На ці гроші компанія побудує екокуточок, закупить 40 контейнерів для макулатури та встановить три безконтактні сенсорні змішувачі та накопичувальний бак для води в школах України.

25 червня L'Oréal розпочинає нову програму сталого розвитку «L'Oréal в інтересах майбутнього» (L'Oréal for the future), в якій визначені найновіші цілі групи до 2030 року, повідомляє реліз компанії.

Компанія Visa, світовий лідер у галузі цифрових платежів, запустила нову глобальну кампанію #ПідтримайСвоїх (#WhereYouShopMatters), мета якої – сприяти розвитку підприємництва в Україні та заохочувати споживачів підтримувати малий бізнес.

В рамках кампанії через нову онлайн платформу представники МСБ зможуть знайтинеобхідну інформацію про те, як почати, вести й розвивати свій бізнес. На платформі  будуть доступними спеціальні пропозиції від партнерів Visa та бізнес консьєрж-сервіс для підтримки операційної діяльності малого бізнесу.Наповнення платформи буде постійно оновлюватися.

Одночасно Visa оприлюднила результати опитування COVID-19 CEMEA Impact Tracker із останніми даними про вплив пандемії на купівельний досвід та підприємницьку діяльність в Україні.

  • Під час опитування було встановлено, що споживачі дедалі більше купують в інтернет-магазинах. При цьому 52% споживачів повідомили, що під час пандемії вони вперше здійснили покупку онлайн, а 7% торгово-сервісних підприємств, відповідаючи на виклики пандемії, переорієнтувалися на електронну комерцію.
  • Купівельні звички під час карантину істотно змінилися: 48% споживачів відвідують магазини тільки для придбання предметів першої необхідності. При цьому 83% торгових підприємств малого бізнесу зазнали збитків.