Відповідно до моніторингових звітів Енергетичного Співтовариства, Україна повільно імплементує Третій енергопакет та не вписується у дедлайни, оминаючи їх. Чи запрацює ринок природного газу в Україні вповні і що конкретно зроблено для реалізації цього масштабного плану проаналізують у проекті «ЕнергоНЕзалежність» ведучий, аналітик з питань енергетики Микола Войтів разом з гостем - керівником програм DiXi Group Романом Ніцовичем.



Теми дискусії у студії:
        ∙       Для чого чи для кого повинен функціонувати ринок газу в Україні?
        ∙       Чи запрацює ринок газу до 2020 року відповідно до Нової енергостратегії 2035?
        ∙       Що кажуть представники влади, бізнесу, експертного середовища та науки стосовно ринку газу в Україні і чиї інтереси відстоюють?

        ∙       Що змінилося за 2,5 роки від квітня 2015 р., коли був прийнятий ЗУ «Про ринок природного газу»?


        ∙       Чи впливає на відкриття ринку газу в Україні пресинг МВФ щодо встановлення ринкової ціни на газ для населення?
        ∙       Чи є основним бар’єром для створення відкритого, цивілізованого ринку газу незаконні методи відчуження активів та наявність великої кількості корупційних ризиків?
        ∙       Яка приблизна оцінка потенційного об’єму українського ринку газу у 2017 році?
        ∙       Чи зможе український ринок газу перетворитися на європейський хаб на кшталт TTF, NCG, NBP?

Тема ринку природного газу в Україні актуальна вде декілька років. Що конкретно зроблено та хто впливає на його створення та функціонування,- про це у програмі « ЕнергоНЕзалежність» вже у п‘ятницю, 8 грудня о 18:15 з повтором у неділю, 10 грудня о 13:25 на «5 каналі».

У вівторок,  5 грудня, стали відомі кращі HR-проекти українських роботодавців на Премії HR-Бренд Україна 2017. Її щорічно організовує Міжнародний кадровий портал Head Hunter Україна. Цього року було представлено 42 практичні кейси у сфері HR, з яких обрали найбільш успішні у чотирьох головних номінаціях «Столиця», «Регіон», «Україна», «Світ», а також у п’яти спеціальних.

Більше 300 професіоналів протягом дня обмінювалися досвідом досягнень і помилок, щоб разом відповісти на важливе бізнес-питання: як бути компанією, яку обирають. Ввечері на церемонії були урочисто оголошені імена компаній-переможців.

Переможцями Премії HR-бренд Україна 2017 стали:

У номінації «Україна»:

ІІІ місце розділили Національний Банк України зі світоглядно-реформаторським проектом «Культура мислення» та Альфа-Банк Україна з проектом збалансованого розвитку співробітників «A-more».

На ІІ місці компанія «АЛЛО» з проектом «ДО 100% ВІРНІСТЬ – шлях до змін» і важливим меседжем про прозорість.

І місце отримали сучасні підходи до ефективної роботи. Компанія lifecell, «AGILE is the New Black: досвід побудови цільової поведінкової моделі»

У номінації «Регіон»

ІІІ місце – Comfy. Їх проект «КРУТІШІ КРУТІШИХ in STORE» наче нагадує: шлях до кращого сервісу починається з грамотних бізнес-процесів.

ІІ місце, як і минулого року, – ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» і проект «ТЕРЕМНО».  Враження зі смаком, або «швидко, смачно, гаряче». Без перебільшення вражаючий приклад регіональної пекарні, як інноваційного, динамічного та комфортного для молоді підприємства, що надихає енергією та ідеями.

І місце, команда game developer-ів Plarium та їх «Кімната високих енергій», в якій тільки з січня по березень втамували інтелектуальний голод та пережили фізико-технічні інсайти більше 10000 осіб.

У номінації «Столиця» цього року визначили тільки двох переможців.

