L'Oréal робить новий крок у впровадженні новітніх технологій у сфері краси

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Компанія L'Oréal презентувала на міжнародній виставці побутової електроніки (CES) 2020 перший інноваційний пристрій "3-в-1" для персоналізованого догляду за шкірою і макіяжу в домашніх умовах –Perso.

Інтелектуальна система, побудована на основі AI-технології, оперативно створює персоналізовані формули косметичних засобів: крему для обличчя, тональної основи та помади, аналізуючи в режимі реального часу стан шкіри, ступінь забруднення повітря та інше.

5 січня 2020 року на міжнародній виставці побутової електроніки CES 2020, у Лас-Вегасі Штат Невада, США, відбулася світова прем’єра Perso — нової системи на основі технології штучного інтелекту, призначеної для використання в домашніх умовах, яку L’Oréal представила як останній здобуток у галузі персоналізації краси. Елегантний пристрій, майже у 17 см заввишки і вагою приблизно у пів кілограма, розроблений Інноваційно-технологічним інкубатором L'Oréal, дозволяє за чотири нескладних кроки оперативно створити формулу косметичного продукту для догляду за шкірою та макіяжу і здатний з часом оптимізувати та підвищувати ступінь персоналізації.

"L’Oréal - це одна з тих компаній на глобальному ринку косметичних засобів, якій довіряють, так розробивши Perso, ми вкладаємо технологію персоналізації просто в руки наших споживачів", — розповідає Гів Балуш (Guive Balooch), керівник Інноваційно-технологічного інкубатора L’Oréal.

"Ми знаємо, що кастомізація ґрунтується на унікальній інформації про шкіру і особисті вподобання, а також про оточуюче середовище; саме це враховує наша технологія. Perso використовує переваги штучного інтелекту для оптимізації розробленої формули в майбутньому і фактично "розумнішає" в процесі використання»"

Застосовуючи запатентований механізм системи картриджів, Perso створює індивідуальну формулу для догляду за шкірою за чотири кроки:

1. Аналіз особистих властивостей шкіри: користувач відкриває мобільний додаток Perso і робить фотографію за допомогою камери смартфона. Застосовуючи оригінальну технологію ModiFace від L'Oréal, додаток на основі технології штучного інтелекту аналізує загальний стан шкіри користувача — зокрема, наявність глибоких і мімічних зморщок, пігметних плям і помітність пор.

2. Оцінка стану оточуючого середовища: використовуючи дані геолокації від Breezometer, Perso оцінює екологічні умови місцевості, які можуть впливати на стан шкіри користувача, зокрема, погоду, температуру, вологість і забрудення повітря, показники УФ-випромінення.

3. Індивідуальні вподобання: після цього користувач вносить в додаток Perso дані про особливості своєї шкіри, наприклад, наявність мімічних зморшок, пігментації, розмірі пор, тьмяність і зниження тонусу шкіри. Користувач також може внести інформацію про власні вподобання з точки зору текстури і рівня зволоження для подальшої кастомізації унікальної формули крему, сироватки або крему під очі.

4. Створення формули та отримання споживачем готового продукту: вся вказана інформація стає основою для створення персоналізованої суміші високоефективного засобу для догляду за шкірою, яка видається ідеально відміряною разовою порцією через дозатор у верхній частині пристрою для легкого стерильного нанесення. Технологія підходить для застосування вранці та ввечері, до того ж пристрій у верхній частині обладнаний оснащений знімним модулем на зразок компактної пудри, який дає споживачам змогу взяти з собою разову чи більшу порцію продукту для використання у будь-якому місті.

Технологія Perso ґрунтується на багаторічному досвіді L'Oréal як експерта в галузі інноваційних персоналізованих рішень. Компанія розробляє свій "розумний" продукт із дотриманням недоторканості конфіденційних даних споживача, і забезпеченням прозорих механізмів контролю.

Запуск пристрою Perso на ринку відбудеться у 2021 році в межах партнерства з одним із брендів L'Oréal, який посідає місце лідера у галузі засобів догляду за шкірою.

Довідка:

L'Oréal Україна – один із лідерів на ринку косметики та парфумерії (№1 Косметична Група у Світі). Філіал в Україні був створений у 2004 р. Станом на 2018 р. в Україні працює понад 250 працівників та 89 тис працівників працюють у різних філіалах компанії у всьому світі. 3800 працівників кожен день присвячують свій час дослідженням, працюючи у відділі Досліджень та Інновацій. Компанія представлена (має філіали) у 150 країнах світу та володіє портфоліо з 36 взаємодоповнюючих брендів. В Україні функціонує 4 департаменти – Департамент Продукції Масового Попиту, Продукції Люкс, Департамент Професійних Продуктів та Департамент Активної Косметики. Веб-сайт: http://www.loreal.ua/