компанія робить на дотриманні строків постачання добрив споживачам. Для цього LNZ орендує сімь складів у різних регіонах України, які в міжсезоння наповнюються продукцією.

Ще одна перевага — наявність різних точок відвантаження. “Іноді через витрати на логістику вигідніше придбати дорожчу продукцію, але зі складу, що знаходиться ближче до господарства, — говорить пан Кравець, додаючи, що компанія відвантажує добрива і напряму. — Для забезпечення цього в нас є довгострокові домовленості з виробниками щодо продажу й відвантаження продукції”.

Компанія пропонує й комплексні угоди. По-перше, аграрій може одночасно придбати всю лінійку продукції LNZ за цінами нижче ринкових. По-друге, при укладанні пакетної угоди окремо проговорюються індивідуальні графіки оплати. По-третє, компанія працює з векселями та аграрними роз­писками. І, по-четверте, можливі угоди про поставки продукції LNZ із гарантіями подальшого викупу продукції аграрія.

 Bayer

Візуалізуй та аналізуй

Цифрова сільськогосподарська платформа Climate FieldView вже понад рік широко використовується вітчизняними аграріями. Вона збирає та аналізує дані з українських полів загальною площею 1,5 млн га. Завдяки інноваційним цифровим інструментам аграрії можуть збирати розрізнені дані з тракторів, обприскувачів та комбайнів та візуалізувати їх у вигляді мап. “Це допомагає отримувати індивідуальні аналітичні звіти, оптимізувати агрономічні методи та ухвалювати важливі управлінські рішення, які впливають на стабільність сільськогосподарського виробництва”, — розповідає про переваги технології Юрій Коваленко, керівник відділу з розвит­ку бізнесу Climate Corporation в Україні (входить у структуру Bayer).

Пристрій FieldView Dtive сумісний з багатьма типами обладнання, зокрема, сівалками, обприскувачами та комбайнами AGCO, моніторами компанії Precision Planting LLC. Є можливість міжхмарного підключення до інших систем сільськогосподарського програмного забезпечення, таких як Центр управління John Deere.

За допомогою інструментів аналізу ефективності аграрії можуть бачити, що спрацювало, а що ні на полях, і застосовувати ці аналітичні дані, щоб краще зрозуміти змінність польових умов, швидко і легко порівнюючи цифрові мапи.

Завдяки частим високоякісним супутниковим знімкам аграрії можуть миттєво візуалузівати та проаналізувати врожайність, завчасно визначати проблеми, а також вжити заходи для захисту врожаю. А покращена хмарна технологія ідентифікації дає змогу встановити географічні точки пошуку на зображені поля та повернутися до них згодом, щоб отримати детальніший опис або поділитися даними з агрономами.

Перша покупка програмного забезпечення дозволяє отримати доступ до стартового комплекту, який включає iPad, FieldView Drive та монтажний комплект для забезпечення сумісності. Зокрема, ціна на FieldView складає 49 грн (без ПДВ) на рік за створення мап для кожного гектара поля.

 Datagroup logo

Продажі без посередників

Для аграріїв компанія «Датагруп» готова запропонувати комплекс рішень в IT-сфері, який дозволить отримати всі необхідні послуги «з одних рук».

Сьогодні без IT не обійтися як початківцю-аграрію, так і великим агрохолдингам: доступ до мережі Інтернет, відеоспостереження, кібербезпека, віртуальні сервери для зберігання даних — без цього складно побудувати успішний бізнес. Працюючи з цим сегментом протягом 6 років, компанія добре вивчили його потреби і знає, який базовий набір сучасних технологій необхідний сьогодні аграрію. Наприклад, великим агрохолдингам «Датагруп» пропонує зберігання даних у віртуальній хмарі. Це коли ви використовуєте інфраструктуру хмарного провайдера, яка розташована в дата-центрі та, відповідно, гарантує високий рівень надання послуги (SLA) щодо відмовостійкості системи. У цьому випадку аграрій платить тільки за оренду віртуальних потужностей. Усі питання щодо адміністрування фізичних серверів, забезпечення доступу до ресурсу, відмовостійкості, резервування, ліцензування операційних систем постачальник послуг бере на себе. Це дозволяє аграрію оптимізувати витрати на обслуговування фізичних серверів і впливає на підвищення операційної ефективності.

Додатковою перевагою роботи з компанією є швидкий запуск віртуальної IT-інфраструктури, безкоштовний тест-драйв протягом 14 днів, простота інтеграції з існуючою інфраструктурою і професійна підтримка 24/7/365.

Для віддалених об'єктів у важкодоступних місцях «Датагруп» як ексклюзивний представник міжнародного супутникового оператора Eutelsat в Україні готові встановити супутникове обладнання та надати місяць його тестового використання безкоштовно. Супутниковий інтернет коштує не набагато дорожче, ніж звичайний. І під потреби конкретного господарства можна підібрати найоптимальніший тариф. Якщо аграрію потрібно просто підключатися до віртуального сервера, щоб отримати оброблені дані з датчиків, це одна ціна. Інтернет під відеоспостереження — інша. Ціна залежить від швидкості й навантаження на канал.

«Спектр послуг «Датагруп» для аграріїв широкий, ми пропонуємо як класичні телеком-послуги, так і додаткові, використовуючи індивідуальний підхід до вирішення бізнес-завдань клієнта», — додає Олександра Янішевська, начальник відділу роботи з агросектором компанії «Датагруп».

Joomla Plugins