ІІІ місце отримала компанія «Deloitte Ukraine» і проект, назва якого говорить про ціннісний тренд сама за себе. «Руйнуємо шаблони: від стартапу до виходу на IPO».

ІІ місце у «АХА Страхування» та їх «AXA Innovative HUB». Хакатон, пітчинги, дизайн-мислення –

страховий бізнес вже не зможе сприйматися консервативним.

Номінація «Світ»

ІІІ місце посіла міжнародна команда Wargaming Group Ltd., яка поділилися досвідом створення «Центру оцінки та розвитку співробітників Wargaming» та тим, як системний ассессмент за світовими практиками вплинув на ефективність найголовнішого – управління.

ІІ місце  –  EPAM Україна, «Аналітика Талантів, чи як ми будуємо Data-Driven Рекрутмент». Тут все зрозуміло: підхід «навмання» вже просто необхідно змінювати на підхід «аналізуємо дані».

І місце –   фармацевтична корпорація «Юрія-Фарм» і проект «Нова ера керівників «ЮРІЯ-ФАРМ» про те, як навчати сучасних і грамотних управлінців.

Вибором Журі стала компанія Cygnetз проектом «Свідомий вибір» Cygnet.

А вибором Headhunter Україна – компанія Kyivstar з проектом «Workplace – місце для спілкування і роботи!»

Цього року з метою популяризації кращих цифрових проектів у «Премії HR-бренд України 2017» створено спеціальну номінацію «Digital в HR». Нагороду Премії за кращий Digital-проект здобула компанія Soft Serve: «Digital рішення для підвищення лояльності працівників до компанії». Цю інновацію прокоментувала Марина Маковій, Генеральний директор Head Hunter Україна:

«Премія HR-бренд» активно сприяє пошуку дієвих інструментів для вирішення конкретних завдань у сфері управління персоналом, котрі уже сьогодні є актуальними, а також допомагає окреслити і зрозуміти тенденції майбутнього, які лише завтра стануть реальністю. Це дає поштовх народженню нових ідей для формування HR-стратегій компаній на прикладі інноваційних проектів, які були успішно реалізовані в Україні».

Також вперше на Премії, у тандемі з командою «Індекс корпоративної рівності» було впроваджено спецномінацію «Рівні можливості», щоби публічно розпочати важливий діалог з бізнесом про кейси інклюзивного працевлаштування в Україні.

Переможцями номінації стали: «Ашан Україна» та «Good Bread from Good People». Останні – з особливою відзнакою «Прорив року».

У спеціальній номінації «Smart Tool for Smart People» від Стратегічного партнера Премії компанії Smart Solutions свою другу за вечір нагороду здобула компанія Soft Serve.

Директор HR-провайдера Smart Solutions Тетяна Никитович пояснює свій вибір:

«HR– це обов'язково про людей, а тому і інновації повинні бути про людей і саме для людей. Ми за нові технології та digital, а також розвиток в цілому. Особливо тоді, коли це допомагає співробітникам, полегшує і систематизує роботу, відкриває нові можливості, економить час і допомагає займатися важливими та ключовими питаннями, не витрачаючи час на рутину».

Особливі нагороди отримали ще три українські бізнеси: «Арселор Міттал Кривий Ріг» та «ПЛАСТІКС-Україна» – за внесок в розвиток культури HR-брендингу в Україні; та «Нафтогаз України» – за реформування держави як роботодавця.

«Ключова задача Премії –  організувати майданчик для обміну досвідом та обговорення найбільш успішних, ефективних практик у роботі з персоналом. Премія є своєрідним річним зрізом того, у що вкладали ресурси роботодавці у 2016-2017 роках. Ми бачимо, що ера технологізації впливає на усі робочі процеси. Компанії готові ділитися власними результатами, як ці digital-інструменти використовують в НR. Також усе більше роботодавців вкладають ресурси і зусилля у розвиток HR –бренду. Цього року немало проектів пов’язано саме із роботою зі студентами та школярами. Компанії залучають не тільки університети, але й території, громади, батьків,  аби утримати талановиту молодь»,коментує основні тренди керівник Премії HR-Бренд Україна Лариса Онипко.

Проекти номінантів оцінювалися за наступними критеріями: актуальність, сучасність використанихметодик та бізнес-ефективність.

«Актуальність Премії цього року пов’язана із глобальними зрушеннями, які відбуваються у світі, та змінами на ринку праці, які спостерігаємо в Україні. Цього року «Премія  HR-бренд Україна» стала дуже змістовним проектом. Ми впевнені, що з кожним роком компанії почнуть справді змінюватись не на словах, а в дійсності», – говорить Голова журі Премії, радник Адміністрації Президента, засновник школи HRM Анна Власова.

Члени журі Премії:

Анна Власова, засновник школи HRM, радник Адміністрації Президента, Голова Журі

Катерина Губарєва, Global HR Director, Люксофт

Інна Печериця, директор з персоналу ТзОВ «Руш» (лінія магазинів EVA)

Лариса Брувер, HR директор «1 + 1 медіа»

Наталія Бутенко,  керівник відділу по роботі з персоналом компанії КПМГ в Україні

Наталія Хвостова,  директор по персоналу«Кернел»

Сергій Гвоздьов, професор Київської школи економіки, керуючий партнер компанії «Необхідно та достатньо»

Марина Маковій, генеральний директор «Headhunter Україна»

Дмитро Гринчишин, незалежний експерт з підрахунку голосів, Pwc Україна

За те, що все відбулося урочисто і якісно, команда Headhunter Україна висловлює подяку численним партнерам Премії:

  • Юридичний партнер – Ілляшев та Партнери
  • Страховий партнер – АСК «ІНГО Україна»
  • HR-партнер – Акорд Консалтинг
  • Партнер церемонії – Фігаро-кейтеринг
  • Інформаційний партнер – Медіа-холдинг ZIK
  • Генеральний телевізійний партнер – 5 канал
  • Головний діловий медіа-партнер –  журнал БІЗНЕС
  • Інформаційний партнер – Комментарии
  • Інформаційний партнер – Фокус
  • Генеральний радіо-партнер – Європа плюс
  • Генеральний інформаційний інтернет-партнер – РБК
  • Освітній партнер – Lviv Business School


Організатори: ДП «Держзовнішінформ» та CroweHorwath AC Україна

Дата: 14 грудня, 2017

Місце проведення:IQ Business center, Київ, вул..Болсуновська 13-15.

Цінність цьогорічного Форуму - у широчезному спектрі інформації, яку отримають учасники. 22 професіонала з різних галузей виступатимуть спікерами. У кожного - свій досвід і своя спеціалізація. Більше різних поглядів - більше цінності.

Олексій Рожков, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України – Двосторонні угоди України про вільну торгівлю з  ЄС. Сучасний стан та перспективи;

Герман Тасліцький, ЮК «Правозахист Україна» – Правове регулювання укладення та виконання зовнішньоекономічних договорів;

Едуард Злиденний, ACC– Конвенція Пан-Євро-Мед: нові грані режиму вільної торгівлі;

Аліна Данченко,  ДФС України – Декларант і митниця: по обидва боки однієї барикади;

Сергій Свистіль, ТПП України – Практика укладання та виконання контрактів у ЗЕД для мінімізації ризиків і втрат;

Світлана Носенко, ГУ ДФС у м. Києві – Строки повернення коштів/товарів. Відповідальність за порушення термінів;

Андрій Петров, компанія «ВіндПауер» – Особливості фінансування українських інвестиційних проектів за підтримки іноземних експортно-кредитних агенцій.

Вони та 15 інших спікерів готові обмінюватися досвідом і знаннями, підіймати актуальні питання і дискутувати про нагальні проблеми зі 100 учасниками форуму.

До участі вже приєднались: керівники регіональних митниць, провідні українські представники роздрібної та оптової торгівлі, юридичні компанії.

Кількість місць обмежена.

Детальніше про програму та умови участі:  

ІІІ Форум

Ми на Facebook

Реєструйтеся: http://events.dzi.gov.ua/

Ділова гра за методикою SW-ReaLity в рамках другого сезону форумів «Репутація»

Чи готові українські ритейлери до викликів сучасного ринку?

Хто житиме та багатітиме у сучасному динамічному світі, а хто збанкрутує та щезне з ринку?

Сьогодні кожен покупець має у своїй кишені не тільки гроші, а й магічну скриньку – смартфон, який дає йому доступ до мільйонів товарів в інших магазинах. А ще найдрібніша помилка одного зі співробітників чи може бути зафіксована та моментально розміщена в інтернеті.

«То нехай собі пишуть, на середній чек це не впливає» – кажуть одні та втрачають.

«Давайте будемо шукати нові рішення» – переконані інші та знаходять.

Які шляхи ведуть до перемоги, а які до поразки?

Ми пропонуємо вам за допомогою наукової методики SW-ReaLityзнайти та побачити свої можливості у вирішенні головного завдання сучасності: як побудувати спілкування з тими, хто впливає на ваш бізнес таким чином, щоб заробити більше грошей та зберегти або збільшити свій бізнес.

Для моделювання ми взяли цікаву та доволі типову ситуацію із реального життя: охорона магазину повела себе агресивно та брутально з неповнолітніми клієнтами і це спричинило до… І далі ми будемо рухатись разом із динамічним розгортанням подій, в яких візьмуть участь не тільки охоронці та батьки неповнолітніх клієнтів, а й журналісти, правоохоронці, інвестиційній менеджери та компанії-конкуренти. Учасники разом з експертами будуть шукати та випробовувати власні рішення того, як «ганьбу перетворити на перемогу», як зі збитків зробити прибуток…

Головна цінність для учасників – можливість безпечного експерименту в просторі, який максимально наближено до реальності.

Реєстрація: https://2event.com/ru/events/1098962

 

Организатором мероприятия выступает официальное издание Государственной фискальной службы Украины  -  «Вестник.Официально о налогах»  при поддержке Государственной фискальной службы Украины

и Министерства аграрной политики и продовольствия Украины.  Генеральным партнером форума выступает агрохолдинг KSGAgro, консалтинговим партнером Ernst&Young.

 

В ФОКУСЕ ФОРУМА:

  • Трансфертное ценообразование в агробизнесе - отчетность, документация, анализ ошибок, судебная практика
  • Остановка регистрации налоговых накладных Критерии рискованности и процедура. Что делать плательщику?
  • Привлечение финансирования Агробизнеса
  • Государственная компенсация за приобретение отечественной с / х техники и оборудования - как получить? - советы от профильного министерства
  • Минимизация рисков по налогу на землю - рекомендации бизнесу
  • Оценка и переоценка биологических активов, нормативная оценка сельхозземель - рекомендации экспертов
  • Практика разрешения земельных споров - опыт агроюристов

 Ключевые спикеры форума:

  • Елена КОВАЛЕВА, заместитель Министра аграрной политики и продовольствия Украины
  • Николай МИШИН, начальник отдела проверок трансфертного ценообразования Департамента аудита Государственной фискальной службы Украины;
  • Алексей ЗАДОРОЖНЫЙ, и.о. директораДепартамента методологической и нормотворческой работы Государственной фискальной службы Украины;
  • Елена МАРТЫНЮК, заместитель директора департамента частного праваМинистерства юстиции Украины ;
  • Сергей ТИМОШЕНКО, заместитель директора Департамента - начальник Управления совершенствования косвенного налогообложения Департамента методологической и нормотворческой работы Государственной фискальной службы Украины;
  • Дмитрий МИШАЛОВ, и. о. начальника Управления организации работы по принятию решений о регистрации налоговых накладных Департамента мониторинга доходов и учетно-отчетных систем Государственной фискальной службы Украины.
  • Сергей КАСЬЯНОВ, председательсоветадиректоровKSGAgroS.A.
  • Игорь ЧУФАРОВ партнер отдела налогообложения и юридических услуг Ernst&Young
  • Андрей МУДРИЕВСЬКИЙ,IR Директор KSGAgroS.A.
  • Алексей ОМЕЛЬЯНЕНКО,руководительПроекта «Аграрныерасписки в Украине» Международнойфинансовойкорпорации(IFC)
  • Наталия ШВЕЦ,  юрист, адвокатскоеобьединение"Юридическаяфирма "АРІО"

  

 

Для регистрации на участие в форуме необходимо заполнить заявку на сайте: www.visnyk.ua/forum

 

 

Агробізнес та ІТ-технології – це галузі, що розвиваються незважаючи на труднощі, що трапляються на кожному кроці – рейдерство, кібератаки, складне державне регулювання, логістичні перепони та мінливі погодні умови. Новий напрямок, що не так давно виник на перехресті AGROта ІТ, сьогодні пропонує передові розробки для аграріїв, що дозволяє автоматизувати виробництво, збільшити продуктивність праці та прибуток агрокомпанії і тим самим вийти на новий рівень розвитку.

Компанія «AGRO EVENTS»запрошує відвідати профільну аграрну конференцію «АГРОІТ 2.0», що відбудеться в Києві 12 грудня 2017 року.

Конференція "АГРОІТ 2.0" об'єднає провайдерів передових інформаційних рішень, інтеграторів цифрових технологій та виробників аграрної продукції, що шукають інноваційних рішень для ефективного ведення агробізнесу. Конференція буде цікава власникам та керівникам, директорам з розвитку, агрономам, керівникам і спеціалістам ІТ відділів агрокомпаній та представникам компаній, що працюють в сфері інформаційних технологій та інновацій для агросектору.

На конференції Ви почуєте доповіді експертів з провідних компаній:

Юрій Петрук - AGTECH UKRAINE

Олег Шевцов - ALEKSANDROV & PARTNERS

Віталій Бєлєнков - GLOBAL GIS

Максим Маярчук - HTI

Віталій Шуберанський - FRENDT LLC

Олександр Бельченко - AGRO FLOW SYSTEMS

Олександр Бондик - АГРОЦЕНТР-УКРАЇНА

Володимир Вечер - ЕПОС

Спікери розкриють актуальні теми:

- Автоматизація управління земельним банком

- Точне землеробство від А до Я

- Захист ІР та ІТ активів

- Впровадження ІТ-технологій для точного землеробства в український АПК

- Моніторинг посівів за допомогою безпілотників та спеціального програмного забезпечення

- Модернізація техніки

- Автоматизація в сфері боротьби з крадіжками та контролю технологічних операцій

- Кібербезпекаагрокомпанії

Ми чекаємо на Вас 12 грудня 2017 року на профільній аграрній конференції «АГРОІТ 2.0»

Ознайомитися з програмою та зареєструватися на конференцію:

http://agro.events/15-AgroT-20

 Известная британская группа International Wine and Spirit Research (IWSR) опубликовала годовой рейтинг лучших мировых брендов по итогам исследования американского рынка алкоголя. Так, по версии IWSR «Хортиця» вошла в топ-10 самых быстрорастущих брендов в США, показав положительную динамику продаж в 144 %.

По данным IWSR, рост потребления водки на американском рынке составил +2.3% и достиг величины 74.8 млн 9-литровых ящиков, из них 1,08 млн литров – это «Хортиця».

Рост популярности «Хортиця» в США производитель связывает со стабильно высоким качеством, которого удалось достичь благодаря использованию уникального сырья - спирта нового поколения «Пшеничная слеза». Спирт «Пшеничная слеза» изготавливается из отборной пшеницы по особой технологии, отличается рекордной чистотой и используется эксклюзивно «Хортиця» для производства в промышленных масштабах.

Більше статей...